| Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
znefi Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
den må vi jo hellere se om vi kan skaffe så
quad skrev:

Faldt over denne perle Anbefales kraftigt til alle med lidt benzin i blodet.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jbdk Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 185
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have været på jagt efter filmen i et par år, så fandt jeg endelig Blade Runner i den lokale FONA til 149kr.
Jeg havde kun set filmen en gang i 80erne på en halvdårlig video kopi, så at se denne restaurerede udgave var virkelig noget af et chock!
Filmen er genialt lavet. Harrison Ford passer perfekt til rollen. Musikken er et kapitel for sig (jeg har den også som CD).
Film og CD kan varmt anbefales. "They don't make 'em like that any more!"
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
jbdk skrev:
Efter at have været på jagt efter filmen i et par år, så fandt jeg endelig Blade Runner i den lokale FONA til 149kr.
Jeg havde kun set filmen en gang i 80erne på en halvdårlig video kopi, så at se denne restaurerede udgave var virkelig noget af et chock!
Filmen er genialt lavet. Harrison Ford passer perfekt til rollen. Musikken er et kapitel for sig (jeg har den også som CD).
Film og CD kan varmt anbefales. "They don't make 'em like that any more!"
|
|
|
Lidt flovt at sige men jeg har faktisk aldrig set den  . Den kunne dog godt være oppe i min boldgade. Har lige købt: The Grudge - Unrated Version med DTS Kim Larsen - Midt om natten Pretty Woman (til fruen)
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bladerunner er en fed film men mærkeligt nok kunne jeg bedre lide den oprindelige bio version end den senere "directors cut" på dvd'en - guess I am a sucker for happy endings - men en film der var meget skelsættende visuelt da den kom frem
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 01:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
| Bladerunner er en fed film men mærkeligt nok kunne jeg bedre lide den oprindelige bio version end den senere "directors cut" på dvd'en - guess I am a sucker for happy endings - men en film der var meget skelsættende visuelt da den kom frem |
|
|
Jeg har Director's Cut, men har aldrig set den originale version. Hvad er forskellen? 
PC spillet fra Westwood Studios (Command & Conquer/Dune) var ligeså skelsættende som filmen. Fantastisk grafik og et rigtig godt point and click adventure med 13(!) forskellige afslutninger. Nostalgi kan være fantastisk 
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slutningen - stemningen i slutningen var "lysere" man havde et håb for at Ford og "kvinden" ville have en fremtid - det var ikke de store ting der blev ændret - men i den originale bio version var man et lidt bedre humør. Havde man som du ikke set den oprindelige version tror jeg ikke at det betød noget og det ændre ikke ved at det er en flot film hvor selv den lidt skæve og ofte "skod-action-films-castede Rudtger Huer løfter sit skuespil ganske gevaldigt.
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
mich1352 Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 544
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
King Kong på HD-DVD  Jeg har ikke særlig gode minder med filmen, men billedet skulle være i topklasse. Så vi kalder det demo-materiale
|
| Til top |
|
| |
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
| Slutningen - stemningen i slutningen var "lysere" man havde et håb for at Ford og "kvinden" ville have en fremtid - det var ikke de store ting der blev ændret - men i den originale bio version var man et lidt bedre humør. Havde man som du ikke set den oprindelige version tror jeg ikke at det betød noget og det ændre ikke ved at det er en flot film hvor selv den lidt skæve og ofte "skod-action-films-castede Rudtger Huer løfter sit skuespil ganske gevaldigt. |
|
|
lidt pinligt at jeg ikke kan huske, om det er i originalen eller 'den nye' (mange år siden jeg har set dem begge), men i den ene er der også en del voice-over af hr. ford, dette er der ikke i den anden... __________________
film
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
xtort skrev:
r-l-b skrev:
| Slutningen - stemningen i slutningen var "lysere" man havde et håb for at Ford og "kvinden" ville have en fremtid - det var ikke de store ting der blev ændret - men i den originale bio version var man et lidt bedre humør. Havde man som du ikke set den oprindelige version tror jeg ikke at det betød noget og det ændre ikke ved at det er en flot film hvor selv den lidt skæve og ofte "skod-action-films-castede Rudtger Huer løfter sit skuespil ganske gevaldigt. |
|
|
lidt pinligt at jeg ikke kan huske, om det er i originalen eller 'den nye' (mange år siden jeg har set dem begge), men i den ene er der også en del voice-over af hr. ford, dette er der ikke i den anden... |
|
|
Det er i den originalen. Voice overen er med til at underbygge filmens cinema noir stemning og understrege Harrison Fords rolle som en fremtidens Phillip Marlowe. Det er bare ikke det samme uden... MVH.
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ja Bladerunner i den oprindelige version med voiceover er at foretrække. Så vidt jeg kan læse på nettet vil Bladerunner blive genudgivet i anledning af 25 års jubilæet i 2007. Det vil være fedt, hvis man der får mulighed for en version med voiceover.
Nå, men seneste filmkøb er:
- Wingcommander
- Alien, den 8. passager
- Tango and Cash
- Halløj på badehotellet (alle 12 afsnit)
Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
sigaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Simpsons - The complete eighth season __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 04 December 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har Zirio været på indkøb igen Con Air Pagten Jagten på Røde Oktober Ronin
Dante's Peak Desperate Measures The League SWAT Fight Club Pirates of the Caribbean Ladder 49 Tal for dig Selv Til et meget lille beløb af 650 kr
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 04 December 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så gik det galt igen... Jaques Tati-box Lars Von Trier Europe trilogy-box Dogme-box Harry Potter collection (alle 4 film) Navarones kanoner & Styrke 10 fra Navarone Fletch-box M*A*S*H sæson 4 Cheers sæson 4 Jul på Vesterbro 8½ (Felini) Bliktrommen Sex pistols - nevermind the bollocks Elefantmanden Kaninbjerget Bjergkøbing Grand prix (30 års jubilæum - nyrestaureret version) Breakfast at Tifany's Some like it hot - så er der vist lidt for enhver smag til julemåneden
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 02:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Waterworld (50,-) Coming to America (50,-) It's a wonderful life (50,-)
Alle fra Kvickly __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt "Shooting Dogs" og "Førerens Elite"

__________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 07 December 2006 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Charlie og chokoladefabrikken (2-disc special edition)

Pirates of the Caribbean 2 (2-disc special edition)

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 08 December 2006 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Faldt lige over en af de fim jeg har set rigtig meget, da der var noget der hed VHS.

Bill Murray er simpelthen genial i denne film.
Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |