Forfatter |
|
Rune2200 Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 352
|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad sker der egentlig for admin's uendelige trang til at ændre ens overskrift på ens tråd?? 
Jeg syns da bestemt ikke det er intetsigende overskrifter jeg laver - det er da noget pjat  __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Støj.
|
Til top |
|
|
kskruger Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 228
|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune2200 skrev:
Hvad sker der egentlig for admin's uendelige trang til at ændre ens overskrift på ens tråd?? 
Jeg syns da bestemt ikke det er intetsigende overskrifter jeg laver - det er da noget pjat  |
|
|
Ja, det er lidt underligt, at der bliver rettet i ens tråde. Og hvis man selv ændre det tilbage, så går der kun kort tid, så er der rettet på det igen  så det holder man så hurtigt op med.
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sgu spøjst 
Man kunne i det mindste forvente en forklaring FØRSTE gang det bliver ændret, så har man da noget at forholde sig til  __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
Anda8000 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er en af retningslinjerne at vi skal holde os til emne overskriften, men vover pelsen og spørger hvor der står i de retningslinjer at man ikke selv kan bestemme hvad overskriften skal være ? så længe den ikke er negativ ladet eller noget i den retning så kan jeg ikke se nogen grund til at ændre i den fra admins side. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaah i mine "ændrede" overskrifter er grundprincipperne altid de samme (Densen & B&W) men når der kommer lidt nyt ind af døren vil jeg da godt inkludere det i emne-overskriften men bibeholde mit grundprincip...
Men der er tydeligvis folk der har bedre styr på den slags end jeg - fred være med det  __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
Anda8000 Forum Bruger

|
Sendt: 11 Juli 2012 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold overskrifter korte og præcise.
Som Rune skriver ovenfor er der delte meninger om, hvad der er kort og præcist
Den her del fra afsnittet "Køb Salg Bytte" gælder så åbenbart også for forummet:
At éns annoncer rettes eller slettes, er ikke en opfordring til at rette dem tilbage eller oprette dem igen... Og gentagne forsøg
på dette vil resultere i at éns adgang lukkes!
|
Til top |
|
|
Chriss Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 672
|
Sendt: 04 August 2012 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
WOW! - virkelig flot og stil rent Jeg har en stor svaghed for B&W 802 serien. Elsker det LOOK
Har har selv haft 2 sæt B&W Nautilus 802 gennem tiden. Konen kaldte dem dog for R2-D2 & R2-B2 
Er du tilfreds med lyden? __________________ Stereo: Verity, Avalon & Pass
Bio: Avalon & Velodyne
|
Til top |
|
|
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
Sendt: 04 August 2012 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du egentlig også fundet ud af om hvornår Oxygen 75 streamer lander i butikkerne, som du ville prøve af? Synes jeg havde læst inde på deres facebook, at det enten ville blive lanceret sidst i juni eller i starten af august, fordi de holder ferie i juli måned. __________________ Stuebiografen med stil og power i ét
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 04 August 2012 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Konen kaldte dem dog for R2-D2 & R2-B2

__________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
ducifisk Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2012 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 29 August 2012 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Venter med længsel ....... Hvordan er det med 4x350 !!!!!!! Skriv nu !!! :-)
|
Til top |
|
|
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
Sendt: 04 Januar 2013 kl. 07:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune2200 skrev:
De burde være spillet til efterhånden, så vidt jeg husker siger B&W at de kun kræver meget få timer før de er spillet til... Men om det passer i praksis er ikke sikkert... Hvis det var Densen monoblokke så er det 350'erne, det er de eneste monoblokke de har i deres sortiment... Jeg syns Densen laver super lækre produkter - jeg kan bare ikke lade være med at spekulere/eksperimentere på andre fabrikater  |
|
|
B&W har selv lavet en del undersøgelser omkring tilspilning og alle deres undersøgelser har vist, at tilspilning foregår i hovedet på lytteren. Der sker intet fysisk med den lyd som kommer ud af højttaleren, det handler om at lytteren skal bruge en masse tid på "at vende sig til højttaleren". I det tilfælde hvor en højttaler fx har stået på et lager og er meget kold, så kan der dog gå 24 timer ved stuetemperatur før alt det mekaniske har opnået den rigtige driftstemperatur, hvorfor man kan opleve en forskel i dette tidsrum.
Nu gider jeg ikke starte noget debat om dette (specielt ikke i din tråd), men alle rigtige hifi-nørder ved jo også godt, at dette er noget vås. Indenfor lyd findes der ikke placeboeffekt, alle iagttagelser er altid objektive.
Jeg har spørgsmål til dit fine setup og alle de ting du har prøvet. Hvad synes du om lyden fra McIntosh'en?
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2014 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angel skrev:
Har du egentlig også fundet ud af om hvornår Oxygen 75 streamer lander i butikkerne, som du ville prøve af? Synes jeg havde læst inde på deres facebook, at det enten ville blive lanceret sidst i juni eller i starten af august, fordi de holder ferie i juli måned. |
|
|
Jeg har dags dato rykket Thomas Sillesen ang. Oxygen - den er jo til salg nogle steder i udlandet __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2014 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
ducifisk skrev:
Hej. Venter med længsel ....... Hvordan er det med 4x350 !!!!!!! Skriv nu !!! :-) |
|
|
Der var en forbedring med 4x B350 meeen jeg synes ikke det var opgraderingen (læs: pengene) værd. Det siger heldigvis bare lidt om hvor godt mine 2 B350'ere klarer den __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2014 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hentede en Audiophilleo 2 + PurePower hos studiosound efter at have læst anmeldelsen herinde samt diverse andre steder på nettet - Det lød jo som om det var noget der virkede
Lad det være sagt med det samme! i mit setup er det virkelig et lille vidundermiddel!
Mit setup har aldrig lydt så detaljeret og velopløst som det gør nu. Det er ret imponerende så mange detaljer jeg aldrig har hørt før som lige pludselig er kommet frem. Dette betyder også at jeg pr automatik ikke behøver at spille så højt som jeg plejer før jeg får den fulde oplevelse.
Det er blevet markant nemmere at adskille instrumenter fra hinanden og det hele er meget mere veldefineret. Samtidigt er der små detaljer som jeg ikke anede eksisterede som lige pludselig står klokke-klart
Diskanten er blevet et helt andet kapitel i mit setup, jeg var slet ikke klar over den kunne være så velopløst
Bjarke fra StudioSound har været så flink at tilbyde at komme hjem til mig i næste uge for at hjælpe med er tweake J-River afspilleren - der skulle efter sigende være endnu mere at hente dér __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
BoTurbo Forum Bruger

Bruger siden: 06 Februar 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 55
|
Sendt: 06 Februar 2014 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smukt og stilrent setup..
Men kan ikke se, hvad der er gjort for akustikken i din opstilling.. !?
Hvilket uden tvivl er det led i Hi-Fi kæden, der er vigtigst for den samlede lytteoplevelse..
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 06 Februar 2014 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 08 Februar 2014 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var en tur i hi-fi klubben i går og låne nogle søde små stander højttalere  Jeg har længe gået og spekuleret lidt på hvordan det ville lyde med et par stander højttalere i mit forholdsvis lille lytterum.
B&W 802 Diamond er lidt overdimensioneret til mit rum - men syns nu jeg har fået dem intergreret ret godt.
Lad det være sagt med det samme de små Dali Epicon 2 gør det pænt godt i mit rum, man skulle ikke tro det var så "klejn" en højttalere.
Lytte indtryk kommer de nærmeste par dage, der skal lige lyttes grundigt igennem først.
men I skal ikke snydes for lidt billeder:
 __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=93561
|
Til top |
|
|
BoTurbo Forum Bruger

Bruger siden: 06 Februar 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 55
|
Sendt: 08 Februar 2014 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rune.
Ja Dali'erne er nogle søde smukke damer.
Det ser ud til du har fået placeret de akustiske moduler ganske fornuftigt, og går udfra at da man kan se maler tapen er fordi
du stadig lytter dig frem til placeringen af modulerne...
Har du prøvet med et par af modulerne ovenover fladskærmen, det kunne evt. være 1stk fra hver sit hjørne.
|
Til top |
|
|