Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 21:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Købe amp/dac fra mav-audio.com (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Søren C
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2009
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Februar 2011 kl. 03:23 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Efter langtid søgen og læssen har jeg fundet en hovedtelefonforstærker jeg rigtig godt kunne tænke mig. Da jeg også gerne
vil have en Dac faldt mit valg på denne: http://www.mav-audio.com/base/product/tube_magic_d1 Har læst meget godt om
den.

Men jeg må sgu indrømme at jeg er lidt betænksom ved at bestille den .

Den bliver sendt fra (så vidt jeg kan forstå) kina. Den koster ca 1200 kr inkl. levering. Hvis den så bliver stoppet i tolden
hvad kommer det så til at koste?

Hvis den går i stykker er der så et firma der kan lave den her i denmark eller skal den sendes tilbage til kina?

Er der nogen der har handlet fra den side?

MVH Hilsen Søren
Til top Vis Søren C's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren C

callesoroe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 01 Februar 2011 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Søren C skrev:
Hejsa

Efter langtid søgen og læssen har jeg fundet en hovedtelefonforstærker jeg rigtig godt kunne tænke mig. Da jeg også gerne
vil have en Dac faldt mit valg på denne: http://www.mav-audio.com/base/product/tube_magic_d1 Har læst meget godt om
den.

Men jeg må sgu indrømme at jeg er lidt betænksom ved at bestille den .

Den bliver sendt fra (så vidt jeg kan forstå) kina. Den koster ca 1200 kr inkl. levering. Hvis den så bliver stoppet i tolden
hvad kommer det så til at koste?

Hvis den går i stykker er der så et firma der kan lave den her i denmark eller skal den sendes tilbage til kina?

Er der nogen der har handlet fra den side?

MVH Hilsen Søren

Hvis du ikke vil betale for en pålidelig leverandør herhjemme, er det jo netop risikoen du løber. Virker skidtet overhovedet??? Kan det repareres?? Er leverandøren pålidelig??? Du kan være heldig at spare nogle basseører, men du kan så sandelig også være det modsatte. Det er op til dig selv, men lad så være med at tude hvis du er uheldig...... Du har selv taget beslutningen...

Kender ikke produktet eller firmaet....

terp2004
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 01 Februar 2011 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Her kan du læse om told og skat.

Alt kan laves, så du kan sikkert også finde en reparatør i DK, men en reparation vil som udgangspunkt udgøre en meget stor del af produktets nyværdi.

Firmaet skriver ikke noget om garanti på deres side, så det kan du jo tænke over.

Jeg havde ikke selv handlet der eller fra Kina overhovedet, men har ofte overvejet England og Tyskland. Jeg vurderede for godt tre år siden at købe en Logitech Transporter, og der kunne man spare godt 5.000 kr. på at købe den fra England.

De højttalere, jeg har, kan du spare 2.000 kr. (pris i alt 9.800 kr) på at købe fra England (direkte fra producenten). Jeg valgte dog at købe i DK, da sælger i DK gav et godt tilbud, da jeg nævnte prisforskellen.
Til top Vis terp2004's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af terp2004

Søren C
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Februar 2011 kl. 02:06 | IP-adresse registreret  

callesoroe- Jeg kan ikke finde et dansk firma der forhandler det mærke ellers havde jeg skam købt den i danmark
Men du har helt ret... det er en chance man tager ved at bestille i udlandet.

Terp2004- Tak for linket.
Det lyder til at der kan være en del at spare ved køb direkte ved producenten :-)

Kender i en Hovedtelefonforstærker/Dac som minder om den jeg linker til til under 2000kr som forhandles i danmark?

Søren C
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Februar 2011 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Så har jeg bestilt en Maverick D1'er. Ta'r sgu chancen ;)

Kunne ikke finde en dac/amp i danmark det levede op til mine krav til under 2000.

Nu glæder jeg mig bare til jeg modtager den:-)

Søren C
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Februar 2011 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg min Dac... DHL var forbi med den igår men der var jeg ikke hjemme så de måtte lige en smut forbi mig igen idag :)

Synes egentlig leveringen var ret hurtig. Den blev sendt d. 10/2 og de var med den d. 14/2... Så der kan jeg ikke klage.

Dac'en synes jeg gør det rigtig godt og det synes jeg også hovedtelefonforstærkeren gør. Dog synes jeg til tider at
forstærkeren kan være lidt for lys i lyden. Men det kan være at det ændrer sig når den for lov at spille lidt mere.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes