Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 06:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Ukendte perler, inspirationstråd (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HappyFrog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 13 Januar 2009 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Jeg købte Sia - Some People Have Real Problems efter at have hørt Soon We'll Be Found på Letterman. Skidegodt album og jeg overvejer lidt at købe "Colour the Small One" også, der er nogle ret gode numre fra på youtube.

Hun har bla. lavet Breathe Me som er introen fra Nykredits "Tænk Nyt" kampagne, virkelig flot nummer - det handler godtnok om at gøre sig selv fortræd, så det kan undre lidt hvad Nykredit egentlig mener med kampagnen

Jeg kendte hende ikke på forhånd så det var lidt et sats, men jeg synes hun virker til at være rigtig rigtig dygtig. Hun synger temmelig mudret på Soon We'll Be Found men det er vist en hyldest til tegnesprog, hun bruger i hvert fald tegnesprog når hun optræder med det nummer - det skal man ikke lade sig snyde af, hun synger klokkerent på de øvrige numre.

Man kan hvad man vil, hvis man vil det man kan.
Til top Vis HappyFrog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HappyFrog Besøg HappyFrog's Websted

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Januar 2009 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Jeg for et par år siden til en koncert på Von Hatten i Randers og hører et, fot mig ukendt,
band der hed Vincent Van Go Go.
Det er til dags dato stadig den fedeste koncert oplevelse, dahm det spiller...

tjek dem her på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=a6KTraO2TVQ&feature=related

Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh

Mr. Brownstone
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 25 Januar 2009 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Hvis du er til bands med inspirationen hentet i 1970'erne, kan du ikke komme uden om Black Mountain. Start med deres seneste album "In The Future", så er du helt godt hjulpet. Hvis du er til beskidt, men melodiøs, tomands-blues, så prøv at lytte til The Black Keys. De er fænomenale!

oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 25 Januar 2009 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Først vil jeg nævne Elton John Tumbleweed Connection. Grunden til den nok er overset i hans store katalog, er den brillierer med ikke at have et eneste hit. Tror det gør den så stærk. Mit eks er den remastered japan mini lp, hele coveret er en lige så stor fornøjelse som musikken og indspillekvaliteten. Anbefales kraftigt.

Vil også nævne Moody Blues Long distance voyager. Den er så stærk.

Anthony Philips The geese and the ghost. Tidligere Genesis guitarist. Han får hjælp af både Hr. Collins & Hr Rutherford. Den er så flot denne lp.

Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes