| Sendt: 15 Februar 2011 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har fået en NAD T775 ind i huset og er nu ved at prøve at sætte den op, således jeg kun har ét HDMI kabel fra NAD'en til mit Samsung LE40M86 tv. Da jeg satte min Wii til med det almindelige composite kabel kunne jeg ikke få billedet vist på tv'et. Det er hvis noget med at T775'eren (som ikke er en HD-version) ikke kan opskaler billedet.
Mit spørgsmål er nu om det kan lade sig gøre, hvis jeg bruger et Component kabel istedet - lig dette http://www.av-cables.dk/diverse_kabler_stik/spillekonsol_kab el/nintendo_wii_kabel/nintendo_wii_kabel/high_quality_compon ent_kabel_for_wii_1_7_m_1373_da.html
Jeg har købt receiveren brugt og var ikke lige opmærksom på dette inden købet. Jeg har læst mig til at en opgradering hos Hifi-Klubben vil løse problemet, men den koster 5000,- og det er sq mange penge for bare at få et Wii billede igennem receiveren og dermed kun have et kabel. Tror sq ikke lige min kone kan forstå at den investering er vigtig 
Alternativt er vel bare at bruge Composite kablet fortsat og lade video gå i tv'et og lyd gå i receiveren. Det vil dog være rart med det hele i receiveren, da det skal stå lidt fra tv'et.
Jeg håber der er en herinde der kan hjælpe lidt.
På forhånd tak. __________________ Med venlig hilsen
Rene Birk Laursen
|