Forfatter |
|
JK-68 Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 254
|
Sendt: 18 Januar 2014 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror nu også det er ham da jeg mener han bor i det område. Kan være vi tager fejl...
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 18 Januar 2014 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo ikke engang samme stue de står i, så det kan ikke være trådstarter. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
Sendt: 18 Januar 2014 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm Allanowich
Der står nu i annoncen at billederne er googlet, men sælgers står på samme måde!  Så muligvis er det trådstarters
Så er der monteret stikkontakter i min stue med jord  , nu mangler jeg "bare"at skifte et Schuko hanstik ud, eller købe en
adapter, indtil jeg får konstrueret et kvali? Kabel  , hvis jeg ikke støtter en Hifi forretning
Struktøren
|
Til top |
|
|
madmax Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1092
|
Sendt: 18 Januar 2014 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er den samme person det ved jeg , jeg har fulgt hans tråd samt anc. på dba og lige så snart han fik noget nyt blev det sat tilsalg på dba.
madmax
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 18 Januar 2014 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok. Kikkede ikke alt i gennem på dba. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
LoudandClear Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 27 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 963
|
Sendt: 18 Januar 2014 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hold da op en debat der er startet her!
Denon effekterne er væk, da jeg gerne vil prøve nye ting og det vender jo lidt tilbage til hvorfor Galloerne også er til salg.
Jeg kan godt lide at prøve nye ting og nye setups og som i kan se har jeg været vidt omkring, og det kan man kun ved at
sætte tingene på DBA og se om der er andre der har noget interessant i bytte eller bare rent kontant hvis man vil ha noget
andet. Pt. står galloerne dog kun på dba fordi jeg ikke helt vidste om jeg havde råd til at have dem med det nye lejlighedsliv
så det var simpelthen fordi den studerende der fik kriller i maven og ikke helt vidste om der var penge nok  dog
fjerner jeg nok annoncen igen selvom jeg har fået mange bud (og skambud), da jeg selv er hammer forelsket i dem og
syntes der er penge nok
Og du her fuldtstændig ret, bassenhederne skal selvfølgelig pege udad og de blev også vendt rundt lige efter jeg selv havde
kigget billederne igennem og konstateret at der var noget galt
de skal heller ikke såååå tæt på væggen som de er nu og så forventer jeg at få tvet op på væggen så der kan stå en stor
integreret ovenpå tvmøblet, så der er massere igang om mange idéer flyvende
Akustikken har kæresten også givet mig medhold i skal ændres lidt så mon ikke der kommer billeder op med noget skum i
rammen el. lign?
|
Til top |
|
|
nils valla Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2986
|
Sendt: 19 Januar 2014 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej loudandclear.
jeg kunne godt forestille mig, at basserne skal vende imod hinanden,du skal bare flytte dit tv-møbel.
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 19 Januar 2014 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
nils valla:
bassenhederne skal vende præcis som man selv har lyst til og hvad man syntes lyder bedst  jeg syntes dog de spiller
bedst med bassenhederne pegende udad
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 28 Januar 2014 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev der indkøbt ny forstærker og der bliver lagt planer om at få tvet op på væggen
Det blev til en Primare CDI10, med indbygget CD-afspiller og DAB/FM radio
og så står der fortsat på ønskelisten en ny DAC, bedre kabler (signal, højtaler og strøm), en strømrenser samt en pladespiller
 men nu skal tvet først op på væggen så forstærkeren kan komme oven på tvmøblet og pynte
|
Til top |
|
|
mesteren Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
Sendt: 29 Januar 2014 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fede højttalere! Savner dem stadigvæk, og måske endda det er mine de gamle du har? Min SA var sort....
Jeg vil dog tillade mig at korrigere: De er produceret og samlet i USA og ikke IT
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 29 Januar 2014 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
mesteren skrev:
Fede højttalere! Savner dem stadigvæk, og måske endda det er mine de gamle du har? Min SA var sort....
Jeg vil dog tillade mig at korrigere: De er produceret og samlet i USA og ikke IT  |
|
|
Jeg tvivler lidt på det har været dine da min SA er sølvgrå, men ja det er nogle fantastiske højttalere! :D
Okay det vidste jeg faktisk ikke, troede de var bygget i Italien
|
Til top |
|
|
mesteren Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
Sendt: 30 Januar 2014 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er supersprøde og en dejlig tør bas. Dog synes jeg at de havde et lidt indskrænket soundstage. Samlet set den bedste ht. jeg har haft blandt AV
M3/S6 Sign., Wilson Benesch Arc, Zu Omen og meget andet billigere. Dog kræver de virkelig en forstærker med oomph før de kommer til deres fulde
ret!
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 02 Februar 2014 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det tog HEEEEEEEEEEELE dagen men nu er tvet sgu også hængt op, og alt udstyret er kommet på plads præcis som jeg vil
have det  DERUDOVER er der kommet "tilflyttere" til  Der er tale om en Rega Planar 3 med den meget roste RB300
arm og en nærmest ny Elys pickup, en Beresford TC-7510 DAC samt 4 x 2m Van Den Hul MAGNUM Hybrid kabler
Nu mangler jeg blot en Riaa til snurrerundt maskinen  nogen forslag?
Her er ihvertfald et hurtigt billede af den nyværende opstilling, og så kommer der snart en ordentlig billedserie når jeg har fået
fat på et ordentligt kamera og tid til at tage dem  Nu vil jeg også ligge mig ned! kabler er noget &@€#?= at lave styr på!!!
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 10 Februar 2014 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|