Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: hjælp til sorround system ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Christianh90
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2011
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 25 Marts 2011 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

hej HIFI4ALL.dk

Har kigget lidt rundt omkring på nogle forskellige sorround systems men ved ikke hvad der er godt eller dårligt, vil gerne have
noget der kommer en god ren lyd ud af, men det må samtidig heller ikke koste mere end 4000 Kr. hvis man kan få noget
ordenligt for de penge :)

Håber i kan hjælpe mig, det ville være lækkert :)

Hilsen Christian
Til top Vis Christianh90's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christianh90

StefanR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 25 Marts 2011 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Hej Christian og velkommen til.

På det sidste har der været en del nye brugere der har spurgt om næsten det samme som dig. Prøv at kigge efter disse tråde og se om der ikke allerede noget brugbart information der.

Jeg har en centerhøjttaler der kostede mere end 4.000,-, og den synes jeg er ordenlig. Hvad synes du selv er ordenligt? (Dette er jo meget forskelligt fra person til person). Hvad forventer du at få for dine penge? God ren lyd er et fint udgangspunkt, men jo flere tanker du gør dig om dit ønske, jo bedre.

Kan du bruge max 4K på en surroundforstærker, eller forventer du at få forstærker, 8 højttalere og en projektor til den pris?
Nogle bestemte funktioner du SKAL have?
Er du evt. villig til at købe brugt?

Jo mere du fortæller her, jo større er chancen for at du får nogle gode råd

/Stefan

Til top Vis StefanR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StefanR

Christianh90
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2011
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 26 Marts 2011 kl. 07:27 | IP-adresse registreret  

hej, mange tak.

Nej det er sådan set bare en forstærker og 5 højtalere og en sub, ved ikke ret meget om de forskellige ting, men kunne godt
tænke mig noget som levere en god lyd, har hørt lidt om det der trueHD med ved ikke helt hvad det er. Vil helst ikke købe
brugt. :)
Til top Vis Christianh90's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christianh90

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 26 Marts 2011 kl. 08:42 | IP-adresse registreret  

Med dit budget skal du ud og have en systemløsning fra fx. JVC, Sony, Yamaha osv., så du må ud og lytte

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

Protoss
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2009
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 Marts 2011 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Hej

Hvis du ikke vil have en pakke system løsning er dette noget af det billigste du kan vælge:

http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_ avr-1611_surround-receiver_sort.htm

http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/systemer/argon _junior-51_hojttalersystem.htm

Jeg synes så også det spiller bedre end de system løsninger jeg har hørt, men I min verden er det stadig i den lave ende af god lyd.

Martin Kristian
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2009
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 April 2011 kl. 07:34 | IP-adresse registreret  

Hvis du ikke har noget imod at købe brugt har jeg et system til salg til 3500 kroner (som nyt over 5000 kroner), Argon Junior. Der får du alt med, du har brug for, receiver, kabler og 5.1 højttalersystem. Det lyder virkelig godt til så få penge. Se mer her: http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=186882
Til top Vis Martin Kristian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Kristian

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes