Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 17:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: opsætning af denon 1911 og dali sub (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Chessr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 30 Januar 2011 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Godaften alle i gode hifi folk :)
Jeg fik endelig indvesteret i noget lyd som blev til

Denon 1911 receiver
Dali Ikon 6 x 2
Dali Ikon MK2 Center
Dali Ikon 1 bag x 2
Dali Ikon Sub

Men jeg har nogle problemer med indstillinger. Jeg har googlet mig skør og manualerne er ikke til nogen hjælp i mit hoved.

Problem 1
Hvordan indstiller jeg receiveren for bedst mulig lyd til Blueray, til konsol, til stereo og til DVD
Jeg har som sagt kigget i manualen og der er et utal af indstillingsmuligheder men intet giver bare ikke mening. Så håber de af jer der ejer denne receiver kan fortælle mig hvad i trykker på når i skal bruge de pågældende enheder. Min PS3 er min Blueray afspiller,
alt er koblet til 1911eren via HDMI og så en op i tv.

Problem 2:
Subwooferen. Jeg kan intet og jeg siger INTET få ud af den når jeg prøver på at se film, musik, spille eller se tv i mine mange valg-
Den er koblet til receiveren via et RCA kabel fra den sorte LFE indgang som jeg tror jeg skal bruge ? igen manualen på dansk er russisk for mig.
Inde på receiveren har den set der er en sub og den står til yes og den står til LFE+MAIN da jeg ønsker suben er på ved alle lejligheder. Men uanset hvad jeg indstiller pǻ kommer der intet fra den. Når man slukker for den kan man høre der er strøm til for så stopper en svag summen. under den der mic test i starten kom den med nogle meget meget svage bum lyde. Ved ikke om det skal være sådan og under film mm. er den slet ikke aktiv med nogen lyd.

I er mit sidste håb om at det skal køre.

Jeg beder om jeres hjælp

Til top Vis Chessr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chessr

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes