Forfatter |
|
Rune2200 Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 352
|
Sendt: 28 Juni 2012 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angel skrev:
Ja så skal der spares lidt flere sammen kan jeg hører hehe. Er det egentlig muligt at tilslutte en subwoofer til dit nuværende setup? Synes ikke rigtig at jeg kan finde nogen informationer om det.
|
|
|
Du må ikke hænge mig op på det men jeg har ihvertfald ikke hørt om at der kommer indbygget forforstærker i Oxygen'en Der er 4 sæt variable linie udgange (pre-out) på Densen's forforstærkere så der er rig mulighed for massere af subwoofere og effektforstærkere __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juli 2012 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev det tid til en lidt mindre investering Den nye Dali CD vol. 3 Det er altid rart et få udvidet sin musik horisont lidt - og der er sgu fed lyd på de skiver 
Jeg har derudover overtalt Thomas S til at bygge 2 stk Densen B-350+ mono-fætre mere - så må jeg se hvordan det lyder med den eksktra effekt! Jeg håber de når at blive færdige inden Densen holder ferie (imorgen) det er dog lidt tvivlsomt Hvis det bliver et endnu større hit med 4 mono-blokke så skal jeg så ud og investere i et HT kabel til Diskanten (nogle der sagde Monocle XL?) så vil jeg bruge mit BiFocal XL til bassen (sætte spader i det ene sæt udgange af kablet så jeg kan få brugt alle ledere)
Densen B-275 Super Leggera er absolut en keeper i mine øre! den spiller fu***** niiiice - jeg er ret chokeret over hvor stort kvalitets springet er fra min B-250 og til B-275 - det havde jeg alligevel ikke forventet B-250 er rigtig lækkker meeeeeen B-275 er altså toppen af kransekagen 

__________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 05 Juli 2012 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se nu, begynder fornuften at tage fat i dig 
Jeg tror at du ender op med at køre med 4 stk B350, det er fede effekter med stor boogi værdi og live stemning. Den extra effekt vil måske ikke være så synlig i bunden, men rummet i lydbilledet vil helt sikkert blive større og med mere ro samt bedre placering og detaljering. Tror godt du kan glæde dig
Hvad angår Kimber, så smid de extra penge og gå op i KS serien. Du har jo alligevel brugt flere penge iår end hvad den danske regering har brugt på ulandshjælp siden 1980, så et par tusiende mere, hvad betyder det __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juli 2012 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Se nu, begynder fornuften at tage fat i dig 
Jeg tror at du ender op med at køre med 4 stk B350, det er fede effekter med stor boogi værdi og live stemning. Den extra effekt vil måske ikke være så synlig i bunden, men rummet i lydbilledet vil helt sikkert blive større og med mere ro samt bedre placering og detaljering. Tror godt du kan glæde dig
Hvad angår Kimber, så smid de extra penge og gå op i KS serien. Du har jo alligevel brugt flere penge iår end hvad den danske regering har brugt på ulandshjælp siden 1980, så et par tusiende mere, hvad betyder det
|
|
|
Haha! Er det fornuft? Det er jeg sikker på at kun en meget lille del af DK's befolkning er enig med dig i - men ja, det kan være det gi'r en hel del med 4 stk B-350, selvom jeg efterhånden har svært ved at tro det bliver bedre end det er nu - ifølge mine idealer selvfølgelig Men jeg venter spændt
Hmm tror jeg holder mig til Monocle XL/BiFocal XL løsningen - der er grænser for hvad jeg vil ofre på kabler - og jeg er ret glad for den klang disse kabler giver mit setup... HELDIGVIS 
|
Til top |
|
|
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
Sendt: 05 Juli 2012 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juli 2012 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angel skrev:
Der er jo også Densen B-375 reference mono effektforstærker som nok kommer til at koste 50000 kr. stykket Kan findes her sammen med oxygen streamer udvalget Nok bare et spørgsmål om tid, før vi ser dem hos Hifi-Freaks.
http://www.highendstudio.fi/densen |
|
|
Jeg har godt hørt om B-375, oplysningerne er bare ekstremt sparsomme... Rent watt mæssigt ligger de vidst ikke så langt fra B-350 så jeg tvivler lidt på 2*B-375 vil give mig mere kontrol end med 4*B-350 ... Så vidt jeg er informeret så kommer B-375 i et 2-delt system a'la min B-275 SL ... Ingen tvivl om det er en super lækker monoblok men tror ikke det bliver nu den bliver aktuel for mit vedkommende  __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 10 Juli 2012 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der sket lidt nyt igen Jeg har fået 2 ekstra styks Densen B-350 monoblokke på besøg 
Jeg vil lige lade det spille et par dage inden jeg kommer med de første udtalelser, da de nok har et behov for at blive spillet en lille smule til 
Jeg bruger et Kimber Monocle X til Diskant, Kimber BiFocal XL til bas (bruger ikke "high" lederne). Hvis jeg vælger at beholde de 2 nye B350'ere vil jeg købe et Kimber Monocle XL til diskant og sætte WBT spader på "high" lederne af mit BiFocal XL så jeg kan få brugt alle lederne 
Jeg er blevet "tvunget" til at bruge mit gamle VdH The Wave fra min DAC til forforstærkeren - det kunne være rart med et ekstra sæt Supra Sword ISL RCA kabel mere, det ville gøre mine sammenligninger lidt mere fair 
her er lidt billeder:

|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 10 Juli 2012 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fuk du er sku for vild, på den fede måde 
Hvordan spiller det så? __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
LoudandClear Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 27 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 963
|
Sendt: 10 Juli 2012 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja hvorfor sætte sine penge i banken når man kan ligge det i hifi
ej det gas! det ser sgu lækkert ud og indrømmer da gerne jeg sidder og savler hver gang jeg kigger i din tråd! jeg følger med i
det skjulte og nyder at nogen mennesker har råd til den slags luksuriøse eksemplarer!
LAC
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 10 Juli 2012 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice  spændt på om det ikke giver en pæn forbedring, det vil jeg i hver fald tro. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 10 Juli 2012 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser godt ud med alle de Densen kasser...
Er det kun hos mig billederne vender på hovedet?
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
Sendt: 10 Juli 2012 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Er det kun hos mig billederne vender på hovedet? |
|
|
kigger du det på en ipad..? eller iphone?
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 10 Juli 2012 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
|
|
det tror jeg, de ser fine ud hos mig. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
Sendt: 10 Juli 2012 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
|
|
Ja.
Det ser sgu godt ud!
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
thuekay skrev:
|
|
kigger du det på en ipad..? eller iphone? |
|
|
Jep. iPad. __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
kennlh skrev:
thuekay skrev:
|
|
|
|
Jep. iPad. |
|
|
Så det derfor, har selv oplevet det en gang i mellem, kan ikke forklare hvorfor..
|
Til top |
|
|
8888 Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2012 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 125
|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan jo kun være misundelig
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
thuekay skrev:
kennlh skrev:
thuekay skrev:
|
|
|
|
Jep. iPad. |
|
|
Så det derfor, har selv oplevet det en gang i mellem, kan ikke forklare hvorfor..
|
|
|
Det er jo ellers meget nemt, at dreje en iPad rundt bortset fra, at teksten så står på hovedet. Men den vender det vel bare igen.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Fuk du er sku for vild, på den fede måde 
Hvordan spiller det så?
|
|
|
Hehe tak skal de ha'! 
Jeg vil godt vente med at komme med lytte indtryk til engang i weekenden, blokkene skal liiiige motioneres lidt - men allerede nu er der en forskel at spore  __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
thuekay skrev:
kennlh skrev:
thuekay skrev:
|
|
|
|
Jep. iPad. |
|
|
|
|
|
Måske kunne en forklaring være at jeg har taget billederne med en iPhone og der vendte de på hovedet - efterfølgende har jeg så skaleret billederne og vendt dem rigtigt i et billed redigerings program. Det kan være Apple kan ét eller andet underligt med at læse gamle instiliinger at billederne... Who knows...
PS: de vender også forkert hvis jeg kigger i min tråd her på hifi4all på min iPhone __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|