Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 16:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Musicen for fuld udblæsning s.84 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 85
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 11 August 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

du river ikke dit tapet af ved bakke med tape, medmindre det er nået nyt du har sat på, .. ellers prøv at få sådan en lille pakke óg så brug en lim pistol, kan godt være dit tapet vil med ned vis du bruger lim pistol men med lidt snille kan man godt få den af uden

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 12 August 2006 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

sHaCk_kO skrev:

du river ikke dit tapet af ved bakke med tape, medmindre det er nået nyt du har sat på, .. ellers prøv at få sådan en lille pakke óg så brug en lim pistol, kan godt være dit tapet vil med ned vis du bruger lim pistol men med lidt snille kan man godt få den af uden

Ja, en limpistol er selvfølgelig også en mulighed. Men jeg tror nu nok det ender med plugs og slagboremaskine

MVH WRONG

Tøffe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 August 2006 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Min lillebror er elektriker, og han har netop hjælpet mig med at sætte bakker op i stuen (jeg vil prøve at få lagt nogle billeder op under min "mit udstyr"-tråden), og han anbefalede også fremgangsmåden med plugs og skruer, men mindre at det bare var et enkelt tyndt 220v kabel eller sådan noget - så kunne man bruge de dobbeltklæbende modeller. Anyway - det tog lidt længere tid at få boret huller osv, og der er lidt mere oprydning bagefter, men jeg er nu ovenud tilfreds med resultatet!!

Tøffe

Til top Vis Tøffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tøffe

mhansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 13 August 2006 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

Hej Wrong

Her et forsinket tillykke med den lille guldklump.

Var MS3 han skulle hedde 

For du sovet om natten, og er du begyndt at introducere ham i hifi verdens mysterier. 

Jeg har ikke lige fået læst så meget i din tråd, så måske en anden har spurgt før, men er du tilfreds med din nye fladskærm?

Hilsen Michael

Til top Vis mhansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mhansen

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

mhansen skrev:

Hej Wrong

Her et forsinket tillykke med den lille guldklump.

Var MS3 han skulle hedde 

For du sovet om natten, og er du begyndt at introducere ham i hifi verdens mysterier. 

Jeg har ikke lige fået læst så meget i din tråd, så måske en anden har spurgt før, men er du tilfreds med din nye fladskærm?

Hilsen Michael

Hey Hansen.

Mange tak. Det er sgu stort og blive far. Ja Junior er allerede vild med de fleste af Stockfish´s udgivelser. Næste trin bilver et skate board da hififeberen allerede ruller for ham.

Jeg er yderst tilfredsmed skærmen. Den eneste lille anke er at tilslutningerne for scart og componenet sidder på "ryggen" af skærmen istedet for i bunden som de digitale gør.

Det gør, at det vægbeslag jeg har, kan være lidt svært at montere pga. scartkablets dybde. Billedet via DVB-T og dvd via componenet er simpethen super

MVH WRONG

strong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2006
Sendt: 13 August 2006 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Hej Wrong.

Kan se at du sælger dit lærred? Hvad skal du ha' istedet?

M.v.h. Strong

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

strong skrev:

Hej Wrong.

Kan se at du sælger dit lærred? Hvad skal du ha' istedet?

M.v.h. Strong

Jeg skal have et lidt mindre lærrede da jeg vil have det frem mellem fronterne så det kan komme tættere på gulvet. Det  jeg har nu er jo 92" og det bliver for stort med kun 2.8m afstand.

Jeg ved ikke præcis hvad jeg vil have endnu da det også skal være lydtransperant. Jeg kunne godt finde på at købe lissau igen da deres duge er af en høj kvalitet.

MVH WRONG

strong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

Lissau har et lydtransperant lærred der hedder "microperforeret flex" og har en gain på 1,0 (der står intet om farven). Det er prøve nr. 26 i deres program. Det koster kr. 990.- pr. m2 og er primært til rammelærred. Har en oversigt over alle deres lærredstyper...

M.v.h. Strong

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

strong skrev:

Lissau har et lydtransperant lærred der hedder "microperforeret flex" og har en gain på 1,0 (der står intet om farven). Det er prøve nr. 26 i deres program. Det koster kr. 990.- pr. m2 og er primært til rammelærred. Har en oversigt over alle deres lærredstyper...

M.v.h. Strong

OK. Jeg skal dog bruge enten rullelærrede eller tab tension. pga, fladskærmen. Har du det liggende på mail eller papirform?

MVH WRONG

strong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Det er på papirform. Kan faxe det fra arbejdet imorgen hvis du har et fax nr. ?

M.v.h. Strong

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

strong skrev:

Det er på papirform. Kan faxe det fra arbejdet imorgen hvis du har et fax nr. ?

M.v.h. Strong

Det har jeg desværre ikke. Men du kan da faxe det til min email

MVH WRONG

strong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Hmm...  Det er nok også lige så nemt at gribe knoglen og ringe til Lissau... Det er ihvertfald det eneste lydtransperante i deres oversigt, resten er forskellige farver, tykkelser, gain osv... de har også mørklægning

M.v.h. Strong

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 13 August 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

Milu skrev:
Hej Wrong. Fedest! Tillykke med din nye skærm. Faktisk overvejer jeg den kraftigt, skulle være rigtig god til DVD. Jeg er "newbie" hvad angår sådanne sager, kan du, om muligt, fortælle lidt mere om den? Du linker til et fælleskøb. Jeg synes umiddelbart ikke besparelsen er ret stor i forhold til normalprisen herhjemme, og da slet ikke i Tyskland (hvis man har mod på det). Det må de da ha' kunnet gøre bedre ved køb af 100 stk! Mvh.

Tjaaa. Jeg syntes det re den bedste skærm jeg har set til prisen, uden tvivl endda. Billedet er ret godt med DVB-T og super med DVD selvom jeg kun kører componenet fra DVD til skærmen. Jeg ser ikke ret meget tv da jeg jo har projektoren til film. Så det bliver højst til lidt tv-avisen engang imellem. Der findes rigtig mange fede skærme derude, men de koster altså

MVH WRONG

Takker.
Hvordan er sort på den? Jeg synes ofte at sort har tendens til at blive grå, især hvis man direkte sammenligner med plasma.

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

strong skrev:

Hmm...  Det er nok også lige så nemt at gribe knoglen og ringe til Lissau... Det er ihvertfald det eneste lydtransperante i deres oversigt, resten er forskellige farver, tykkelser, gain osv... de har også mørklægning

M.v.h. Strong

heheh, ja. det har du jo nok ret i. jeg vil lige pløje deres hjemmeside igennem igen

MVH WRONG

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
wrong skrev:

Milu skrev:
Hej Wrong. Fedest! Tillykke med din nye skærm. Faktisk overvejer jeg den kraftigt, skulle være rigtig god til DVD. Jeg er "newbie" hvad angår sådanne sager, kan du, om muligt, fortælle lidt mere om den? Du linker til et fælleskøb. Jeg synes umiddelbart ikke besparelsen er ret stor i forhold til normalprisen herhjemme, og da slet ikke i Tyskland (hvis man har mod på det). Det må de da ha' kunnet gøre bedre ved køb af 100 stk! Mvh.

Tjaaa. Jeg syntes det re den bedste skærm jeg har set til prisen, uden tvivl endda. Billedet er ret godt med DVB-T og super med DVD selvom jeg kun kører componenet fra DVD til skærmen. Jeg ser ikke ret meget tv da jeg jo har projektoren til film. Så det bliver højst til lidt tv-avisen engang imellem. Der findes rigtig mange fede skærme derude, men de koster altså

MVH WRONG

Takker.
Hvordan er sort på den? Jeg synes ofte at sort har tendens til at blive grå, især hvis man direkte sammenligner med plasma.

Mvh.

Sortniveauet er faktisk ok. Specielt prisen taget i betragtning. Den er ikke lige så sort som en god plasma. Jeg sidder dog på ingen måde og ligger mærke til at sortniveaet "mangler" om man så må sige. Jeg er ellers meget kræsen når det kommer til billede, så alt i alt, syntes jeg at jeg har gjort et godt køb

MVH WRONG

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 August 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:
Milu skrev:
wrong skrev:

Milu skrev:

MVH WRONG

Takker. Hvordan er sort på den? Jeg synes ofte at sort har tendens til at blive grå, især hvis man direkte sammenligner med plasma. Mvh.

Sortniveauet er faktisk ok. Specielt prisen taget i betragtning. Den er ikke lige så sort som en god plasma. Jeg sidder dog på ingen måde og ligger mærke til at sortniveaet "mangler" om man så må sige. Jeg er ellers meget kræsen når det kommer til billede, så alt i alt, syntes jeg at jeg har gjort et godt køb

MVH WRONG

Lyder godt! Kan muligvis være jeg hopper på den en dag, måske 37", den bør vel kunne det samme?

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 August 2006 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
wrong skrev:
Milu skrev:
wrong skrev:

Milu skrev:

MVH WRONG

Takker. Hvordan er sort på den? Jeg synes ofte at sort har tendens til at blive grå, især hvis man direkte sammenligner med plasma. Mvh.

MVH WRONG

Lyder godt! Kan muligvis være jeg hopper på den en dag, måske 37", den bør vel kunne det samme?

Mvh.

Ja der er sgu nok ikke den store forskel, andet end størrelsen

MVH WRONG

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 15 August 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Jeg satte også alle mine kabelbakker og med dobbelklæbende tape, og brugte laaang tid på at klippe til og få det til at passe. 3 dage efter sad det ikke fast flere steder, og jeg har nu boret hele l**tet op, hvilket jeg skulle have gjort fra starten .
Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 August 2006 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Jeg har også besluttet for at bore dem. Jeg ved også godt det er den rigtige løsning. Det var bare for at slippe for svineriet, at jeg håbede man kunne "lime" dem op.

MVH WRONG

taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 August 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

DonJensen skrev:
Jeg satte også alle mine kabelbakker og med dobbelklæbende tape, og brugte laaang tid på at klippe til og få det til at passe. 3 dage efter sad det ikke fast flere steder, og jeg har nu boret hele l**tet op, hvilket jeg skulle have gjort fra starten .

Hehe der tror jeg de fleste har været.

<< Forrige Side af 85 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes