| Forfatter |
|
Baskerville Forum Bruger

Bruger siden: 15 November 2004
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, jeg skal måske se på nogen i løbet af ugen - jeg er umiddelbart glad for bas, sålænge det ikke bliver FOR "oooumph",slapt og oppustet i det. Om den er fyldig eller flødet i mine ører vil vise sig til den tid, bliver spændende!
Sony-Z1: Kan du hurtigt komme med et par bud på "stramtklingende" grej, udover dem du nævner? Troede egentlig, at NAD var over i den varmere afdeling a la Luxman og den slags. Mener du fx Holfi?
Og vigtigt: Hvad vil i mene er fair at give for et par af disse højttalere der er i fornuftig stand?
|
| Til top |
|
| |
Sony-Z1 Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Maj 2015 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Baskerville Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for linket - Jeg vil lige tilføje, at mht til placering gør det ikke noget at de skal stå frit - da jeg har barn står anlægget gemt lidt hen, men når der er tid osv, bliver det stillet op efter kunstens regler, og de kan stå midt i rummet, skulle det give den bedste lyd!
|
| Til top |
|
| |
Nilsson Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
har haft C5 med krell FPB 300 på ingen problemer med bassen ,stram og hurtig ,25 kvm stue
|
| Til top |
|
| |
Baskerville Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, det lader til at der er konsensus om, at en ordentlig effektforstærker i den strammere ende kan tøjle dem - nu mangler jeg bare at høre, hvad jeres bud er på, hvad et sådan par burde koste? Det er jeg lidt spændt på at høre! De kostede jo "kun" 16000 kr for nye, kan jeg se på Sony-Z1's link, og det er jo mange år siden
|
| Til top |
|
| |
Nilsson Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
fra 4500 til 6500 kommer and på stand
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
I ordentlig stand og ikke pillet ved, vil 3-5000kr/sæt nok være prisen. Men billigere kan da forekomme. Ja, de kom frem herhjemme i 96'.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Baskerville Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det var det jeg tænkte - priserne varierer på dba fra 6000-10000 kr, hvilket jeg finder stærkt i overkanten må jeg sige. Jeg står ikke og skal bruge højttalere nu, så venter nok lige og ser om der dukker nogle andre op, eller om der kommer alternativer. Blev jo foreslået andre højttalermærker i en anden tråd. Det er synd at de er så dyre, de så ellers ud til at kunne leve op nogle af de krav jeg havde, fx at kunne spille i et 30 kvm2 rum osv.
|
| Til top |
|
| |
Hifitossen Udelukket fra forum

Dobb.profil Music4life
Bruger siden: 02 December 2012 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 446
|
| Sendt: 25 Maj 2015 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde et sæt CV meget kort. Fik dem aldrig til at spille. Prøvede kabler osv for at prøve og åbne dem op. De lød meget lukkede
mere end godt var. De blev fodret med en mamut forstærker. En unison Research unico 200 som virkelig havde fat i dem. De kom aldrig
fri af ht, men for satan de kunne kapere noget effekt og bassen var fed som en amerikaner. Er du til varm lyd er de gode
Men uanset lydstyrke spiller de pænt, meget pænt
|
| Til top |
|
| |