| Sendt: 21 September 2008 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
tyros1 skrev:
Hejsa
Har lige lyst til rose hans koncert her i Aalborg i onsdag -ærgerligt man ikke kan gentage sådan en aften ...hveraften.......nå men har heldigvis idag hørt LP Hotter than July igen igen(min Årgang) idag til en trøst -men hvilken musikgeni han er (han burde ihverfalt køres ind over MGP iaften så de i mindst kunne lære at synge)
Tror jeg skal ud at lede efter LP en songs in the key of life(hvis den kan opdrives) -der skulle være et hovedværk?. Har kun en best of CD også....man må nøjes med og nå ja off coruse A to Love (suverræn cd/ dog spillede han ikke et nr. derfra?????) i onsdags |
|
|
Speakers Corner har netop genudgivet den, endda som 2LP + 7" single (som den oprindeligt udkom )- http://www.speakerscorner.de/Speakerscorner/newsite/E/index1 .htm Men det er ikke så svært at finde en god Motown original incl. singlen, hvis man er en smule tålmodig - jeg fandt min i Accord til 200,- - men du skal nok på ebay el. lign. Derudover kan du roligt købe: Music Of My Mind, Talking Book, Innervisions, Fulfillingness First Finale. __________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|