Forfatter |
|
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 02:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super lækkert setup. Specielt fedt er det at se en stor center  Skal du ikke have en subwoofer til filmene? Og i fald du skal har du så overvejet hvad det skal være? Mvh. l´Blundt
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Blundt jo kunne da godt tænke en eller 2 subs nok 2. Men har pt slet ikke plads til mere grej. Det kommer først når jeg får ny lejlighed. Mht. sub mærker der vil jeg nok kigge XTZ's modeller og aurum cantus. Eller køber noget brugt. De bedste subs jeg nogensinde har hørt er Sonus fabers gravis, de spiller super til musik og film.
|
Til top |
|
|
Claus_DK Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 610
|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn det ser kanon ud.
Kan godt lide din cost benefit tankegang hehe. Tror AC rammer plet der, har ikke hørt dem, endnu, men har læst meget om dem.
Hvordan lyder den center? har du haft nogen du kan sammenligne med? __________________
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser super lækkert ud, dog ville jeg nok gemme dac'en og pana'en af vejen, så der ikke var så trængt på toppen  Dog ser det lidt vildt ud med dine baghøjtalere, står de ikke alt for tæt på, når man sidder i sofaen? Der må da være skruet gevaldigt ned..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
cube Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 351
|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super lækkert setup. har selv de små Aurum Cantus V2M standerhøjttalere i rosewood som front i stereo-setup, måske man skulle opgradere  Aurums bånddiskant er en fornøjelse, den lyder godt.
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker til alle for rosen
Til Claus jeg har haft adskillige center hter, i den her størrelsesklasse har jeg kun haft vienna oratorio som også spillede helt siplimt, den havde dog ikke denne her dejlige diskant og var derfor knap så leven og højopløst. Synes at Rhythm centeren spiller meget lig med Dali Euphonias center. Men min center er kun 2 dage gammel så jeg skal have lyttet mere til den og så skal den spilles til.
Til Rune wildchild jo det er sandt det fylder meget deroppe men meget af det ser også godt ud derfor kan jeg godt lide man kan se det. Jo du har ret i min bag hter er tætte på, men det er eneste mulige placering i denne her stue
mvh Rasmus
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser godt ud  men hvorfor ikke have rosewood finér på baghøjtalerne? __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu har jeg haft Aurum Cantus 5.1 i 4 år så tro nogle kom før hifi4real og dig
med at opdage lyden da han kom med højtalerne i butikken ca 1-2 år siden
og p.s samarbejde med KF scanaudio i kbh kender vi vel lyden bedre end
hifi4real mvh powerwatt en af de gammel tråd
http://www.minhembio.com/Power%20watt
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
som Power Watt siger så er det kendt i dk før ham der gutten __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære power watt og sHaCk_kO jeg ved da godt mærket har været i dk nogle år men ikke med salg af de store modeller som v 6,7 og 8eren. De tidligere andre forretninger har slet ikke fokuseret på de store modeller som jeg mener er de modeller som gør at folk endelig får øjnene op for mærket, og derfor vil være det endelige gennembrug i dk. Jeg ved godt at Ardency Audio havde en et enkelt sæt v8er som de solgte for kort tid siden, da de enten er ved at lukke eller stoppe salget af AC. Kennet markedsfører sig desuden modsat de andre med at han kan skaffe alle modeller hjem det er det som jeg implicit betyder at han gør mærket kendt i dk, så jeg mener at hans fokus er helt anderledes end de andre forhandlere som også sælger AC.
power watt jeg siger ikke jeg er den første som opdager den gode lyd på AC, jeg siger jeg er den første med komplet surround i DK, du bor jo i sverige ikke? Men du skal da have lov til at have æren som den første der har opdaget den gode lyd hvis det kan gøre dig glad  . mvh Rasmus
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
ser godt ud men hvorfor ikke have rosewood finér på baghøjtalerne? |
|
|
Det er fordi som jeg skriver at de er købt brugt !!
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 12 Februar 2009 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
havde ikke lige læst det med købt brugt dovnskab, sjovere bare med billeder __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

|
Sendt: 13 Februar 2009 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
ratte så der er plas til andet hifi sludder power watt
|
Til top |
|
|
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 14 Februar 2009 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
fandt lige det store smil frem ..  det ser ud som om at det rygger en del i censur dam dam
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|
King-of-dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 187
|
Sendt: 14 Februar 2009 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
super flot setup!!..
jeg kan specielt godt lide dine højtaleres design.
spiller de lige godt som de ser ud? __________________ Kom forbi min hjemmebio
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

|
Sendt: 14 Februar 2009 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
power watt skrev:
jamen du skal ikke værer sur over at værer nr 2... 
ja men har boet i Danmark og købte Aurum så flytte jeg til sverige efter du må da gerne kalde
V 6-7-8 for storer højtaler men hvad er så V10 og Grand supreme ? alle kan da skaffe
modellerne hjem jeg kan da let få V6F til Grand hvad skulle værre svært ved det ?
der kan gå lidt tid hvis de ikke har på lager
nu jeg kender goldenagemusic som er importør til norden har snarkke med dem
+ har skrivet med Aurum Cantus
+ jeg skriver med personer fra USA da flere har modellerne der
Tro nogle fylder dig med noget fine historie ???
|
|
|
Hej jeg prøver at skære det ud i pap, det jeg mener er at Kennet kører en anden form for marketing end de andre DANSKE forhandlere, da jeg ikke har set andre som markedsfører sig af hele AC programmet, at de så kan leverer alt er jo en anden sag. Kennet startede også med at introducere mærket med 10 rabat, det er der heller ikke andre som har gjort i DK. Og som et bevis på at hans marketing har været anderledes kan afledes af hans salg da han er den første i DK som har solgt en kombination v6ere og v7ere og v8ere og ikke kun leisure og de andre mellem store standere.
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

|
Sendt: 14 Februar 2009 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
rette så der er plas til andet hifi sludder power watt
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

|
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
power watt skrev:
RAZZER skrev:
power watt skrev:
jamen du skal ikke værer sur over at værer nr 2... 
ja men har boet i Danmark og købte Aurum så flytte jeg til sverige efter du må da gerne kalde
V 6-7-8 for storer højtaler men hvad er så V10 og Grand supreme ? alle kan da skaffe
modellerne hjem jeg kan da let få V6F til Grand hvad skulle værre svært ved det ?
der kan gå lidt tid hvis de ikke har på lager
nu jeg kender goldenagemusic som er importør til norden har snarkke med dem
+ har skrivet med Aurum Cantus
+ jeg skriver med personer fra USA da flere har modellerne der
Tro nogle fylder dig med noget fine historie ???
|
|
|
Hej jeg prøver at skære det ud i pap, det jeg mener er at Kennet kører en anden form for marketing end de andre DANSKE forhandlere, da jeg ikke har set andre som markedsfører sig af hele AC programmet, at de så kan leverer alt er jo en anden sag. Kennet startede også med at introducere mærket med 10 rabat, det er der heller ikke andre som har gjort i DK. Og som et
markedsfører betyder for dig man skal ha næsten hele programmet hjemme i butikken ?
hvis man få 10% få man ikke mere end jeg har fået uden at sige hvilken rabat jeg har fået og butikkerne i kbh har sat priserne ned med mere end 10% så alle har gjort det i DK.men rigtig han er den første som har solgt V6F & V7F & V8F men det tyder bare på et par jyder har sat nogle penge af til det og ikke andet da jeg mega tæt på at købe Grand til 50000 kr som var et tilbud fra goldenagemuisk men valgte at bruge penge til noget andet, selv vil jeg ikke købe V6F & V7F da de har små G - bånddiskandt i sig og V8F kan ikke få i sapele pomele.
bevis på at hans marketing har været anderledes kan afledes af hans salg da han er den første i DK som har solgt en kombination v6ere og v7ere og v8ere og ikke kun leisure og de andre mellem store standere.
|
|
|
|
|
|
Power Watt tror din gentagne misforståelse af hvad jeg skriver er at du ikke ved hvad marketing er! Jeg siger ikke marketing handler om at have alle modeller hjemme, men det handler om at han promoverer alle modellerne, i kennets tilfælde er sker det ved han viser han billeder af alle modeller samt oplyser priser på alle modeller, modsat hvad andre dk forhandler gør. Det handler ikke om hvad du har fået af rabat, samtalen handler jo om marketing, når han kører med 10% introduktions kampagne pris så er det jo marketing, og at din forhandler har givet dig rabat uden den er offentlig tilgængelig men kun vedgår dig er jo ikke marketing, for der er jo ingen andre som ved at han giver rabat og hvor meget. Diskussionen handler kort sagt om at jeg mener at Kennet markedsfører sig anderledes og han er endnu kun i opstartsfasen.
Mvh Rasmus
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

|
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|