| Sendt: 01 Juli 2015 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun tilslutte mig din begejstring for AN-J'erne, jeg har selv et par, samt et par AN-E. Jeg har også leget en del med placeringen af dem, og
er også kommet frem til at de bedst egner sig i hjørnerne, dog er der meget at hente lydmæssigt mht. vinklingen af dem.. For mig lyder de klart
bedst hvis vinklingen og retningen af højttalerne skærer hinanden ved omkring 0.5-1 meter fra sweetspot. Jeg overvejer lidt at bygge eksterne
delefiltre uden at påvirke det originale, jeg har tænkt på at opbygge delefilteret efter AN-J/SPx SE modellen (crossover with solid Audio Note silver
inductors and Black Gat bipolar capacitors, Audio Not copper foil adjusting capacitors). Jeg kan desværre ikke finde ret meget information omkring
opbygningen af delefilteret, så ville være cool hvis nogen lå inde med information omkring dette. Er det bare de samme komponent-værdier?
Her set et billede af AN-J delefilteret.. Jeg er lidt i tvivl om hvilke kabler der er blevet brugt.. Er det sølv eller kobber ?
 __________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|