| Forfatter |
|
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 31 Juli 2012 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har faktisk prøvet det med en pære bagved skærmen, men jeg bryder mig bare ikke om det.
carsten
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9891
|
| Sendt: 31 Juli 2012 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
CARS10 skrev:
|
Jeg har faktisk prøvet det med en pære bagved skærmen, men jeg bryder mig bare ikke om det.
carsten |
|
|
Ok, så udtaler du dig ved din egen oplevelse af det, og det er fint.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2012 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nemlig ja, men vi skal nok ikke hijacke Loud's tråd mere. Kan du ikke oprette en tråd der handler om lys bagved fladskærme.? 
carsten
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2012 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, vi stopper her og jeg starter ikke en sådan tråd. Det fører nok ikke nogen steder.
Det havde jeg forresten gjort sidste år, men den døde ret hurtigt.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
High sky Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 279
|
| Sendt: 31 Juli 2012 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser virkeligt flot ud med dine nye B&W, jeg er vild med lyden i en hel del af deres højttalere.
Samtidigt er det skønt at se at der er andre end mig selv som har højttalere i andet end sort eller hvid.
Flot og de lyder sikkert super godt.
Go sommer
|
| Til top |
|
| |
LoudandClear Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 27 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 963
|
| Sendt: 31 Juli 2012 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2012 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
L A C
Ikke for at lokke......lokke lokke lokke.....sleske sleske, men prøv dog at hænge en 6W's varm lys sparepære bag kabinettet på tv'et og se om du kan li' det eller ej. ....sleske lokke sleske.... __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2012 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da Allan har opfundet principet med lys bag skærmen (det gamle SONY) så skal han jo reklamere for det. 
carsten
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 01 August 2012 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
CARS10 skrev:
|
Da Allan har opfundet principet med lys bag skærmen (det gamle SONY) så skal han jo reklamere for det. 
carsten |
|
|
 __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |

Eget ønske!
|
| Sendt: 04 August 2012 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der leges med kork her i lydstuen
Under mine allerede afkoblende fødder, er der nu monteret en tynd korkplade under hver - om det giver noget ved jeg ikk
endnu
derudover overvejer jeg at fjerne mine grimme fliser og få sat nogle "fødder" under mine spikes - men hvilke skal jeg vælge?
er der nogle der er bestemt gode eller skal jeg bare tage de pæneste og billigste på Ebay?
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

|
| Sendt: 04 August 2012 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
|
Nej, vi stopper her og jeg starter ikke en sådan tråd. Det fører nok ikke nogen steder.
Det havde jeg forresten gjort sidste år, men den døde ret hurtigt. 
|
|
|
Hej Allan.
Hvor er den tråd ? Kan du ikke lige lave et link.
carsten
|
| Til top |
|
| |
D A O Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2465
|
| Sendt: 04 August 2012 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super allanowich genopfindelse
Faktisk en gammel anbefaling fra TV tidernes start, af mange grunde men mest for at skåne og hjælpe vores Øjn
__________________ vh Hans Lund
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 05 August 2012 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
CARS10 skrev:
allanowich skrev:
|
Det havde jeg forresten gjort sidste år, men den døde ret hurtigt. 
|
|
|
Hej Allan.
Hvor er den tråd ? Kan du ikke lige lave et link.
carsten |
|
|
Det med at indsætte et link, har jeg ikke leget med endnu, især fordi jeg slet ikke gemmer på dem. Men jeg kan lige rode mine indlæg igennem og se om jeg kan finde det. Men der var faktisk ingen, der tog i mod det, men kom bare med henvisninger til Philips's kulørte baglys. Mindre end 10 svar bliv det vist til. Ideen med det var kun, at have lyset, hvis man vil have lys på tv'et, at placere det bag tv'et, så man ikke så på lampen samtidigt. Den anden ide med det, var at hvis man havde tv og anlæg ved samme væg, at have lys bag tv'et. Har man ikke tv ved anlægget, så stil en lampe/spot bag hver højttaler i stedet for, til at oplyse væggen, men ikke for kraftigt. I begge tilfælde skal man så kun have dette lys tændt, når der høres musik. Dette øger koncert/live feelingen betragteligt. Det var det hele. Ja, også det, at lyset i film øjemed også gør det mere behageligt at kigge på.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
CianDK Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 206
|
| Sendt: 05 August 2012 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger faktisk det trick i mit hjemmestudie :D. Det giver inspiration og de der Philips lamper kan skifte farve alt efter hvad
man lige føler for...
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 05 August 2012 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
CARS10
Så fandt jeg det. Tråden hedder "lyt til musik sådan her..."  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |

Eget ønske!
|
| Sendt: 05 August 2012 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikk for at være en lyseslukker drenge men kunne i ikke tage den i PM eller oprette en tråd selv?
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 05 August 2012 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kan man se, hvad et forslag til dig. L*A*C kan føre til.  Min tråd angående dette er låst, men vil Mikkel åbne den igen, kan gutterne jo fortsætte dér og lade din tråd være. Evt over føre indlæg herfra til min tråd om dette.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 August 2012 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

Eget ønske!
|
| Sendt: 09 September 2012 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må desværre melde en kedelig nyhed som jeg længe har haft i mine overvejelser. Jeg lukker hermed min hifitråd og regner ikke med at vende tilbage, hobbyen har været dejlig og har skabt ligeså mange glæder som frustrationer men alt i alt har jeg fundet det jeg ønskede og føler at gnisten er brændt ud da jagten ikke er så sjov længere. derfor bliver alt nu sat til salg og jeg stopper hermed med at fører videre i denne tråd - skulle der dog dukke noget op igen ville jeg med glæde fortsætte denne tråd men jeg tvivler stærkt Jeg siger mange tak for alle kommentarerne og hjælpen til alle samt tak til alle der bare har fulgt med - held og lykke til jer alle med jeres setup's og jeg håber ikke i mister gnisten som jeg gjorde LAC
|
| Til top |
|
| |
kskruger Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 09 September 2012 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare roligt du vender tilbage... du er hi fi entusiast og vil altid være det. Det kan holdes nede, når man møder nye kærester, eller der kommer børn i huset osv... men det vender altid tilbage
|
| Til top |
|
| |