| Sendt: 23 Oktober 2010 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
hapz skrev:
|
Kære redaktion!
Jeg har flere gange prøvet at navigere rundt i KSB, men har hver gang opgivet pga. tidmangel. Kunne man forestlle sig - og er det teknisk muligt - en sortering i flere trin, fx først kategori, dernæst pris osv., samt en mulighed for at finde en kategori hurtigt i stedet for at skulle gætte sig til, hvor den sandsynligvis befinder sig i forhold til alfabetet?
Ellers tak og ros til en spændende og omfattende site!
Med venlig hilsen
|
|
|
Vi må se hvad der bliver muligt i den kommende opdatering af Hifi4all. Jeg har sat en webudvikler i gang, som skal vurdere hvad der kan bruges og hvad der skal laves på ny. Det er en proces som tager tid, og kræver tålmodighed. Hvis alt går som det skal, har vi en ny side lige omkring årsskiftet.
Hifi4all er en omstændig side, og den oprindelige stifter har selv programmeret alt uden at dokumentere noget som helst. Så der kræves en del "reverse enginering", for at kunne identificere hvad der gør hvad.
Så snart der er nyt, skal jeg nok skrive mere om det. Processen kun lige startet, så indtil nu er der intet der er sikkert  __________________ Fornuft rækker ikke, og mod tåber kæmper selv guder forgæves.
Klogskab og visdom er, at vide hvor lidt man egentlig ved. Men det ved de dumme ikke...
Fader tilgiv dem, for de ved ikke hvad de gør!
|