Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 13:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Vurdering: spritny Yamaha RX-V1900 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Khan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 01 Februar 2011 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Jeg købte i november sidste år, på baggrund af en stribe fantastiske anmeldelser, en Yamaha RX-V1900 receiver hos Cinemagic - en af de sidste de havde.

Uden at tærske langhalm på en historie jeg (desværre uden udbytte) har fortalt adskillige gange på AVS, AVF og andre AV-fora, så er det korte at et lange at netop denne Yamaha-model tilsyneladende har kompatibilitetsproblemer med Xbox 360.

Det drejer sig om små (halve sekunder) lydudfald i visse spil (dvs. ikke film og musik), grundet Xboxens lidt mystiske måde at outputte Dolby Digital. Der er altså ikke noget i vejen med V1900'eren overhovedet - hvis man da ikke lige slutter en 360 til den.

Det gør jeg desværre, og da op mod 60% af min lyttetid bruges på gaming, så ser jeg efterhånden ingen anden udvej end at sælge forstærkeren. Det er med blødende hjerte, for det er en virkelig fed receiver, der både har power, musikalitet og funktioner som få andre i prisklassen - og så er den efterhånden umulig at opdrive.

Det skal understreges at den ikke er til salg endnu, da jeg lige vil teste et par løsningsforslag, og derefter kontakte CineMagic for at se om vi kan finde en løsning (evt. bytte, og så køber jeg noget nyt grej hos dem). Dog vil jeg gerne allerede nu orientere mig vedr. hvad jeg kan forvente at få for den, skulle jeg ende med at sælge til en privat.

Den er som nævnt købt i november 2010, er i perfekt stand, med alle manualer, etc. samt original emballage og naturligvis kvittering.

Originalprisen var 6500,- (og det koster den stadig) - hvad tror I jeg kan få for den i dag?

Venlig hilsen

Andreas

Til top Vis Khan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Khan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes