Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 01:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Stevie Wonder - koncert UG (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tyros1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2007
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 21 September 2008 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Har lige lyst til rose hans koncert her i Aalborg i onsdag-ærgerligt man ikke kan gentage sådan en aften ...hveraften.......nå men har heldigvis idag hørt LP Hotter than July igen igen(min Årgang) idag til en trøst -men hvilken musikgeni han er (han burde ihverfalt køres ind over MGP iaften   så de i mindst kunne lære at synge)

Tror jeg skal ud at lede efter LP en songs in the key of life(hvis den kan opdrives) -der skulle være et hovedværk?. Har kun en best of CD også....man må nøjes med og nå ja off coruse A to Love (suverræn cd/ dog spillede han ikke et nr. derfra?????) i onsdags 

Til top Vis tyros1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tyros1

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 September 2008 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

tyros1 skrev:

Hejsa

Har lige lyst til rose hans koncert her i Aalborg i onsdag-ærgerligt man ikke kan gentage sådan en aften ...hveraften.......nå men har heldigvis idag hørt LP Hotter than July igen igen(min Årgang) idag til en trøst -men hvilken musikgeni han er (han burde ihverfalt køres ind over MGP iaften   så de i mindst kunne lære at synge)

Tror jeg skal ud at lede efter LP en songs in the key of life(hvis den kan opdrives) -der skulle være et hovedværk?. Har kun en best of CD også....man må nøjes med og nå ja off coruse A to Love (suverræn cd/ dog spillede han ikke et nr. derfra?????) i onsdags 

Speakers Corner har netop genudgivet den, endda som 2LP + 7" single (som den oprindeligt udkom )- http://www.speakerscorner.de/Speakerscorner/newsite/E/index1 .htm

Men det er ikke så svært at finde en god Motown original incl. singlen, hvis man er en smule tålmodig - jeg fandt min i Accord til 200,- - men du skal nok på ebay el. lign.

Derudover kan du roligt købe: Music Of My Mind, Talking Book, Innervisions, Fulfillingness First Finale.

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

cube
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 September 2008 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

tyros1 skrev:

Hejsa

Har lige lyst til rose hans koncert her i Aalborg i onsdag-ærgerligt man ikke kan gentage sådan en aften ...hveraften.......nå men har heldigvis idag hørt LP Hotter than July igen igen(min Årgang) idag til en trøst -men hvilken musikgeni han er.

Jeg var også oppe at høre koncerten, ingen tvivl om at denne mand er en af hvor tids store musik-genier :) Og så ELSKER han at spille for folk :)

Også blæret de spillede nummeret "Spain" med gamle det "Chick Corea and Return Forever" - og der blev heller ik lagt skjul på hvem han stemmer på til valget snart
Til top Vis cube's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cube

tyros1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 21 September 2008 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

tak for tippet - dejligt at jagte nye musikkøb - skal forøvrigt til london til nytår -der er måske et par vinyl butikker man finde lidt Stewie i............
Til top Vis tyros1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tyros1

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes