Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 07:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: hdmi vs. coaxial (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hense
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 05 Januar 2007 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Hejsa

jeg har et problem der går ud på at jeg har anskaffet mig en harman dvd 47 med HDMI når jeg bruger denne udgang til mit tv for at optimere billedet så kan jeg ikke få lyden i dolby digital via coaxial til min harman signature 2,1 til at virke, den siger hele tiden dolby prologic, når jeg så skifter billedet over til component er der ingen problemer, har prøvet alt i menu opsætningen men det er ligesom om at den ikke kan finde ud af køre billedet via HDMI samtidigt med at den skal levere lyden digitalt via coaxial, er der nogen som kender dette problem?

skal lige siges at den er helt ny og allerede engang har været inde til rep. da laseren stod forkert, måske der også er noget galt med lyddelen!!!

Til top Vis Hense's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hense

nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2007 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Jeg tror nu ikke at der er noget galt med lyddelen på din DVD. Der er nærmere tale om et uheldigt valg fra producentens side som betyder at den ikke overfører dolby digital samtidig med brug af HDMI. Det skyldes nok at HDMI også kan overføre 5.1 signalet til en sorround reciever med HDMI.
Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes