| Forfatter |
|
Ronnie B. R. Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 16 Februar 2011 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Elite skrev:
|
Heldigvis så står jeg som regel aldrig og SKAL sælge varerne. Derfor venter jeg gerne til den givne interesserede køber henvender sig.
Plejer at sælge mine ting inden jeg køber det nye. På den måde kan du nyde dine ting, uden egentlig at bekymre dig om at SKULLE sælge til en slik.
|
|
|
enig
jeg købte en audio flight cd two MK3 ved vassago, gav 8000 for den, dernæst fandt jeg den cd jeg egentlig gerne ville have i første omgang, en audia flight cd one MK2
så nu havde jeg reelt 2 cd afspillere
så jeg satte cd two'en til salg, til 8000kr igen, der var garanti enbellage og det hele med til den, havde den i alt 4 måneder, og fik alt i bud fra 2000-5000kr
men selvom jeg havde to cd'er så gad jeg sgu ikke bare sælge den som for slik
til sidst henvendte der sig en gut der ville give 7000kr for den, han fik den, alt kan pruttes, han gjorde det bare på en venlig måde........ __________________ Pass labs INT150
Audia flight One
Scan-speak
Illuminator D3004_660000
Revalator 18w_8531g00
Revalator 26w_8861t00
GO BIG OR GO HOME.....
|
| Til top |
|
| |
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4923
|
| Sendt: 16 Februar 2011 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er åbenbart et stort behov for at skrive Off Topic indlæg i denne tråd...
Stop det - eller tråden lukkes!
|
| Til top |
|
| |
grene Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 16 Februar 2011 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint nok, men synes nu manden bør stoppes, når han udgiver sig for en anden m.v.
Mikkel Gige skrev:
|
Der er åbnebart et stort behov for at skrive Off Topic indlæg i denne tråd...
Stop det - eller tråden lukkes! |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jonas_h Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 904
|
| Sendt: 16 Februar 2011 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
Der er åbnebart et stort behov for at skrive Off Topic indlæg i denne tråd...
Stop det - eller tråden lukkes! |
|
|
Kan godt forstå du ikke vil have at tråden drejer af sporet, men nu har vi jo faktisk én i rampelyset som netop gør alt det tråden
handler om - og som oveni købet selv siger at folk som gør det er latterlige. Så kunne det nu være interessant at høre hans
argumenter for at opføre sig sådan i handler.
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 16 Februar 2011 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep , så endte denne tråd som mange andre tråde i person fnidder-fnadder. Lidt sørgeligt. Tror nu også emnet "Skambud" er blevet godt belyst..
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 16 Februar 2011 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes nu det er dejligt med advarsler om sådanne personager, uanset lidt eller meget off-topic - forudsat de er sandfærdige, naturligvis. Hvis ikke der kommer modsvar må det jo anses for at være sandt
|
| Til top |
|
| |
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4923
|
| Sendt: 16 Februar 2011 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Fnidder og ævl er spild af tid. Sørg for at dit indlæg har et fagligt indhold, og skriv direkte til den person du er uenig med, hvis dit udsagn ikke har faglig interesse for andre. Med andre ord tænk, før du taler! Kværulernde adfærd vil ikke blive tolereret!"
- jævnfør retningslinjerne!
|
| Til top |
|
| |
mesi Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 November 2010 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
havde en sms kommunikation kørende med en herre som gerne ville købe mit ekstremt billige sæt AN 300B rør for 300kr herren havde vænnet sig til tanken om at jeg ikke kunne affotografere bemeldte rør i diverse situationer/belysninger - og tilbage stod nu betalingen før forsendelsen skulle finde sted så løb en sms ind "hvad blev beløbet på?" "100dkr til postdanmark og 300dkr til mig" svarede jeg "jeg dropper handlen mvh" ***** lød responsen hvorfor dog det? spurgte jeg "fordi du ikke er særlig seriøs" nu sidder jeg med en underlig fornemmelse i kroppen af at være underkastet en vurdering af min personlighed pr sms måske man sku slå sig ned som personlighedstyder pr sms mod betaling - men man skal nok ikk regne med at blive taget seriøst..
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik igår et bud på et strømkabel.
sagde ok til pris om aftenen.
Men har herefter intet hørt 
skal man sidde dagen lang og observere indkomne mails og svare promte når buddet kommer ind?
Folk har ingen tålmodighed eller så er det bare denne form for useriøsitet. Fair nok hvis man har fundet en anden ide eller løsning men hvorfor byder man så og herefter intet svarer.
Har folk ikke andet at lave end og sidde og bruge folks tid. De kan sgu ikke være ret gamle dem som sidderr bag pulten eller så er det bare helt normalt for de fleste __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Goodie Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 November 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
skal man sidde dagen lang og observere indkomne mails og svare promte når buddet kommer ind?
Folk har ingen tålmodighed eller så er det bare denne form for useriøsitet. Fair nok hvis man har fundet en anden ide eller løsning men hvorfor byder man så og herefter intet svarer.
Har folk ikke andet at lave end og sidde og bruge folks tid. De kan sgu ikke være ret gamle dem som sidderr bag pulten eller så er det bare helt normalt for de fleste
|
|
|
He he he, du har da vist ikke så meget tålmodighed selv 
Lad ham nu bare få et døgn Det kan jo være at han ikke tjekker sin mail 12 gange i timen som du gør, måske er han på lørdags shopping...

|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Goodie skrev:
Music4life skrev:
|
Har folk ikke andet at lave end og sidde og bruge folks tid. De kan sgu ikke være ret gamle dem som sidderr bag pulten eller så er det bare helt normalt for de fleste
|
|
|
He he he, du har da vist ikke så meget tålmodighed selv 
Lad ham nu bare få et døgn Det kan jo være at han ikke tjekker sin mail 12 gange i timen som du gør, måske er han på lørdags shopping...

|
|
|
har masser af tålmodighed
hans mail afspejlede useriøsitet. Endnu ingen svar.
En narresut __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke pænt at kalde køber for "Narresut" og slet ikke efter så kort tid. Nogen handler tager tid, længere end et døgn eller to. 
|
| Til top |
|
| |

Jonas tager en pause!
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan simpelthen ikke få dit indlæg til at give mening! Er det skrevet i ren ironi, eller forstår jeg det forkert? Se nedenfor.
Music4life skrev:
Men har herefter intet hørt Det er mindre end 24 timer siden du svarede, så det er da ikke verdens undergang at
du ikke har fået svar endnu.
skal man sidde dagen lang og observere indkomne mails og svare promte når buddet kommer ind? Det er jo netop
dette du siger, at man skal? Du forventer at køber sidder og overvåger sin mail og svarer promte når du accepterer buddet!
Folk har ingen tålmodighed eller så er det bare denne form for useriøsitet. Fair nok hvis man har fundet en anden ide eller
løsning men hvorfor byder man så og herefter intet svarer. Hvordan skulle mangel på tålmodighed overhovedet kunne
møntes på køber ud fra de ting du har skrevet omkring dialogen?
Har folk ikke andet at lave end og sidde og bruge folks tid. De kan sgu ikke være ret gamle dem som sidderr bag pulten
eller så er det bare helt normalt for de fleste |
|
|
Derudover kender jeg mange som i weekenden pakker computeren væk og har "fri". Er dette et tegn på at de er utålmodige
eller useriøse at de ikke svarer en lørdag hvor de måske er sammen med familien?
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas_h skrev:
Jeg kan simpelthen ikke få dit indlæg til at give mening! Er det skrevet i ren ironi, eller forstår jeg det forkert? Se nedenfor.
Music4life skrev:
|
Men har herefter intet hørt Det er mindre end 24 timer siden du svarede, så det er da ikke verdens undergang at du ikke har fået svar endnu.
skal man sidde dagen lang og observere indkomne mails og svare promte når buddet kommer ind? Det er jo netop dette du siger, at man skal? Du forventer at køber sidder og overvåger sin mail og svarer promte når du accepterer buddet!
Folk har ingen tålmodighed eller så er det bare denne form for useriøsitet. Fair nok hvis man har fundet en anden ide eller løsning men hvorfor byder man så og herefter intet svarer. Hvordan skulle mangel på tålmodighed overhovedet kunne møntes på køber ud fra de ting du har skrevet omkring dialogen?
|
|
|
Derudover kender jeg mange som i weekenden pakker computeren væk og har "fri". Er dette et tegn på at de er utålmodige eller useriøse at de ikke svarer en lørdag hvor de måske er sammen med familien? |
|
|
Hold nu med din moral prædiken, jeg er også sammen med familien, men derfor kan man da godt tjekke mails.
Lad mig have min mening om tingene. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hitachi skrev:
|
Ikke pænt at kalde køber for "Narresut" og slet ikke efter så kort tid. Nogen handler tager tid, længere end et døgn eller to. 
|
|
|
Vi snakker om et strømkabel til foræringspris
Det er vel ikke den største beslutning når man selv byder en pris __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

Jonas tager en pause!
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Hold nu med din moral prædiken, jeg er også sammen med familien, men derfor kan man da godt tjekke mails.
Lad mig have min mening om tingene. |
|
|
Det var skam ingen moralprædiken. Men ville da bare gerne have uddybet hvorfor dine meninger er som de er, ud fra de ting
jeg skrev i indlægget...
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
|
|
|
Det er helt normalt, mange er sådan, de byder, men når det kommer tilstykker så er de ikke køber, tidsspild.
Har prøvet det mange gange ved salg at motorcykler eller biler.
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skambud ignoreres, hvad er der galt med den udmelding????? Jo, der er folk på KBS med en urealistisk holdning til værdien af deres brugte produkter, man kan jo bare springe over :-) Havde en postiv oplevelse, hvad det angår. Satte et par Gryphon GuidelineII kabler tilsalg til en virkelig fair pris for noget tid siden, fik en mail tilbage med et bud, der bare ikke var i orden, skrev tilbage til "køber" om det virkelig kunne passe, at der altid skulle pruttes useriøst på KSB, hvorefter han skrev tilbage og undskyldte sit bud, og absolut gerne ville købe til den pris, der var sat. Har efterfølgende kommunikeret med ham omkring lyden af dem, og han var overordentligt tilfreds og takkede mange gange for en god handel. Jeg tog for en gangs skyld "tyren ved hornene" og endte med at få en positiv oplevelse ud af det.   __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
|
Det er helt normalt, mange er sådan, de byder, men når det kommer tilstykker så er de ikke køber, tidsspild.
Har prøvet det mange gange ved salg at motorcykler eller biler.
|
|
|
ja, det er ofte sådan __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2011 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
|
Skambud ignoreres, hvad er der galt med den udmelding????? Jo, der er folk på KBS med en urealistisk holdning til værdien af deres brugte produkter, man kan jo bare springe over :-) Havde en postiv oplevelse, hvad det angår. Satte et par Gryphon GuidelineII kabler tilsalg til en virkelig fair pris for noget tid siden, fik en mail tilbage med et bud, der bare ikke var i orden, skrev tilbage til "køber" om det virkelig kunne passe, at der altid skulle pruttes useriøst på KSB, hvorefter han skrev tilbage og undskyldte sit bud, og absolut gerne ville købe til den pris, der var sat. Har efterfølgende kommunikeret med ham omkring lyden af dem, og han var overordentligt tilfreds og takkede mange gange for en god handel. Jeg tog for en gangs skyld "tyren ved hornene" og endte med at få en positiv oplevelse ud af det.  
|
|
|
happy ending __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |