| Forfatter |
|
JoeConsultant Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 494
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Har lige fået mig et Sony KDL-32V2000, som der i parantes bemærket er et super dejligt fjernsyn, fantastisk dvb-t modtagelse, godt sortniveau (når det er indstillet) :-)
Jeg har et NAD L73 integreret anlæg, hvor DVD-afspilleren har komponent udgang og sender 576p signal afsted til skærmen. Det ser i og for sig ok ud, menmenmen; vil billedet blive synbart (er det et ord??) bedre, hvis jeg køber en DVD-afspiller med HDMI-udgang til max 1500 dkk (tror i)?? hvis ja, kan i så anbefale en afspiller?
Mvh Jonas
|
| Til top |
|
| |
Rahbek78 Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 217
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der vil være en lille forskel at hente. Men forvent endelig ikke nat og dag!
Go´weekend!
PS. Der er mange gode afsp. i den prisklasse efterhånden. Da jeg er forhandler, vil jeg ikke pege fingre og nævne navne.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, tak! Hvis nu jeg fandt 1000 dk mere og købte en denon dvd-1930 - ville det batte lidt mere billedmæssigt? Altså; vil det være lettere tumpet at bruge 1500 på noget middelmådigt når jeg sandsynligvis kan få noget ok for 2500?
Mvh Jonas
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rahbek78 skrev:
| PS. Der er mange gode afsp. i den prisklasse
efterhånden. Da jeg er forhandler, vil jeg ikke pege fingre og nævne
navne. |
|
|
Hvis du nu stod registreret som branchemedlem...... Eller hvordan skal "forhandler" forstås?
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
JoeConsultant skrev:
|
Ok, tak! Hvis nu jeg fandt 1000 dk mere og købte en denon dvd-1930 - ville det batte lidt mere billedmæssigt? Altså; vil det være lettere tumpet at bruge 1500 på noget middelmådigt når jeg sandsynligvis kan få noget ok for 2500?
Mvh Jonas
|
|
|
Denon 1730 har også HDMI udgang. Koster 1600,-.
Ang. 1930. Har hørt nogle negative anmeldelser om denne . (har selv 1920, den er god )
Der er også Pioneer DV-490 til 1350,- eller DV-696 (SACD) til 1800,-. Begge har HDMI. Set hos Laserdisken. Svjh. er alle Laseredisken´s dvd´er kodefri. Pioneer laver gode dvd´er. (har pt. 2 stk. stående). Har købt 5 Pioneer dvd´er igennem tiderne. Har aldrig fortrudt dette mærke __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
@scatcat: tak for det! Troede det var 1730eren der havde fået middelmådige anmeldelser jvf. nogle tråde herinde? men skal da ligeha' et kig på de to pioneer-modeller du nævner .-)
Mvh Jonas
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
JoeConsultant skrev:
|
@scatcat: tak for det! Troede det var 1730eren der havde fået middelmådige anmeldelser jvf. nogle tråde herinde? men skal da ligeha' et kig på de to pioneer-modeller du nævner .-)
Mvh Jonas
|
|
|
Kan være det er 1730 der herinde får dårlig omtale. Mener at 1930 har fået middelkarakterer i udlandet.
Men kig på Pioneer. Det er billigt ifo. til andre mærker. Mener også at Cambridge har en billig model med SACD og HDMI. Men kender den ikke. __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
JoeConsultant skrev:
|
Mvh Jonas
|
|
|
Kan være det er 1730 der herinde får dårlig omtale. Mener at 1930 har fået middelkarakterer i udlandet.
Men kig på Pioneer. Det er billigt ifo. til andre mærker. Mener også at Cambridge har en billig model med SACD og HDMI. Men kender den ikke.
|
|
|
Tog fejl. Det er 1730 der får tæsk. Mener ikke der er anmeldelser af 1930 endnu. __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej, kunne heller ikke finde nogle. Tror jeg prøver et låne én med hjem :-)
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Oktober 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
JoeConsultant skrev:
| nej, kunne heller ikke finde nogle. Tror jeg prøver et låne én med hjem :-) |
|
|
Troede ikke at HK lånte hifi med hjem
Men 1920 (inden for prissegmentet under 3000,-) er en "killer" på billed og lydsiden. Til gengæld er den enorm sløv i menuerne. Nok den sløveste maskine jeg har oplevet til d.d.
Kan/vil ikke tro at 1930 skulle være dårligere. __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ah nej, det gør de jo nok ikke.... så må jeg få dem til at sætte den til "mit" fjernsyn som de også forhandler...
Men lyder godt med 1920 -> 1930 :-)
Mvh Jonas
|
| Til top |
|
| |
Antaeus Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 84
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 01:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har Cambridge - den ser godt ud med sit sorte aluminium og jeg har ikke fundet noget jeg kan beklage mig over endnu (har dog kun afspillet få dvd'er og et par cd så erfaringen er stadig ret lille).
Den er kodefri - Denons skulle man betale 300 kr for at få kodefri (10-15% oveni prisen) - godt nok for langt ude og dyrt. Jeg kunne ikke forestille mig ikke at have en kodefri afspiller.
Eneste lidt irriterende er at hvis jeg slukker dvd-en (altså ikke bare stop) så starter filmen ikke hvor jeg slukkede - det gjorde min gamle billigere Samsung - men det er åbenbart ikke så normalt eller...? - har hørt om flere der ikke husker hvis man slukker. __________________ Alfaview "40 lcd-skærm
Cambridge DVD89
Cambridge Azur 540R v.2
Infinity Beta 20 (4 stk)
Infinity Beta C250 Center
Infinity Beta SW12 Sub
|
| Til top |
|
| |