Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 16:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Dårlig TV oplevelse (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 11 Juli 2014 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
Så er jo bare ærgeligt at Samsungs 7-8 & 9000 serie er blandt nogen af de bedste tv på markedet lige pt.

Ja og det er bare så synd at der skal så lidt til at udlægge denne oplevelse   

Jeg bliver stadig frist at tv fra Samsung, og har også værre tæt ved at købe et flere gang, men så er den en lille stemme der fortælle mig. at det skal jeg nok ikke gøre, så surt for Samsung, men kunde har heldigvis andre valgmuligheder.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 Juli 2014 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

hullevad skrev:
Der er ikke nogen fabrikanter der laver mange penge på at producere fladskærme. Pioneer måtte give op, Panasonic købte
retten til patenterne, 4 år senere er deres fabrik i Shanghai lukket og man køber LED paneler ved LG. Phillips har solgt deres
elektronik division til japanske Funai osv.!
Fremtiden byder på OLED med lavt strømforbrug (og dermed længere levetid). Mit Pana ST50 må holde til de er faldet nok i
pris, for billedkvaliteten vil jeg ikke gå på kompromis med.
Der er selvfølgelig "knald&luffe" som må have hamstret plasma paneler, meen 55kkr er i overkanten for et plasma som
antagelig bliver ulovligt i flg. EU direktiver.

Spørgsmålet er om ikke fremtiden til høre mobiltelefon, iPad og andre bærbare løsning og ikke et stor fladskærm i stue   

Fabriker af fladskærme lukke på stribe og man har tage live af Plasma og OLED, og så har i LED/LCD tv tilbage og her gå det hele ikke for godt.

Så fremtiden er nok at vi se tv og hør musik over en eller anden bærbare enhed, meget logisk nu når marked for bl.a. fysisk medie, så som CD, BD og CD er hurtig for nedgående.

Så her blive 4K tv og 4K projektor et nice marked som LP er i dag, men til en meget højre pris, så jeg se 4K som de sidst krampetrækning fra TV producent.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 11 Juli 2014 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Så er jo bare ærgeligt at Samsungs 7-8 & 9000 serie er blandt nogen af de bedste
tv på markedet lige pt.

Ja og det er bare så synd at der skal så lidt til at udlægge denne oplevelse   

Jeg bliver stadig frist at tv fra Samsung, og har også værre tæt ved at købe et flere gang, men så er den en lille stemme der
fortælle mig. at det skal jeg nok ikke gøre, så surt for Samsung, men kunde har heldigvis andre valgmuligheder.

Jeg blev fristet af et godt tilbud og købte et F8005, meget smukt design og kanon billede kvalitet. Jeg har ikke læst om
problemer af den type på disse modeller, men det står helt klart for mig at hvis så dyrt et tv kun holder 2-3 år, så kommer
Samsung heller aldrig ind for mine døre igen      

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes