| Forfatter |
|
platini Forum Bruger

Bruger siden: 27 Marts 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bigfoot
Tak for sidst ved Carstens åbenthus arrangement,det var rart lige at få sat ansigter på,du sad jo godt placeret bag baren men dejligt med lidt gratis øl og mad 
Jeg kan godt forstå du er vilde med dine forstærker og ht,jeg troede faktisk ikke man kunne få noget ordentlig lyd ud i den sal,men det lykkedes faktisk til ug og så blev der osse spillet en masse lækker musik så jeg har været ude og invistere i både Ben Harper og Nils Lofgren 
Der kommer måske et sæt podium på prøve her hjemme,det kunne være rart at høre hvad de gør på stue niveu.
Mvh
Platini __________________ cd:northstar extremo dac +northstar 192 cd løb:Effekt+preThorhauge
ht:Thorhauge 2,5
Pladespiller:vpi scoutmaster,pu transfiguration phønix
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej nope intet sort ud over jeg bruger penge på cder og et sæt kabler. (kabler er af sort farve  mvh
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 171
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
platini skrev:
|
Hej Bigfoot
Tak for sidst ved Carstens åbenthus arrangement,det var rart lige at få sat ansigter på,du sad jo godt placeret bag baren men dejligt med lidt gratis øl og mad 
Jeg kan godt forstå du er vilde med dine forstærker og ht,jeg troede faktisk ikke man kunne få noget ordentlig lyd ud i den sal,men det lykkedes faktisk til ug og så blev der osse spillet en masse lækker musik så jeg har været ude og invistere i både Ben Harper og Nils Lofgren 
Der kommer måske et sæt podium på prøve her hjemme,det kunne være rart at høre hvad de gør på stue niveu.
Mvh
Platini
|
|
|
Hej Platini
Tak selv
Du har fuldstændig ret, det er ret hyggligt lige at få sat ansigt på.
Hehe, man skal være lidt behændig for at undgå at få en ansats på bag baren, men det gik da Dejligt at høre, at du fik lidt musikalsk inspiration også. Jeg gad nok vide hvordan en tradiotionel højtaler ville have klaret den store sal.
Jeg har spillet på det lille stereotrin i et par uger, da monobøfferne har været lidt omkring hos forskellige interesserede. Fik dem retur for et dage siden, og må nok erkende at de er noget mere magtfulde
Har godt nok hørt en fugl synge om at du muligvis skulle prøve et par"flade" derhjemme. Kunne godt tænke mig at smutte med, hvis ikke det alt for ubelejligt :-) Det er altid spændende at se/høre reaktionerne, når der kommer et par Podium på besøg.
MVH
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
hej nope intet sort ud over jeg bruger penge på cder og et sæt kabler. (kabler er af sort farve
mvh
|
|
|
Hej Novi
Sorte kabler?? Føj, skam sig Yup, cd'erne koster jo også, og de fylder :-)
MVH
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehehhehe ja og de kan godt nok lukke vellyd ud. Og hvoror skal det altid tage så lang tid med at få sine cder leveret øv øv
|
| Til top |
|
| |
platini Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Marts 2008 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bigfoot Du skal da være velkommen hvis det passer ind i tidsplanen for dig  Jeg skal nok have et par kølige klar  Jeg tror ikke tradiotionelle ht kunne gøre det samme da de jo bruger vægge som refleks men det bliver da spændende at høre dem her hjemme i forhold til maggi 2,7 som jeg faktisk er rigtig glade for. Mvh Platini
__________________ cd:northstar extremo dac +northstar 192 cd løb:Effekt+preThorhauge
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2008 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Platini Du har nok ret mht dynamiske ht...synd for dem  Tror også det bliver spændende at høre dem i forhold til dine Magnepan. Ok med et par humle  Tænker næsten vi ses :-) MVH
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 09 Marts 2008 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehehhe ok ja så er der gang i den hva damn jeg glæder mig til at høre det hos dig Freddy.
mvh
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2008 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novi Du er da velkommen anytime  Heh , pludselig er bankkontoen tømt, og et par dage senere vælter det ind med cd'er...hmm, har nok købt for mange så  MVH
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2008 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen Lige en lille opdatering og jeg skynder mig at undskylde den dårlige billedkvalitet, det gik lidt stærkt, og det er håndholdt :-) Og hvem er Shelley Katz? Tilsyneladende er han da koncertpianist, men han er også manden bag mine nyligt indkøbte Podium Sound 0.5, og billedet er et omslag til en cd. Nemlig hans version af Bach's Goldberg Variations. Jeg må tilstå at det lyder som piano i absolut verdensklasse....og hvordan har jeg så lige fået fat på den?? Jo, det hænger sammen med, at der var en transportskade på et par Podium 1.0 som skulle udbedres, og i den forbindelse var Shelley Katz en tur i Danmark hos Schmidt Audio. Jeg var også tilstede en enkelt aften, men bare som det tynde øl :-) Ved siden af at være gavmild er han nok også det mest inspirerende og intelligente menneske jeg nogensinde har været i stue med. Han er så langt fremme i skoene, at de fleste bliver en smule forpustede, og selvom han er det man med et fy-ord kan kalde elitær, har han begge ben solidt plantet "on solid ground". Shelley Katz er også fuld af hemmeligheder, som jeg har lovet ikke at skrive noget om, men jeg har hørt dem  ....og det er let at forudse, at der måske er enkelte branchemedlemmer, som nok fortryder at de ikke stod tidligere op da det gjaldt :-) Her hentyder jeg naturligvis til min gode ven Poul M fra den østjyske Metropol. Han har længe haft et godt øje til min tråd, og har skrevet flittigt om den på sin hjemmeside. Det har ikke været specielt opløftende at debattere med ham  Han har nogle fordomme omkring Podium, som han kalder NXT kloner...Påstår at en Podium ikke kan måle som som den gør, der er mange ting galt og jeg skal komme efter dig :-) Han mener endog at de træder fysikkens love under fode...hvilken påstand :-( Det kræver kræver da lidt af en kædestrammer eksamen at vide det, især når han aldrig har hørt dem. Shelley Katz havde kun denne kommentar: " It does not make sense to messure a Poduim, you don't messure a Steinway or a Stradivarius". Underforstået selvfølgelig at en Podium er at betragte som et instrument. Men nogle er jo tilbøjelige til at gå højt op i målinger, så det får de! Jeg har flere gange inviteret omtalte Poul M til en lyttesession...gider han da ikke at spilde tid på! Har også tilbudt at tage mine "fladtalere" med ned til ham....dyb tavshed....nogen forslag til hvad jeg kan gøre ? Med risiko for at gentage mig selv: Alle er naturligvis velkommne til et prøvelyt her hos mig, uanset hvad I har stående på hylderne. MVH Freddy PS: Ses imorgen Platini
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 14 Marts 2008 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bigfoot hmmm ja Poul er lidt berygtet for at mene ting og sager ham om det, men det jeg ikke bryder mig om at han hænger folk ud på sin hjemmside beskidte kneb. Og det er da nemt at kritiserer Podium og så ikke ville høre dem, det virker i mine øjne lidt arrogant. Så en ting mere Carsten kommer nok også hos mig meget snart.
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2008 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novi Skidt med Poul, jeg har hørt det ATC grej han har i stuen....der er ikke meget at skrive om :-) Ka' være vi ses på et tidspunkt så  Nat nat :-) MVH
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 15 Marts 2008 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej ja det kan du tro vi gør hej hej
mvh
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 15 Marts 2008 kl. 00:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bigfoot.
Jeg har luret på de der Podium lige siden jeg så dem i din tråd, ser meget frem til at kunne høre dem en dag. Desværre er de ikke så velrepræsenteret herovre på hovedøen. Det der skrives om dem, de tanker Katz har gjort sig, rimer rigtig godt i mit hoved. Så nu må jeg bare vente på at de er til at komme i nærheden af herovre (og at jeg får sparet nogle skejser sammen. Det stod rimeligt til, men så kom skattefar ).
mvh Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2008 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Præsten
Nej, der ingen Podium på Sjælland endnu, men såvidt jeg er orienteret, kommer der snart til at stå et sæt i Kbh, og så får du jo nok mulighed før at høre dem :-) Ingen tvivl om at Shelley Katz har tænkt over tingene, meget endda. Og han er eminent til at formidle sin filosofi videre, så vi der en knap så kloge har en chance for at være med.
Træls med skatten....hehe, jeg fik lidt tilbage, og det var sgu tiltrængt :-)
MVH
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 17 Marts 2008 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej bigfoot noget nyt om atini er i live ...
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2008 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Novi
Hehe, jamen jeg vil skyde på, at han hører musik, hvis ikke han er skvattet i søvn på sofaen :-)
Forøvrigt et meget velspillende anlæg han har
MVH
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 17 Marts 2008 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej ja det må man sige ja til, lækker lyd og en rigtig go gæstfrihed samt bajer  ja mon ikke han over på sofaen . mvh
|
| Til top |
|
| |
platini Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2008 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=bigfoot]
Hej Novi
Hehe, jamen jeg vil skyde på, at han hører musik, hvis ikke han er skvattet i søvn på sofaen :-)
Forøvrigt et meget velspillende anlæg han har
Hov hov er skam på arbejde folkens 
Tak for de fine ord bigfoot jeg er også godt tilfreds 
Mvh
Platini
__________________ cd:northstar extremo dac +northstar 192 cd løb:Effekt+preThorhauge
|
| Til top |
|
| |
bigfoot Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2008 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Platini Jow da, jobbet skal også passes  Men bortset fra det, mange tak for en hyggelig eftermiddag  MVH
|
| Til top |
|
| |