| Sendt: 28 Juni 2009 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er den lykkelige ejer af en kalibreret Epson TW1000 projektor som jeg har ejet i snart 2 år. Man har altid kunne høre den når man lyttede efter, men idag da jeg sad og så film syntes jeg at jeg i mange scener af filmen havde svært ved at høre hvad der blev sagt pga. projektorlarm. Det skal siges at jeg lige er flyttet og sidder anderledes i forhold til projektoren end før. De to sidste steder med hhv. 3 m og 2.60 m til loftet har det ikke generet - her er der knap 2.40 m til loftet, som projektoren sidder en 15-20 cm under. Siddepladsen er gået fra at være mere eller mindre lige under den til at være en 1½ meter frem - altså større afstand. Jeg ved ikke om noget af det er problemet (har i hvert fald ikke skadet den ved flytning da jeg har været meget forsigtig) eller kan det simpelt hen have noget med den ufatteligt ubehagelige varme der i øjeblikket gør det så godt som umuligt at sidde inde i hjemmebio om dagen? Men troede bare ikke den sådan selv regulerede blæseren men altid blæser med samme styrke. Håber ikke det er blevet for langt mit indlæg og håber jeg kan få lidt hjælp og råd, fordi larmen ødelægger fuldstændig filmoplevelsen for mig.
|