Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. juni 2024 | 22:25   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Beolab trådløs uden andet B&O (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tiver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2014
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 22 Januar 2015 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

Jeg har en idé om et surroundset/stereo-setup med beolab 18 som fronthøjttalere kombineret med beolab 17 som baghøjttalere + en beolab 19
sub.
Det skulle så køre sammen med mit pana plasma tv og Dali Mentor Vocal som center ved hjælp af en transmitter. Yderligere skal indgå min Pana
dmr blueray recorder og pana bx500 receiver. Jeg har forelagt konceptet hos et par forhandlere.
Det ene sted kunne man ikke uden videre sige om det var muligt. Et andet sted mente man, at jeg ikke kunne opnå surround uden samtidig at
købe et Avant55. Her skulle den indbyggede højttaler så virke som center. Jeg kan godt indse, at det bliver vanskeligt at integrere Dalien som
center og har derfor fået den idé, at hvis jeg bruger en beolab 17 som center må transmitteren vel kunne finde ud af det? BX500 får jeg egentlig
ikke brug for i dette setup, men ville dog gerne have mulighed for tilkobling af en internetradio.

Er det noget der er muligt? Eller findes der andre løsninger?

Med venlig hilsen

ti
Til top Vis tiver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tiver Besøg tiver's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes