Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 12:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Lukning af tråde (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 10 Maj 2010 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Friman skrev:
Carsten S Chr skrev:

Så hvad der end måtte ske af forandringer, så vil det højest sansynligt ingen virkning have på hverken antal brugere eller aktivitet.

Mht. antallet af brugere, så er der da færre og færre indlæg fra brugere som rent faktisk "har noget at byde på". Det er da i langt større grad: skal jeg købe A eller B, Øj hvor er det et fint kabel til en milliard du har købt, kan jeg bygge en 60 vejs højttaler med et standard delefilter fra Monacor til en 20ér, bla, bla, bla, osv. i en uendelighed....

Hvis det er sådanne tråde/indlæg du henviser til skulle udgøre aktiviteten, så er bundniveauet da vist for alvor nået.

Undertegnede´s aktivitet er i hvert fald faldende (med undtagelse af disse tråde, der prøver at gøre noget ved denne "kriseramte situation"), og jeg overvejer egentlig hvorvidt det er spildte kræfter eller ej...

Kald mig bare selvfed og højrøvet, men jeg mener simpelthen at fællesnævneren er blevet for lav og uinteressant...

Du har så evigt ret Friman
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 Maj 2010 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Carsten S Chr skrev:

Friman:

Med den form HiFi4all har i dag (og i særdelseshed med al den brokken i diverse tråde), kender jeg mange der ikke gider deltage !.......

Og du tager grusomt fejl, hvis du ikke tror disse har endog rigtig meget at byde på - tværtimod ville de kunne gøre HiFi4all til et både mere spændende og lærerigt forum end det vi ser i dag.

Men de gider ikke deltage, når alt og alle skal svines til !

Igen, det er suverænt HiFi4all's afgørelse hvilken type brugere man ønsker i disse fora !

Så må man jo kunne konkludere at hele stemningen fra både moderatore og brugere er rigtig dårlig.
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Bornholm
Sendt: 10 Maj 2010 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
morkaj skrev:

Kan altså godt li' "tænk før du taler".

Skulle måske hedde "Hvad mon Mikkel synes om dette - kan det på nogen måde støde ham eller hans annoncører - ikke så tryk indryk indlæg".

Minder lidt om lovgivning i bananstater, og hvordan skal mod vurdere objektivt hvad bruger har tænkt, hvornår, hvorfor.? Ligner mere en håndbrems.

Hvad er grunden til at i det hele taget have et forum hvis det ikke er tilladt at have en debat? Både med folk der har samme indstilling (egentlig lidt ligemeget med al det rygklapperi) og i sær med brugere der har en anden holdning (det er jo her man lærer noget).

Har lidt på fornemmelsen at det er kørt af sporet for jer og at i forsøger at sanktionerer jer tilbage på sporet ved at advare og udlukke i flæng, uden ensartethed, når der så stilles spørgsmål til dette udelukkes der igen og der undskyldes med at det er frivilligt arbejde bla. bla.

Afslutningsvist er det jo sjovt at se at de tråde der har den største aktivitet er vedrørende moderering, udelukkelser og sligt - det i sig selv er jo indikativt.....

Op på hesten, eller er det ned fra hesten og kom videre.
Morten

Hej Morkaj!

Nu er "Tænk før du taler" ikke noget jeg har opfundet. Det har været med, siden Kenneth var ejer. Altså de sidste 5-6 år!

Jeg kan i øvrigt også rigtig godt li' "Tænk før du taler".

Mvh, Mikkel.

Tjo - men det må være svært at bruge til noget, tror det er de færreste der ikke tænker får de taler, hvad de tænker på er noget andet.

MVH - Den tænkende morten

Til top Vis morkaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morkaj Besøg morkaj's Websted

seba
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 23 Februar 2010
Lokalitet: Fyn
Sendt: 10 Maj 2010 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Jeg væmmes endnu ved den modtagelse der blev mig til del på forummet,og det kan man vel ikke give moderatorerne eller Mikkel skylden for.

De toneangivende notoriske whiners herinde burde få sig et liv,eller i det mindste undlade at forpeste andres!

Til top Vis seba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af seba

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 10 Maj 2010 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

seba < HØRT...

...nogen har åbenbart så lidt selvtillid, at de har behov for at vinde enhver diskussion, nedgøre andre og bruge mindre pænt sprog. Deres trang til at få ret og deres formålsløse destruktive ordkløveri ses også i denne tråd desværre. Hvornår "nok er nok" er blandt disse tilsyneladende også et ukendt begreb..

Til top Vis 2-mas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2-mas

Valby11
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2009
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Maj 2010 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

hmmm hvad skal man sige ....

noget er der gået galt siden så mange forlader forummet selv eller bliver smidt ud. Stort set alle jeg gider at lytte til er forsvundet fra forummet.

Hvorfor er det så lige det sker ... det ene er dårlig dansk debatkultur online ... kig til Sverige ... der er tonen ordentlig og faglig. Det andet er meget stramme regler for branchemedlemmer ... som reelt forhindrer disse i at deltage i debatten ... og det sidste er og jeg er ked af at sige det ... moderatorer/administratorer der er alt alt for trigger-happy.

Fair nok ... det er Mikkel Giges site ... men hvor sjovt er det når alle der ved noget om hifi og stereo er væk?

Anyhow ... håber i finder en god balance ... hifi4all fortjerner bedre ... Mikkel og folkene fortjerner også bedre ... ligesom brugerne.

God debat --- over and out

WiredForSound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2007
Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 Maj 2010 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

Er lige logget på....

Hvor er det dog befriende at se at dette emne endelig bliver bragt til torvs -

Jeg giver både Otto fra Audio Vision og andre ret når man må indse at der er færre og færre fora der går i dybden med emner... en dybde hvor man i en god tone kunne udveksle erfaringer - holdninger og ekspertise eller efterlyse den...

Vi er formentlig alle her entusiaster af forskellige årsager og med forskellig baggrund, men vi må da have det til fælles at vi elsker musik, og vi vil gerne lytte til den gengivet så realistisk som muligt...
undervejs på den rejse bliver nogen af os også overmåde interesseret i den "mekanik" der skal hjælpe os dertil... da man naturligt nok ikke kan være ekspert på alle områder - så burde dette være et pardis for udveksling af viden, ideer og visioner, som alle kunne drage nytte af...

Det betyder ikke at vi skal sidde med en lille ble på hovedet og klappe hinanden på lårene af gensidig fryd...

probelmet opstår for nogle formentlig fordi de er passioneret omkring der her, og mennesket er dertil indrettet at når det handler om følelser så reagere vi direkte fra følelses registeret dvs. direkte primitivt... (forelskelse er en momentan form for sindsyge...) 

Jeg er helt enig med Moderator om at hvis ikke folk efter gentagende advarsler kan finde kammertonen, så er det ud!

Der skal være plads til kritik, så længe den er konstruktiv og reel, det gælder både produkter og holdninger...

Som salig Steen Duelund tit sagde "de betragtninger jeg ligger for dagen, stammer fra det som jeg hører med mine ører"

Og lad os lige holde det for øje... lyd, smag etc. er forskellig og lad os endelig holde fast i det og så diskutere det på et spændene berigende plan hvor vi alle kan lære noget fra hinanden... jeg er selv en sand novice, og var indtil for få år siden kun til hyldevarer, nu er 90% af alt hvad jeg roder med DIY, og det kan kun lade sig gøre ved hjælp fra folk der ved og har prøvet... netop som jer der skriver her og på andre fora...

Mvh/

Martin (Wireforsound)

250.000uF per side!
Hypex UCD 400 mono blokke -2kVA forsyning (hver)
PDS 06 CD (tweeked version)
eAR Pre TWO 2+
Avalon Ceramiq
Til top Vis WiredForSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af WiredForSound

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes