| Forfatter |
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
du river ikke dit tapet af ved bakke med tape, medmindre det er nået nyt du har sat på, .. ellers prøv at få sådan en lille pakke óg så brug en lim pistol, kan godt være dit tapet vil med ned vis du bruger lim pistol men med lidt snille kan man godt få den af uden __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 12 August 2006 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
|
du river ikke dit tapet af ved bakke med tape, medmindre det er nået nyt du har sat på, .. ellers prøv at få sådan en lille pakke óg så brug en lim pistol, kan godt være dit tapet vil med ned vis du bruger lim pistol men med lidt snille kan man godt få den af uden
|
|
|
Ja, en limpistol er selvfølgelig også en mulighed. Men jeg tror nu nok det ender med plugs og slagboremaskine
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
Tøffe Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 12 August 2006 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min lillebror er elektriker, og han har netop hjælpet mig med at sætte bakker op i stuen (jeg vil prøve at få lagt nogle billeder op under min "mit udstyr"-tråden), og han anbefalede også fremgangsmåden med plugs og skruer, men mindre at det bare var et enkelt tyndt 220v kabel eller sådan noget - så kunne man bruge de dobbeltklæbende modeller. Anyway - det tog lidt længere tid at få boret huller osv, og der er lidt mere oprydning bagefter, men jeg er nu ovenud tilfreds med resultatet!!
Tøffe
|
| Til top |
|
| |
mhansen Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 688
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Wrong
Her et forsinket tillykke med den lille guldklump.
Var MS3 han skulle hedde
For du sovet om natten, og er du begyndt at introducere ham i hifi verdens mysterier.
Jeg har ikke lige fået læst så meget i din tråd, så måske en anden har spurgt før, men er du tilfreds med din nye fladskærm?
Hilsen Michael
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
mhansen skrev:
|
Hej Wrong
Her et forsinket tillykke med den lille guldklump.
Var MS3 han skulle hedde
For du sovet om natten, og er du begyndt at introducere ham i hifi verdens mysterier.
Jeg har ikke lige fået læst så meget i din tråd, så måske en anden har spurgt før, men er du tilfreds med din nye fladskærm?
Hilsen Michael
|
|
|
Hey Hansen.
Mange tak. Det er sgu stort og blive far. Ja Junior er allerede vild med de fleste af Stockfish´s udgivelser . Næste trin bilver et skate board da hififeberen allerede ruller for ham .
Jeg er yderst tilfredsmed skærmen. Den eneste lille anke er at tilslutningerne for scart og componenet sidder på "ryggen" af skærmen istedet for i bunden som de digitale gør .
Det gør, at det vægbeslag jeg har, kan være lidt svært at montere pga. scartkablets dybde. Billedet via DVB-T og dvd via componenet er simpethen super
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Wrong.
Kan se at du sælger dit lærred? Hvad skal du ha' istedet?
M.v.h. Strong
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
strong skrev:
|
Hej Wrong.
Kan se at du sælger dit lærred? Hvad skal du ha' istedet?
M.v.h. Strong
|
|
|
Jeg skal have et lidt mindre lærrede da jeg vil have det frem mellem fronterne så det kan komme tættere på gulvet. Det jeg har nu er jo 92" og det bliver for stort med kun 2.8m afstand.
Jeg ved ikke præcis hvad jeg vil have endnu da det også skal være lydtransperant. Jeg kunne godt finde på at købe lissau igen da deres duge er af en høj kvalitet.
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lissau har et lydtransperant lærred der hedder "microperforeret flex" og har en gain på 1,0 (der står intet om farven). Det er prøve nr. 26 i deres program. Det koster kr. 990.- pr. m2 og er primært til rammelærred. Har en oversigt over alle deres lærredstyper...
M.v.h. Strong
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
strong skrev:
|
Lissau har et lydtransperant lærred der hedder "microperforeret flex" og har en gain på 1,0 (der står intet om farven). Det er prøve nr. 26 i deres program. Det koster kr. 990.- pr. m2 og er primært til rammelærred. Har en oversigt over alle deres lærredstyper...
M.v.h. Strong
|
|
|
OK. Jeg skal dog bruge enten rullelærrede eller tab tension. pga, fladskærmen. Har du det liggende på mail eller papirform?
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er på papirform. Kan faxe det fra arbejdet imorgen hvis du har et fax nr. ?
M.v.h. Strong
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
strong skrev:
|
Det er på papirform. Kan faxe det fra arbejdet imorgen hvis du har et fax nr. ?
M.v.h. Strong
|
|
|
Det har jeg desværre ikke. Men du kan da faxe det til min email
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Det er nok også lige så nemt at gribe knoglen og ringe til Lissau... Det er ihvertfald det eneste lydtransperante i deres oversigt, resten er forskellige farver, tykkelser, gain osv... de har også mørklægning
M.v.h. Strong
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
Milu skrev:
| Hej Wrong. Fedest! Tillykke med din nye skærm. Faktisk overvejer jeg den kraftigt, skulle være rigtig god til DVD. Jeg er "newbie" hvad angår sådanne sager, kan du, om muligt, fortælle lidt mere om den? Du linker til et fælleskøb. Jeg synes umiddelbart ikke besparelsen er ret stor i forhold til normalprisen herhjemme, og da slet ikke i Tyskland (hvis man har mod på det). Det må de da ha' kunnet gøre bedre ved køb af 100 stk! Mvh. |
|
|
Tjaaa. Jeg syntes det re den bedste skærm jeg har set til prisen, uden tvivl endda. Billedet er ret godt med DVB-T og super med DVD selvom jeg kun kører componenet fra DVD til skærmen. Jeg ser ikke ret meget tv da jeg jo har projektoren til film. Så det bliver højst til lidt tv-avisen engang imellem. Der findes rigtig mange fede skærme derude, men de koster altså
MVH WRONG |
|
|
Takker.
Hvordan er sort på den? Jeg synes ofte at sort har tendens til at blive grå, især hvis man direkte sammenligner med plasma.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
strong skrev:
|
Hmm... Det er nok også lige så nemt at gribe knoglen og ringe til Lissau... Det er ihvertfald det eneste lydtransperante i deres oversigt, resten er forskellige farver, tykkelser, gain osv... de har også mørklægning
M.v.h. Strong
|
|
|
heheh, ja. det har du jo nok ret i. jeg vil lige pløje deres hjemmeside igennem igen
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
wrong skrev:
Milu skrev:
| Hej Wrong. Fedest! Tillykke med din nye skærm. Faktisk overvejer jeg den kraftigt, skulle være rigtig god til DVD. Jeg er "newbie" hvad angår sådanne sager, kan du, om muligt, fortælle lidt mere om den? Du linker til et fælleskøb. Jeg synes umiddelbart ikke besparelsen er ret stor i forhold til normalprisen herhjemme, og da slet ikke i Tyskland (hvis man har mod på det). Det må de da ha' kunnet gøre bedre ved køb af 100 stk! Mvh. |
|
|
Tjaaa. Jeg syntes det re den bedste skærm jeg har set til prisen, uden tvivl endda. Billedet er ret godt med DVB-T og super med DVD selvom jeg kun kører componenet fra DVD til skærmen. Jeg ser ikke ret meget tv da jeg jo har projektoren til film. Så det bliver højst til lidt tv-avisen engang imellem. Der findes rigtig mange fede skærme derude, men de koster altså
MVH WRONG
|
|
|
Takker. Hvordan er sort på den? Jeg synes ofte at sort har tendens til at blive grå, især hvis man direkte sammenligner med plasma.
Mvh. |
|
|
Sortniveauet er faktisk ok. Specielt prisen taget i betragtning. Den er ikke lige så sort som en god plasma. Jeg sidder dog på ingen måde og ligger mærke til at sortniveaet "mangler" om man så må sige. Jeg er ellers meget kræsen når det kommer til billede, så alt i alt, syntes jeg at jeg har gjort et godt køb
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
Milu skrev:
wrong skrev:
Milu skrev:
|
|
MVH WRONG
|
|
|
Takker. Hvordan er sort på den? Jeg synes ofte at sort har tendens til at blive grå, især hvis man direkte sammenligner med plasma. Mvh. |
|
|
Sortniveauet er faktisk ok. Specielt prisen taget i betragtning. Den er ikke lige så sort som en god plasma. Jeg sidder dog på ingen måde og ligger mærke til at sortniveaet "mangler" om man så må sige. Jeg er ellers meget kræsen når det kommer til billede, så alt i alt, syntes jeg at jeg har gjort et godt køb
MVH WRONG |
|
|
Lyder godt! Kan muligvis være jeg hopper på den en dag, måske 37", den bør vel kunne det samme?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2006 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
wrong skrev:
Milu skrev:
wrong skrev:
Milu skrev:
|
|
MVH WRONG
|
|
|
Takker. Hvordan er sort på den? Jeg synes ofte at sort har tendens til at blive grå, især hvis man direkte sammenligner med plasma. Mvh. |
|
|
MVH WRONG
|
|
|
Lyder godt! Kan muligvis være jeg hopper på den en dag, måske 37", den bør vel kunne det samme?
Mvh. |
|
|
Ja der er sgu nok ikke den store forskel, andet end størrelsen
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg satte også alle mine kabelbakker og med dobbelklæbende tape, og brugte laaang tid på at klippe til og få det til at passe. 3 dage efter sad det ikke fast flere steder, og jeg har nu boret hele l**tet op, hvilket jeg skulle have gjort fra starten  .
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også besluttet for at bore dem. Jeg ved også godt det er den rigtige løsning. Det var bare for at slippe for svineriet, at jeg håbede man kunne "lime" dem op.
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
Jeg satte også alle mine kabelbakker og med dobbelklæbende tape, og brugte laaang tid på at klippe til og få det til at passe. 3 dage efter sad det ikke fast flere steder, og jeg har nu boret hele l**tet op, hvilket jeg skulle have gjort fra starten . |
|
|
Hehe der tror jeg de fleste har været. __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |