Sendt: 06 Maj 2008 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, selv om jeg er HIFI nørd, er jeg næsten blank når det gælder optage og modtage medier. Jeg har stadig en gammel video, som egentlig opfylder mine behov. Da man snart går væk fra analog, har det dog strejfet mig at investere i en harddiskoptager, for at kunne modtage DVB. Jeg har eget antennesystem, da jeg bor lidt ude på bøhlandet. Der bliver måske mulighed for fiber i løbet af nogle år, når Energi Fyn får taget sig sammen. Mit nuværende antennesystem ser sådan ud. Radio, DR1, TV2 og en gammel parabol tilsluttet en analog Nokia modtager. Denne bliver brugt flittigt til bl.a. RTL PRO7 Eurosport og andre tyske kanalerHar desuden en ekstra parabol med digital (?) hoved på. Har været brugt til Viasat men har ikke abbonement mere. Jeg søger derfor en harddiskoptager som kan modtage ovennævnte, samt DR2, ZULU, og hvad de ellers hedder  1: Anbefal mig en "fremtidssikret" harddiskoptager. 2: Helst med dansk menu, men intet krav. 3: Kan jeg bruge mit nuværende antennesystem, eller skal der andet til ? 4: Pris ? Tja..... Spørg gerne ind til mere, da jeg egentlig ikke aner hvad den bør kunne. De programmer som vil blive optaget, vil blive set og slettet. Jeg skal ikke gemme noget. Håber på Jeres hjælp  EDIT: Kører på job nu og er først online 23.30
__________________ Mvh. Frank K.
|