Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 13:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Billig medieplayer vs dyr mediecenter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nuri58
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 26 September 2010 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

ThomasArdal skrev:
Hvilken Windows version har du på dit nuværende media center. Måske det vil være nok med bare at købe en Media Center
Extender. Jeg har selv to Linksys DMA2100, som jeg er rigtig glad for. Der stilles ikke de store krav til dit media center for at
kunne trække disse, da al afspilning ligger i extenderne selv. Der kræves Windows Vista eller Windows 7.
Men kan du streame HD formatet over den? Pt. troede jeg kun det var X-Box der kunne, men de andre må jo komme. En anden ting er, hvis du skal have boxer eller canal digital med. Jeg kører med 2xDVB-t + 2xDVB-S/S2 tunere og det fungerer i det store hele. MCE har det bedste brugerinterface sunes jeg. Men når det kommer til BD er livet stadig for kort, mens HD lyd er et problem (der går noget galt med det danske system og HD formater så du ender med spdif som lydudgang). De er rigtigt nok dyre (dobelt op af en tilsvarende computer), men jeg har brugt MCE som primær kilde til TV og optager hjemme i snart 5 år med projekter det sidste år.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes