Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 18:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Få værdi for dine penge (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

mesi skrev:
alene den med at undgå vinyl og rør burde få admin til at slette tråden som irrelevant for hifi4all

Kan værre at admin ikke er HELT UFARVET i sine SORTERINGER !!

Til top Vis Frankie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankie

High sky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Hej Drenge

Jeg har ikke selv rør og kun pladespiller for hyggens skyld, og jeg vil da give Jonas ret lidt af vejen, men jeg har hørt rør hvor det lød fantastisk. Og de gange det lød godt vr det næsten altid sammen med en højttaler af lidt aldre dato, f.eks Tannoy med 15".

Jeg tror i høj grad det handler mere om sammensætningen af et anlæg, om man fremelsker den ene eller den anden lyd/klang.

Og ikke mindst hvilken musik genre du mest lytter til. Jeg har hørt moderne musik, f.eks. Trente Møller på vintage grej som lød forfærdeligt. Men hvor Stan Getz lød vinunderligt på samme anlæg.

Men fremtiden tror jeg ikke kun er streaming,det bliver en blanding af streaming og vinyl.
Den analoge lydkilde vil aldrig dø helt, husk selve instrumentet er ofte meget analogt.'

Forresten vil jeg da opfordre folket til at høre noget live musik, og her tænker jeg på alt fra kor til rock, jazz whatever der dukker op i dit område. Det er godt at få tunet sin hørelse ind på den "ægte" musik oplevelse.

Mvh
Til top Vis High sky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af High sky

mesi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 November 2010
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Levesen skrev:

Bojer har da på sin vis ret i man skal undgå at høre på for meget salgsgas fra forhandleren, men netop dermed udelukker han jo generelt folk fra at købe Linn i Danmark

Der er ikke meget nyt i det Jonas siger, men det er da fornuftigt nok noget af det. Rør og pladespillere er da både hyggelige og dejlige at se på, selvom streamning er fremtiden.

Nå, vi må videre:-)

hvordan konkluderer du streaming udelukker rør?
mener du streaming er for ringe at spilde rør på?

anyways har vinylsalget aldrig været højere end nu,så tjek lige din nutid inden du gør dig klog på fremtiden!

Til top Vis mesi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mesi

ronnih
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Om en tråd er "værdig" eller ej vil jeg lade være op til admin.

Men at starte med at skyde to hjørnesten inden for hifi ned (rør og vinyl) er jo indirekte at sige:"Hej jeg er en trold - lad os
starte en flamewar". Så jeg mistænker lidt trådstarter for at have en bagtanke med dette indlæg - og det tror jeg ikke har
rødder i at hjælpe - men måske et udtryk for resultatet af en tidligere lukket tråd - men lad nu det ligge.

Mit bud på mest værdi er:

Meld dig ind på Hifi4all.dk, søg lidt i forum, lav evt. selv et indlæg, og få hjælp til at købe brugt. Så får du mest værdi for
pengene.

Vinyl og Rør: hvis man først af bidt af denne fantastiske hobby, så er det jo lækkert med vinyl og rør - for man kan gå og
nusse med det. Det er vi jo nogen som synes er sjovt. Andre vil bare høre musik - det skal der også være plads til.

Så at lave en generel retningslinje, er omsonst i min optik.
Vi er jo alle forskellige, og værdi er altså uomtvisteligt ret så selektiv

-Ronni
Til top Vis ronnih's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ronnih

hullevad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Aldrig har jeg da hørt magen til vrøvl! Rør slides? Ja, men jeg har på 10 år skiftet 2 småsignal rør. Pris kr. 300,- og jeg kunne gøre det selv. Jeg skulle ikke betale en reservedels udskifter kr.600/1/2 time for det (+moms) + dyre reservedele.
En god pu. holder nemt 2000 timer og den kan jeg også skifte selv. En DVD til 10kkr er efter 3 år højst 2kkr værd og så trænger den nok snart til en ny laser, pris kr. 1500,-
Jeg var i mine unge dage for 35 år siden ansat som højttaler konstruktør, jeg ved godt hvad man får for pengene når man køber færdig højttalere. En gros stumpe prisen ganges op med en faktor 5-7.
Vi almindelige dødelige kan ikke købe enheder til 500-1000stk pris ej heller kabinetter eller delefiltre.
Men der findes mange selvbyg projekter (bla. Troels Gravesens) der giver meget bedre valuta for pengene end alle færdig højttalere. Hans Prelude kan direkte sammenlignes med en tilsvarende Wilson der koster kr. 170.000/sæt. Jeg vil påstå at Troels konstruktion er bedre og enhederne lige så. Byggepris 25kkr! ALT incl.
Til top Vis hullevad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hullevad

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

hullevad skrev:
Aldrig har jeg da hørt magen til vrøvl! Rør slides? Ja, men jeg har på 10 år skiftet 2 småsignal rør. Pris kr. 300,- og jeg kunne gøre det selv. Jeg skulle ikke betale en reservedels udskifter kr.600/1/2 time for det (+moms) + dyre reservedele.
En god pu. holder nemt 2000 timer og den kan jeg også skifte selv. En DVD til 10kkr er efter 3 år højst 2kkr værd og så trænger den nok snart til en ny laser, pris kr. 1500,-
Jeg var i mine unge dage for 35 år siden ansat som højttaler konstruktør, jeg ved godt hvad man får for pengene når man køber færdig højttalere. En gros stumpe prisen ganges op med en faktor 5-7.
Vi almindelige dødelige kan ikke købe enheder til 500-1000stk pris ej heller kabinetter eller delefiltre.
Men der findes mange selvbyg projekter (bla. Troels Gravesens) der giver meget bedre valuta for pengene end alle færdig højttalere. Hans Prelude kan direkte sammenlignes med en tilsvarende Wilson der koster kr. 170.000/sæt. Jeg vil påstå at Troels konstruktion er bedre og enhederne lige så. Byggepris 25kkr! ALT incl.

jeg vil nu give dig lidt ret hullevad....uden at kende troels gravesens højtalere ret godt!!! jeg har selv to sæt færdigkøbte, jbl 250ti samt magnepan3,6....de er gode til hver deres musik, men kan ikke komme i nærheden af mine hjemmebyg, der har kostet mig ca 40kkr incl prossesorer og vel snart spiller op med westlake SM1....har set en pris på dem ca 830kkr

og de giver den største live oplevelse af de tre systemmer jeg har....

mvh velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen

nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Hej

Jeg rådgiver jo kun efter min bedste overbevisning og husk jeg skriver "samt du selv vælger hvad der er bedst i dine øre" dette er jo vigtigt

Hilsen Jonas Bojer

Jonas, husk alle komponender farver lyden, om det så er transister eller rør, og du har til gode og høre rør der viterlig kan spille musik, men rigtig der er mange rør ting der ikke kan spille musik og det gæller sku også transister grej, der er mange transiter ting der godt også kan spille musik, og det der med at bygge selv er da helt ud i hamben for der kan du/man få det som man vil have det og mange gange meget bedre en det skramel man kan købe i dag, det var så lidt her fra

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

nhj4 skrev:

Jonas bojer skrev:
Hej

Jeg rådgiver jo kun efter min bedste overbevisning og husk jeg skriver "samt du selv vælger hvad der er bedst i dine øre" dette er jo vigtigt

Hilsen Jonas Bojer

Jonas, husk alle komponender farver lyden, om det så er transister eller rør, og du har til gode og høre rør der viterlig kan spille musik, men rigtig der er mange rør ting der ikke kan spille musik og det gæller sku også transister grej, der er mange transiter ting der godt også kan spille musik, og det der med at bygge selv er da helt ud i hamben for der kan du/man få det som man vil have det og mange gange meget bedre en det skramel man kan købe i dag, det var så lidt her fra

så rigtigt rigtigt skrevet......

mvh velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
jensen skrev:

Jonas bojer skrev:
Hej Hvis du skal ud og have nyt HIFI-anlæg vil jeg da gerne hjælpe med nogle af mine erfaringer således du får mest værdi for dine skatte behæftede kroner. 1) Det bedste du kan gøre efter min mening er først at bestemme dig for hvor mange penge du vil bruge. Herefter er det min klare holdning at du skal kontakte og besøge alle de HIFI-butikker du kender for at høre om hvad anlæg de mener giver mest valuta for dine penge. Herefter skal du låne grejet med hjem, sidde for dig selv og bestemme hvilken anlæg du vil have. På denne måde får du butikkens erfaring med hjem samt du selv vælger hvad der er bedst i dine øre. Der er nogle faldgrupper. a) Jo mere tid en forhandler bruger på at fortælle eksotiske historier f.eks. om at materialerne benyttes til rumfart eller fortælle om linearitet jo større chance er der for at det bliver salgs gas og ikke noget med musik at gøre og værdi for pengene. Det er jo musik der skal evalueres og derfor er det musik der skal lyttes. b) Selvbyg er ikke noget du skal give dig i kast med hvis du vil have værdi for dine penge. Mange har gjort dette og er da glade for de erfaringer de har fået men værdi for pengene får de ikke. Du har måske brugt 1000 udvikling og konstruktions timer på en højtaler som maksimalt kommer til at have musikalske kvaliteter som en højtaler du kan købe til 4000kr. Her mener jeg så det var bedre du arbejdede som flaske eller feje dreng til 99kr i timen det ville give 50.000kr til et sæt højtalere efter skat. Jeg personligt har endnu ikke hørt en selvbygger højtaler eller medbygger højtaler der har musikalske kvaliteter som en købehøjtaler til f.eks. 10.000kr har og jeg HAR hørt mange. Det er svært at udvikle gode produkter det er ikke noget man lige gør og de store firmaer har jo brugt mange år og udviklingstimer til at kunne sammensætte gode produkter. Så mit råd omkring selvbyg er det skal du kun gøre hvis du syntes det er hyggeligt. c) Så er udviklingen gået hurtigt derfor er der et par gamle "hyggelige" teknologier jeg mener man skal holde sig fra f.eks. HIFIgrej med RØR-forstærkere eller pladespillere. RØR farver alt for meget og Pladespillere er besværlige og skal hele tiden rengøres.Fælles for de 2 nævnte teknologier er at der findes bedre alternativer samt de slides. Plader slider og rør slides så det er kun i starten det lyder godt. Lyt til musikken tag ud og hør din ynglings kunster live og hjem og lytte igen LYT LYT Hilsen Jonas Bojer

Ja og lige det med at en forhandler snakker om dit og dat er der vel ikke noget galt i, hvis det passer også kan man lytte.

Det er rør og pladespiller er noget øregas at lukke ud, det vil sige man skal ikke købe noget som helst der bliver slidt, puha så bliver det svært at være til.

Enig man må gerne forklaer og lytte men nogle ligger mere vægt på forklaringer end at lytte.

Alt slides men rør og plader slides bare hurtigere. Mange jeg kender når de skifter rør er ved at falde ned af stolen hvor godt det lyder det er blot fordi de gradvist har vænnet sig til at de gamle rør var langsomt nedslidt med tiden.

HIlsen Jonas Bojer

Det er jo den del af gælde.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

lassencad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Banned for life!!!

Bruger siden: 19 December 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

I bund og grund er det svært at belære andre om hvordan noget SKAL lyde.
Dog kan en ha den erfaring at have oplevet noget musik live / aukustik så man ved eks hvordan en violin lyder. Men lyd er for mig personligt. Derfor nyder jeg at komme på besøg og se hvordan HIFI folk har sammensat deres udstyr. Det ville da være kedeligt at opleve samme lyd ude som man har derhjemme.
Alt for mange synes jeg går op i det tekniske. Det gjorde jeg også engang. nu nyder jeg at kunne spille 78/lp/cd alt med et godt resultat.
V.H.CARSTEN
Til top Vis lassencad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lassencad

callesoroe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

Jeg tror der er en ridse i den her vinyl plade....

mesi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 23 Februar 2011 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

"Alt slides men rør og plader slides bare hurtigere. Mange jeg kender når de skifter rør er ved at falde ned af stolen hvor godt det lyder det er blot fordi de gradvist har vænnet sig til at de gamle rør var langsomt nedslidt med tiden."

man kan også anskue tingene således :

at transistorerne slides langsomt,men lyder a h til fra starten
og det samme mht cdèr
samme triste affære mht plasticmembraner og gummiophæng

så jeg skifter hellere rør og skumophæng med sjældne mellemrum!

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

mesi skrev:
"Alt slides men rør og plader slides bare hurtigere. Mange jeg kender
når de skifter rør er ved at falde ned af stolen hvor godt det lyder
det er blot fordi de gradvist har vænnet sig til at de gamle rør var
langsomt nedslidt med tiden."man kan også anskue tingene således :at transistorerne slides langsomt,men lyder a h til fra starten og det samme mht cdèrsamme triste affære mht plasticmembraner og gummiophængså jeg skifter hellere rør og skumophæng med sjældne mellemrum!

Min erfaring er at der findes mange transistor løsninger der lyder godt men et klart kendetegn er at de HIFI producenter som går mere op i de musikalske kvaliteter altså mærker som Arcam, densen, Rega, Exposure, Naim Cyrus ingen af disse benytter rør og det skyldes at rør ikke er en holdbar løsning på mange punkter f.eks. det ikke formår at spille musik og dynamik i samme grad som andre og nyerer løsninger.

Jeg har hørt plast membraner lyde godt og skidr jeg har hørt CD afspillere lyde god og dårligt her er det ikke så lige til efter min mening. Jeg har hørt pladespillere lyde kanon men det er jo på lånt tid efter 10 afspildninger er der tydelige og hørebare præg af slid. Nålen slider jo også fysisk ned i pladen.

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 23 Februar 2011 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

lassencad skrev:
I bund og grund er det svært at belære andre om hvordan noget SKAL lyde.Dog kan en ha den erfaring at have oplevet noget musik live / aukustik så man ved eks hvordan en violin lyder. Men lyd er for mig personligt. Derfor nyder jeg at komme på besøg og se hvordan HIFI folk har sammensat deres udstyr. Det ville da være kedeligt at opleve samme lyd ude som man har derhjemme.Alt for mange synes jeg går op i det tekniske. Det gjorde jeg også engang. nu nyder jeg at kunne spille 78/lp/cd alt med et godt resultat. V.H.CARSTEN

Ja det er da sjovt at besøge folk men vil jeg høre noget forskelligt skal man da smide noget andet musik på anlægget. Anlægget skal efter min mening spille med så lidt farvning som muligt. Jeg mener ikke man skal "farve" pladens indhold du køber jo heller ikke et kunstværk som et maleri og begynder at male egne farver på billedet. Musikeren og kunsteren har jo allerede bestemt hvordan det skal lyde.

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 23 Februar 2011 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Frankie skrev:

mesi skrev:
alene den med at undgå vinyl og rør burde få admin til at slette tråden som irrelevant for hifi4all

Kan værre at admin ikke er HELT UFARVET i sine SORTERINGER !!

Jeg ville også anbefale man skulle undgå elektrostathøjtalere generelt og hornhøjtalere som Klipsh disse farver lyder helt vildt og giver musikken et klar dunk i hovedet. Elektrostater er da sjove man kan kigge igennem dem men de farver virkelig de musikalske kvaliteter og har samme "rum" på alt musik. Hornhøjtalerne kan spille HØJT og det var så vist den kvalitet. Så til HIFI brug vil jeg aldrig anbefale disse 2.

Hilsen Jonas Bojer

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 23 Februar 2011 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

nhj4 skrev:

Jonas bojer skrev:
Hej Jeg rådgiver jo kun efter min bedste overbevisning og husk jeg skriver "samt du selv vælger hvad der er bedst i dine øre" dette er jo vigtigt Hilsen Jonas Bojer

Enig har også hørt rør der lyder godt men i forhold til hvad man kan få for pengene andre steder så er det ikke værdi for pengene. Med hensyn til selvbyg er jeg bare ikke enig.

Hislen Jonas Bojer

sosaudio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2007
Lokalitet: København
Sendt: 23 Februar 2011 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

uha da da Jeg har en hjemmebygget grammofon med hjemmebygget tonearm , hjemmebyggede højtalere og gud hjælpe mig en hjemmebygget Super tweeter enhed. Dertil hjemmebyggede signal- net - og højtalerkabler. CryCryCry oven i købet er jeg så dum at have rørriaa og rørforstærkerDeadEmbarrassed

Det er godt andre kan se lyset for migClap jeg må nok skifte ud til noget der ikke slides Problemet er at  jeg elsker det jeg jeg har for den lyd det giverOuch og jeg ved ikke hvad der ikke slidesConfused Er der ikke nogle behjertede der kan hjælpe mig LOL

kærlig hilsen ole
Til top Vis sosaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sosaudio

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 23 Februar 2011 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

hullevad skrev:
Aldrig har jeg da hørt magen til vrøvl! Rør slides? Ja, men jeg har på 10 år skiftet 2 småsignal rør. Pris kr. 300,- og jeg kunne gøre det selv. Jeg skulle ikke betale en reservedels udskifter kr.600/1/2 time for det (+moms) + dyre reservedele.En god pu. holder nemt 2000 timer og den kan jeg også skifte selv. En DVD til 10kkr er efter 3 år højst 2kkr værd og så trænger den nok snart til en ny laser, pris kr. 1500,-Jeg var i mine unge dage for 35 år siden ansat som højttaler konstruktør, jeg ved godt hvad man får for pengene når man køber færdig højttalere. En gros stumpe prisen ganges op med en faktor 5-7.Vi almindelige dødelige kan ikke købe enheder til 500-1000stk pris ej heller kabinetter eller delefiltre.Men der findes mange selvbyg projekter (bla. Troels Gravesens) der giver meget bedre valuta for pengene end alle færdig højttalere. Hans Prelude kan direkte sammenlignes med en tilsvarende Wilson der koster kr. 170.000/sæt. Jeg vil påstå at Troels konstruktion er bedre og enhederne lige så. Byggepris 25kkr! ALT incl.

Hej Jeg tror ikke jeg har hørt troels højtaler men er det rigtigt du kan bygge dem til 25.000kr så byg da 100 og de må let kunne sælges til 50.000kr når de lyder bedre en en købe højtaler til 170.000kr det vil være sikre penge i banken ca. 2.500.000kr hvorfor gør du så ikke det? nok fordi det ikke passer helt

Hilsen Jonas Bojer

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 23 Februar 2011 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

sosaudio skrev:
uha da da Jeg har en hjemmebygget grammofon med hjemmebygget tonearm , hjemmebyggede højtalere og gud hjælpe mig en hjemmebygget Super tweeter enhed. Dertil hjemmebyggede signal- net - og højtalerkabler. CryCryCry oven i købet er jeg så dum at have rørriaa og rørforstærkerDeadEmbarrassedDet er godt andre kan se lyset for migClap jeg må nok skifte ud til noget der ikke slides Problemet er at  jeg elsker det jeg jeg har for den lyd det giverOuch og jeg ved ikke hvad der ikke slidesConfused Er der ikke nogle behjertede der kan hjælpe mig LOLkærlig hilsen ole

Dejligt du elsker det du har sådan skal det være

Men omvendt hvis du ikke kan høre dine plader slides så kan jeg efter min mening være bange for dit anlæg farver så meget du ikke kan høre forskellen på denne ændring?

Hilsen Jonas Bojer

mesi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 23 Februar 2011 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

"Min erfaring er at der findes mange transistor løsninger der lyder godt men et klart kendetegn er at de HIFI producenter som går mere op i de musikalske kvaliteter altså mærker som Arcam, densen, Rega, Exposure, Naim Cyrus ingen af disse benytter rør og det skyldes at rør ikke er en holdbar løsning på mange punkter f.eks. det ikke formår at spille musik og dynamik i samme grad som andre og nyerer løsninger."

man kan jo kun udtale sig i det omfang erfaringerne rækker til - enkelte udtaler sig dog en hel del længere...

de af dig nævnte producenter har med dine ord altså sat fx kondo til vægs på omtalte parametre!!
ja undskyld jeg trækker på smilebåndet

det er ikke nemt at diskutere uden fælles referencer - dvs vi taler simpelthen ikke ud fra samme vidensgrundlag og erfaringer
glæd dig over at have en masse tilgode indenfor rørbaseret hifi - det kan kun gå fremad

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes