Sendt: 04 Maj 2012 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev konstruktionen færdig og endte med at se sådan ud:  Og bagfra:  Det siges at den bedste isolator er luft, så det er brugt hvor jeg havde modet. Alt intern kabling er inderledere fra skærmet antenne kabel, da jeg har gode erfaringer med dette. På lange kabeltræk har jeg beholdt skumisoleringen. Til strøm og styringen har jeg brugt alm. ledninger: (På billedet ses også Silmic II kondensatorerne ved de ultra støjsvage spændingsregulatorer, og midt imellem sidder DC servoen, med de røde WIMA afkoblinger)  Og her et oversigtsbillede. Her ses det nok tydeligt at alt stel lander samme sted på printet, mens 'de varme analoge signaler' lander oppe på styringsprintet, som også indeholder strømforsyning. Højest prioriteret er RIAA og digitale indgange:  Til venstre ses 240V input, samt to output til mine aktive højttalere. På den måde tænder de når der er lyd på den valgte indgang og slukker igen et par minutter efter at signalet er forsvundet. Derudover ses to printtraffoer som er rigelig store. En til digitale kredsløb (med highspeed dioder og en 10.000uF lyt) og en til de analoge (med soft recovery dioder og 4 stk. 4700uF low ESR lytter fra Panasonic).
|