| Sendt: 18 December 2013 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da godt nok lidt bisse,, men godt du er glad for den.
Jeg var lige i Hi-FI klubben i går og der blev jeg præsenteret for BLUESOUND som NAD jo er blandet ind i, og der er lydkvaliteten jo også i top.
I aftes og i nat ærgrede jeg mig så over at jeg har fyldt huset med sonos, men jeg er jo egentligt ret glad for det, lige bortset fra at jeg ikke lige kan greje hvordan mit opsæt til "finlytning" skal se ud.
Da jeg så igen i dag sad og tænkte fik jeg en ide og ringede til HI-FI klubben, og her kunne han så svare ja og nej på de helt rigtige tidspunkter på alle mine teorier.
Det vil sige at jeg skal harve mig en BLUESOUND NOTE som jeg så kobler til mit eksisterende Sonos fra Line ud til Line ind og så til en DAC med et optisk kabel og derfra ned i et sæt forstærkere (som jeg så ikke har fundet endnu) og så har jeg god lyd til "finlytning" og Lyd i hele huset via SONOS.
Nu skal jeg lige have malet mine højtelere, designet en fod til dem, have fundet et forstærker sæt og en DAC og så skal jeg selvfølgeligt have købt en BLUESOUND NOTE.
Desuden får jeg så også brugerfladen fra både SONOS og BLUESOUND så der er lidt at rode rundt i.
Mvh. Torkild
|