Sendt: 07 December 2014 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har gennem de sidste par år gået og opgraderet mit gamle "alt i én"-surroundpakke fra Denon, med spaghettikabler og det
hele - og troede egentlig jeg havde for et år siden fundet den hellige gral i B&W's M-1'ere som front og centerhøjtaler. For nylig,
efter TV'et er kommet op væggen at hænge, har jeg fået plads til en ordentlig centerhøjtaler, som så er blevet til en B&W HTM62
S2.
Nu er spørgsmålet bare om mine M-1 fronte skal op på et stativ at stå, for ligesom at afslutte løsningen ordentligt fremfor at
have én M-1 stående på subwooferen og den anden stående på et lille bord i en anden højde (det ser ikke super flot ud).
Eller, om der skal nogle mere rigtige fronthøjtalere til. Jeg har fået lov af damen til B&W's 684 S2'ere, dem synes hun er pæne
og er ikke for store, faktisk synes hun det er en pænere løsning, end at have M-1'erne på stativ, og så skulle man jo ligesom
mene at det er guld og grønne skove :)
Jeg har 684 S2'erne hjemme på prøve i disse dage, så har leget lidt frem og tilbage og synes ikke jeg har fundet den helt store
"wow"-forskel endnu. I butikken, med musik i stereo, er der hørbar forskel på 684 S2'erne og M-1'erne, men når det hele
kommer hjem i en hjemmebio hvor der også er subwoofer og centerhøjtaler til at bidrage, synes jeg det er sværere at høre
forskellen.
Nogle tips til hvordan jeg evt. får mere ud af 684'erne?
Det hele kører på en Denon 1713 AVR der er et par år gammel.
|