Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 00:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Landskamp... Nyt TV? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 25 Maj 2009 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

I'Blundt

Jeg holder af Dit Avatar, Rockbandet NICKELBACK havde under en koncert i CANADA, samme plante på Stortrommen. 2  af Bandets medlemmer kommer fra en By Hannah, jeg mener byen ligger i British Colombia (eller er det Alberta). Chad og Mike Kroeger, Ryan Peake og Daniel Adair, på trommer.

Samme Band har haft koncert i Tacoma, syd for Seattle. Byen med broen som knækkede under belatsning under en storm "Egen eller selvsving". A la tegneserien Vakse Viggo og firmatet Skærv og Knudsen (noget med firmaets computer som Viggo forstyrrede.. )  

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 25 Maj 2009 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

osprey skrev:

I'Blundt

Jeg holder af Dit Avatar, Rockbandet NICKELBACK havde under en koncert i CANADA, samme plante på Stortrommen. 2  af Bandets medlemmer kommer fra en By Hannah, jeg mener byen ligger i British Colombia (eller er det Alberta). Chad og Mike Kroeger, Ryan Peake og Daniel Adair, på trommer.

Samme Band har haft koncert i Tacoma, syd for Seattle. Byen med broen som knækkede under belatsning under en storm "Egen eller selvsving". A la tegneserien Vakse Viggo og firmatet Skærv og Knudsen (noget med firmaets computer som Viggo forstyrrede.. )  

Her følger öpskriften på sort snak, også kaldet gratis kebab:

* 2 hele ænder
    * 5 halve hænder
    * 1 dl smart balsam (fresh!)
    * 1 spsk Power-Grethe
    * En håndfuld friske skills
    * Sort snak ekstrakt (fås i håndkøb hos Power-Grethe)
    * Who the f**k er Flower-Bendte?
    * 1 stk. yoga-birkes! (mango special)
    * 3 styks feeling
    * 18 dl options
    * Karate (importeret fra sigøjner-øjne)
    * Michael Carøe™ (brugt busk)

Hele “Sort snak”-miksturen blandes med en helt speciel feeling og et kækt yndlings-touch. Det hele kommes derefter i nogens ovn, bages ved 3,15 grader i 1338 timer, mens der tænkes på kapitel 513 megabyte i hæftet om Olferts samling af irske links til hjemmesider og websites offline på internettet (på webben).

Sorry for offtopic
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Steffeng
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 26 Maj 2009 kl. 12:31 | IP-adresse registreret  

Haleluja! 

Landskampen er reddet, den bliver nu sendt på 3+!!!

WUHUUU!!!
Til top Vis Steffeng's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steffeng

Mathias Bak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 26 Maj 2009 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Har du overvejet at gå på en sportbar?
Fordele:
+ Koster mindre end 10.000
+ Der er kolde fadøl
+ Andre fodbold-elskere

Minus:
- Hvis du køber mere end 222 øl kan det bedre betale sig med 10.000 kroners løsningen

Til top Vis Mathias Bak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mathias Bak Besøg Mathias Bak's Websted

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 Maj 2009 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

Til  Sjoenne

Korrekt og godt skrevet, til gengæld er det nok de færreste som ved hvormeget det glædede mig da den Betalbare Sportskanal lukkede og slukkede. Her havde TDC vel også en finger med i spillet da samme begyndte. Tror det var Preben Elkjær, men husker ikke helt. Jeg mente TV2 Sport var logisk men OK mangel paa økonomi.

Kr. 175 per måned for denne kanal Alene! Så hvad jeg læser eller opfatter af, betalingsvilligheden for fodboldkampe. Når os danskere har vænnet os til disse kampe trods alt ikke skal koste i ublu priser.     Da jeg opdagede sammenhængen mellem vores økonomiske anseelse og at man ikke behøvede de digitale pakker. Selvom man har Volvo, Villa og Vovse er det ikke det samme som man har taget YouSee til sit hjerte.    

Og når ingen behøver fortælle hvor mange Digitale Abonnenter samme har, fordi dette er lovligt. Hvormange som alene nøjes med analoge Fuldpakke, fordi dette er tilstrækkeligt.

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 26 Maj 2009 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

osprey skrev:

Til  Sjoenne

Korrekt og godt skrevet, til gengæld er det nok de færreste som ved hvormeget det glædede mig da den Betalbare Sportskanal lukkede og slukkede. Her havde TDC vel også en finger med i spillet da samme begyndte. Tror det var Preben Elkjær, men husker ikke helt. Jeg mente TV2 Sport var logisk men OK mangel paa økonomi.

Kr. 175 per måned for denne kanal Alene! Så hvad jeg læser eller opfatter af, betalingsvilligheden for fodboldkampe. Når os danskere har vænnet os til disse kampe trods alt ikke skal koste i ublu priser.     Da jeg opdagede sammenhængen mellem vores økonomiske anseelse og at man ikke behøvede de digitale pakker. Selvom man har Volvo, Villa og Vovse er det ikke det samme som man har taget YouSee til sit hjerte.    

Og når ingen behøver fortælle hvor mange Digitale Abonnenter samme har, fordi dette er lovligt. Hvormange som alene nøjes med analoge Fuldpakke, fordi dette er tilstrækkeligt.

Fatter stadig ikke en dyt af hvad du skriver, og hvorfor ovenstående vedkommer mig hehe

Du er da vist ikke indfødt dansker er du? Ingen fejl på det iøvrigt - men det er vist en hel anden kommunikationsform i benytter jer af derfra

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Maj 2009 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Opskriften på sort snak er vel møntet på undertegnede. Og Dit indlæg er vel rosværdigt som et svar.

Fordi fodbolden er noget vi kan være fælles om.

Og her er det jeg  så siger eller skriver, Fibre er dødfødt. Ligesom TDC's drømme dengang som YouSee's forventeninger idag.

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Maj 2009 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Sort snak er for mig det som foregår imellem Viasat og så YouSee.

YouSee som aftager "Betalende enhed" for samme Kamp, men ved anvende ordene som om det er YouSee, Stofa der faktisk er "sælgeren", i forhold til alle os som abonnerer på kabel tv. Eller nogen anvender ordene benhårde forhandlinger når det kommer til kabel-tv.

Så ordene mellem Programleverandørerne og så Fiberselskaberne må vel blive endnu mere mudrede; og det er i det lys jeg mente skulle rose indlægget fra Sjonne.

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 28 Maj 2009 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

Osprey:

Jeg forstår stadig intet af hvad du skriver, eller hvorfor du svarer mine indlæg med noget der omhandler Yousee, Stofa, Viasat og andre...

Da jeg citerede dit indlæg hvor du ligepludselig snakker om Nickelback og Amerikansk/Canadisk geografi - ja så var det alene undren over hvor offtopic og forvirrende man kunnne skrive i en tråd omhandlende tv-adgang til en fodboldkamp

Din PB du har sendt mig forstår jeg heller intet af

Til alle andre: Er det bare mig der ikke forstår hvad Osprey siger/skriver?

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 Juli 2009 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Fodboldkampen.dk

Med alle de krumspring parterne foretog sig, inden det blev besluttet sende samme Kamp! Hvilke argumenter brugte man i starten for ikke sende samme kamp, analogt og til de fleste.

For herefter senere kunne forsvare sig med man accepterede beklagelserne, for nu godt kunne arguementere for det modsatte,  og valgte lytte efter seerne!

Man har et standpunkt til man tager et Nyt.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes