Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 22:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: TV for 4k - 7k, 37" - 42". Hvilket ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Søren17
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 04 Juli 2009 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Okay vil starte med at sige at jeg er meget grøn angående TV og vil derfor bede om jeres gode råd mht. et køb.

Jeg står og skal til at have opbygget mit system og mangler i den henseende et ordentligt TV.

TV'et skal hovedsageligt bruges til film (DVD/Blu-ray) og spil med PS3.

Mine krav er at TV'et skal være mellem 37" og 42", pga plads og økonomi til en pris mellem 4000-7000kr.

Jeg har læst en masse emner både her og på hol.dk for at få et overblik over markedet, men det er endt med at jeg blot er blevet mere forvirret over alle diskutionerne og min manglende viden omkring TV.

Derfor ville det være lækkert hvis I gad fremhæve og linke til de produkter som I mener opfylder mine krav bedst muligt og som giver mest værdi for pengene.

På forhånd mange tak :)

Til top Vis Søren17's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren17

Nissenis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2008
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 Juli 2009 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Jamen jeg vil da med glæder anbefale dig Panasonic TXP-37X10Y Eller TXP-42X10Y (37 og 42")    

Jeg har selv købt det eftersom jeg så flere steder at det var "bedst i test". Så jeg fløj ud og købte det, og har ikke været andet end tilfreds med det! Flotte farver, flot design, boxer godkendt, brugervenligt og bare et rigtig godt tv, efter min mening! Læs evt. nogle af de test der er blevet lavet for nyligt på tv i den prisklasse

Det er mit bud

Til top Vis Nissenis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissenis

Gela
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tager en pause!

Bruger siden: 09 Marts 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 05 Juli 2009 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

Jeg vil selv købe et Sony KDL-40W5500 når min økonom tillader det. Det har fået kanon anmeldelser. Det har mange features og en fremragende billedkvalitet (100 Hz). Prøv selv at sammenlign med andre i en forretning. Prismæssigt ligger på ca. 7500, men prisen falder konstant.

Til top Vis Gela's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gela

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 Juli 2009 kl. 12:21 | IP-adresse registreret  

Jeg vil også umiddelbart pege på Panasonic X10 som et oplagt bud. Du kan finde en anmeldelse af det på FlatpanelsDK: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1243242293

Samsung B650 plasma-serie kan også være et bud. Det har mange af de samme positive karakteristika, som sin ultra-slanke storebror i B850 serien: http://www.wupti.com/Produkter/1475455_(Wupti2).html

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes