Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 247
Sendt: 03 April 2009 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
Nu kan jeg se det er en af de øvre lejligheder.. I har det da også temmelig lydt deroppe har I ikke?? Hvordan har naboerne hilst det nye højtallersæt velkommen?
Bor selv i en A'er så vi har fordelen af en lidt længere stue...
Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
Sendt: 29 November 2010 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
Det lyder som en "direct"-stereo funktion du bruger - lyder også bedst...men i Pure Direct eller lignende navne bruger du ikke subben - overhovedet...
Så - enten skal du bruge "stereo" hvor lyden bearbejdes, eller også skal du bruge "Pure Direct" hvor alt anden elektronik er slukket i receiveren.. Ja - så dan virker min egen Onkyo TX-SR805 ihvertfald, så mon ikke de har beholdt den logik.
Vil sige, at i "gamle dage" med stander-højtalere var det bedre med sub. Nu, men en gulvhøjtaler der kan nå en rimelig bund (B&W Matrix 803s2) vælger jeg altid 2.1 fra og vælger Pure DIrect.. det lyder anderledes, og for mig bedre - uden EQ, Audessey, filtre etc.
Men som sagt - prøv en omgang "stereo" istedet for hvad jeg tror du gør - "Pure Direct"
Er det ikke det - så er jeg blank.
Pøj pøj med det. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum