| Sendt: 14 Marts 2011 kl. 01:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jonny.
Jeg prøver gerne at svare på tingen i lidt tilfældig rækkefølge.
Når forstærkeren er tændt, og tingene er tilsluttet som du selv foreslå, så vælger du bare indgang som du altid har gjort. Hvis du vælger HDMI 1, så hører du lyden fra din PS3 og TV'et viser billedet fra din PS3. Vælger du HDMI 2, så er det lyd og billede fra YouSee. Så tingene kan sagtens stå tændt på samme tid.
For at dette fungerer, så er det man IKKE ønsker at bruge HDMI pass through. Ellers kan forstærkeren ikke hive lyden ud af HDMI signalet inden billedet sendes videre til TV'et.
Når forstærkeren er slukket, kan TV'et stadig vise (lyd/billede) fra forstærkerens HDMI. Den vil vise det der kommer på den HDMI-indgang der sidst var i brug inden forstærkeren bliver sat i standby. I dette tilfælde er det du GERNE vil have HDMI pass through.
Pass through er altså ikke noget du selv vælger. Det er bare den funktion der gør at HDMI signalt ryger direkte igennem selv om forstærkeren står i standby.
Uden at kende prisen, ville jeg selv vælge 720 modellen. Jeg ejer ikke et højttalerkabel der kan passe ind i de fimsede klemmeterminaler der er på 520 modellen. 720 har et par analoge indgange mere, men borset fra de to punkter, kan jeg ikke rigtig se nogen nævnværdig forskel på de to.
Håber det kan hjælpe dig lidt på vej 
/Stefan
|