| Sendt: 06 April 2011 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg skal bruge 2 baghøjtalere, som skal sidde aller-øverst i hvert "bag" hjørne af min stue i et surround setup. Dvs. de skal vinkles skråt nedad mod sofaen. Jeg har indtil nu haft et par små alm. højtalere, som har siddet på nogle beslag, men det er klodset, så jeg søger en bedre løsning. Jeg vedhæfter billede, så I kan se hvad jeg mener - røde ringe markerer, hvor de skal hænge. Vi er ved at renovere, så det ser lidt rustikt ud  . Det er i den forbindelse, jeg vil have en god og pæn (WAF) løsning.  Baghøjtalerne skal være hvide, og kunne monteres diskret, men en rimelig WAF. De må gerne være brugte, og skal være af en rimelig kvalitet, uden at være FOR kostbare. Tænker max 6.000 for et sæt. Fronten er 3 ATC SCM 7 højtalere og alt drives af en Yamaha V3800 forstærker. Jeg har endnu ikke en SUB, men det kommer... Jeg har set nogle di-pol højtalere anbefalet, men jeg forstår ikke helt konceptet (forklaring anyone?) og de kan vel heller ikke fungere optimalt, hvis de monteres helt oppe i hjørnerne. På forhånd tak for konstruktive forslag.
|