Forfatter |
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 15 November 2011 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næh, du må nyde det som det står indtil videre. Hellere musik på denne måde, end slet ingen musik  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Old_school Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 15 November 2011 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint setup på kollegieværelset, det frembringer minder, havde selv et par quad 57 i tykke faste trærammer rammer på mit 12 kvm kollegieværelse, og det var fantastisk lyd, naturligvis er der plads!
Jeg forslår du parallelforskyder anlægget over mod døren og laver om på rækkefølgen til: dør højtaler pladespiller tv højtaler.
__________________ Quad 2905
|
Til top |
|
|
LoudandClear Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 27 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 963
|
Sendt: 15 November 2011 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Old_school skrev:
Fint setup på kollegieværelset, det frembringer minder, havde selv et par quad 57 i tykke faste
trærammer rammer på mit 12 kvm kollegieværelse, og det var fantastisk lyd, naturligvis er der plads!
Jeg forslår du parallelforskyder anlægget over mod døren og laver om på rækkefølgen til: dør højtaler pladespiller tv
højtaler.
|
|
|
ej hvor er det sjovt du lige siger det sidste eftersom jeg lige har flyttet rundt på det, jeg får stadig hjørne-problemer men i det
mindste har jeg nu et bredere lydbillede
|
Til top |
|
|
Old_school Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 15 November 2011 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at flytte den lidt væk fra hjørnet, det kan godt være der ikke skal ret meget til ca. 10 cm før det giver noget. __________________ Quad 2905
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 15 November 2011 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er desværre helt umuligt for mig at få dem længere ud af hjørnet da døren så kommer til at ramme en højtaler
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 15 November 2011 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Loudandclear
Hvordan gemte du den skitse du lavede over dit rum via det link? Jeg indsatte møbler og sådan, ville gemme det, men der er ikke noget.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 15 November 2011 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kunne ikke gemme det så jeg trykkede bare print screen og smed den ind i paint så jeg kunne sætte diverse tekster ind
omkring hvad der var hvad
MvH
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 15 November 2011 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øvkæi
Det virkede heller ikke for dig så.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 05 December 2011 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
FORSTÆRKEREN STÅR TIL UDSKIFTNING!!!
jeg er blevet lidt træt af den britisk lyd. ja den er lækker og "ren" i det men jeg savner noget mere varme og fylde. jeg har hørt
godt om cayin, lyngdorf og densen dog er prisen lidt høj og jeg ville gerne prøve et forforstærker/effektforstærker sæt
rørforstærkere har også fanget min interesse (som skrevet i en anden tråd) dog er jeg helt lost på det område.
hvis du har hørt en lækker forstærker der har spillet med et på M3'ere som ligger på brugtmarkedet til max 3500, så fortæl og
kom med dine erfaringer!
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 05 December 2011 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kig lidt på mange af de rør forstærkere fra Kina. Der er flere mærker at vælge i mellem og de er ikke så dyre. De ville klæde dine M3'ere. Jeg kigger lige efter nogle og skriver dem her senere. Kan ikke lige huske navnene på dem.  Lyngdorf er for tør og stram, så det vil ikke gå med M3'erne, synes jeg.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
finlytteren Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1882
|
Sendt: 05 December 2011 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
her er så lige lidt inspiration til opsætning. Lyttestolen kan rykkes til skrivebordet, når du ikke hører musik...

|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 05 December 2011 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Loudandclear
Jeg tænkte på rør fra Shanling, Dynaco og Spark. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 05 December 2011 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
finlytteren:
lækkert du gad give dig selv tid til at lave en skitse af mit værelse!  desværre ligger det bare sådan at min seng er 1.20
bred, og i forhold til mit skrivebord som skråner lidt, ville det er være meget trangt at komme ind på værelset  derudover
ville det ikke være særlig kønt fra mit vindue at skulle se på bagsiden af min højttaler der står midt på gulvet
men ellers en skide god ide! det kan være jeg stiller det hele op sådan en dag bare for sjov
igen tak !
allanowich:
jeg har kigget lidt på Dynaco og en smule på Spark men jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gå efter
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 05 December 2011 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, det er heller ikke nemt. De spiller ikke ens, men du ville kunne lide det. Du må låne/lytte til dem på dine M3, når det er muligt. Der er jo selvfølgelig også danske OVC. De er ikke dyre i brugt stand og spiller virkeligt godt og er i flot sort acryl med forgyldte knapper.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 05 December 2011 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med xindak's, vincent's eller LA Audio's rørforstærkere? :)
syntes de ser interessante ud!
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

|
Sendt: 05 December 2011 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
LoudandClear skrev:
hvad med xindak's, vincent's eller LA Audio's rørforstærkere? :) syntes de ser interessante ud! |
|
|
Det er de i høj grad også. Men de er jo ikke så billige fra nye. Vincent er nok den billigeste af de 3. 2 monotrin fra LA Audio kostede engang 16000/sæt og så skal de have en pre. Den behøver ikke at være med rør.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 05 December 2011 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
LoudandClear skrev:
hvad med xindak's, vincent's eller LA Audio's rørforstærkere? :) syntes de ser
interessante ud! |
|
|
Det er de i høj grad også. Men de er jo ikke så billige fra nye. Vincent er nok den billigeste af de 3. 2
monotrin fra LA Audio kostede engang 16000/sæt og så skal de have en pre. Den behøver ikke at være med rør.  |
|
|
jeg søger jo også kun brugte ting  jeg får mere for pengene og har intet imod at købe brugt
|
Til top |
|
|
Tifo Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Februar 2010 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 180
|
Sendt: 11 December 2011 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. hvad er det for et mødel din forstærker står i? - hvor kan det anskaffes?
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 11 December 2011 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
det blev solgt i ikea engang men bliver det desværre ikke mere :( jeg kunne nemlig selv godt bruge en reol mere!!
|
Til top |
|
|

Eget ønske!
|
Sendt: 17 December 2011 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
så var man da ude og købe julegaver og så var der lige en LP der lå og råbte på mig
ja billedet taler for sig selv!
eminent plade! fantastisk og lækker indspilning af en mega lækker koncert med et fantastisk band! :)
|
Til top |
|
|