| Forfatter |
|
Geoff Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 207
|
| Sendt: 29 September 2010 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad siger I til dette og dette tilbud?? Pengene værd?? Er kablet bøjeligt eller meget stivt? Jeg måtte selv engang opgive et TMC White cable, så jeg er lidt forsigtig. Hvad siger toldreglerne??  Er der ikke noget med en bagatelgrænse ved modtagelse af pakker fra det store ikke-EU-udland?
|
| Til top |
|
| |
cvo2010 Forum Bruger

Tidl. cvo2004
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 243
|
| Sendt: 29 September 2010 kl. 08:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pas på med kabler fra Hong Kong, der er f.eks. en del Van den hul kopier derude og folk er tilsyneladende dumme nok til at købe disse i den tro, at der er tale om originale VDH kabler.
|
| Til top |
|
| |
Geoff Forum Bruger

|
| Sendt: 29 September 2010 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
cvo2010 skrev:
Pas på med kabler fra Hong Kong, der er f.eks. en del Van den hul kopier derude og folk er tilsyneladende dumme nok til at købe disse i den tro, at der er tale om originale VDH kabler.
|
|
|
Jeg synes også de er mistænkelige billige...
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 29 September 2010 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
"The cables I sell are ALL GENUINE. If you find and prove any fake cable, you could retune the cable for full refund including your shipping. Please don't worry about this issue no more. "
Heeelt sikkert dér... 
|
| Til top |
|
| |
Geoff Forum Bruger

|
| Sendt: 29 September 2010 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor kan man ellers købe disse kabler billigt og ægte??  Hvordan er de til prisen? Findes der bedre kabler?
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 29 September 2010 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Geoff skrev:
Hvor kan man ellers købe disse kabler billigt og ægte?? 
Hvordan er de til prisen? Findes der bedre kabler?
|
|
|
Måske er det lidt risikabelt at købe kabler man aldrig har hørt. Og så fra Hong Kong! Og ja, selvfølgelig findes der bedre kabler. Det beklagelige er, at ingen kabler i verden kan gives en universel anbefaling. Et givent kabel vil medføre forskellige egenskaber i forskellige anlæg. Så, gå ud og lån en masse kabler og lyt til dem. Prøv at 'glemme' deres fysiske udformning og pris. Husk, er der ikke er et naturgivent forhold mellem pris og kvalitet. Om de nævnte kabler er fakes eller ej, kan ingen hér afgøre. Det er dog påfaldende at der ikke er originalemballage til dem. ("No box").  Den ene sælger fortæller at billedet af kablet er hentet på Nettet, men at køberen vil få et tilsvarende. Sælgeren tilføjer at køberen ikke behøver at bekymre sig fordi: "What you see is what you get"! Det er jo det rene vrøvl! Mvh. Niels L.
|
| Til top |
|
| |
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
| Sendt: 29 September 2010 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville nok holde tastaturet langt væk. Nr. 2 ser ikke hel ægte ud på billedet. Stikkene er vist lidt mere mørkerøde end org. AQ. Desuden er det 1,5m, hvilket ikke er inde over AQ´s standard sortiment, men skal specialfremstilles. Men selvfølgelig kan det ske at være tilfældet.
Jeg ved nu ikke om det er mistænkeligt billigt. Hvad koster sådan et AQ kabel derovre? - 1k, så er det vel ikke så galt. Men der har netop været noget oppe om falske kopier der florerer på markedet, der ligner AQ til forveksling, men er bygget op af noget billig skrald = dårlige materialer. Men de er jo sateme dygtige nu om dage...
Her kan i læse lidt om problemet
Jeg tror sgu det er kina-nams 
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 29 September 2010 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, hold dig væk fra denne slags... de sælger også SKY for ingen penge...:)
Det sjøv er at jeg har på et tidspunkt haft en AQ til salg (alså en der var købt hos tapeconnection) og et eller andet meget begævet person skrev at han vil give mig en meget lille beløb for den da den kunne købes biligere end min salgs pris på ebay... jeg kunne godt tænke mig at vide om han har købt...:)
Og... nu har jeg det.. hehe. det er derfor der er så mange herinde der ikke kan høre forskel på kabler. DE KØBER AQ PÅ EBAY __________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |
DDarko Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 29 September 2010 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
We Ship to Worldwide
Items will be declared as 'gift', with low value, and will try customer way for help them minimize the import fee
We will check each item clearly before we sent it out.
Defective situation must be reported to seller within 30 days upon receipt.
|
| Til top |
|
| |
Geoff Forum Bruger

|
| Sendt: 29 September 2010 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg holder også snitterne langt væk.... jeg har også nu læst mere hvad de skriver i annoncen og det stinker jo.
|
| Til top |
|
| |