Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 04:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Ny DVD!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Vanderlay skrev:
Sættes til og sættes til, altså Samsung-anlægget indeholder jo allerede en dvd-afspiller, så der kan vel højst blive tale om at køre lyden igennem
dette anlæg?

Tror ikke helt jeg forstår hvorfor du gerne vil sætte disse to dele sammen. Umiddelbart vil jeg sige, at den Denon-dvd er 'for god' set i forhold til et
alt-i-en-anlæg. Hvis det er udtryk for det samlede budget ville jeg hellere købe en billig dvd og så i stedet få bedre forstærker og højttalere.

Jeg er enig i at sammensætningen er lidt forkert, i mine øjne...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Hvad skal du egentlig give for det samsung sæt?
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Dyzio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

jamen jeg har også grundigt overvejet at købe samlet DALI sæt... men skal nok af med ca. 6000kr for det samsung sæt der.
Til top Vis Dyzio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dyzio

BlackWidow
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Dyzio skrev:
jamen jeg har også grundigt overvejet at købe samlet DALI sæt... men skal nok af med ca. 6000kr for det samsung sæt der.

Jeg ville personligt vente og evt. købe et par af de DALI højttalere nu. Du kan starte med DVD-afspiller, forstærker og 2 fronter hvis du ikke har penge nok til hele sættet endnu. Hvis du vil have ordentlig lyd, så forstår jeg ikke hvorfor du bliver ved med at snakke om det Samsung alt i 1 når vi nu har fortalt dig adskillige gange at du vil få meget mere ud af det ved at søge andre veje . Hvis du gerne vil have det Samsung så køb det - det er dit valg, og det er kun dig der kan afgøre om du kan leve med det. Vi er her kun for at vejlede dig i sidste ende.

Mit surroundanlæg
Til top Vis BlackWidow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BlackWidow

Dyzio
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

BlackWidow skrev:
Dyzio skrev:

Jeg ville personligt vente og evt. købe et par af de DALI højttalere nu. Du kan starte med DVD-afspiller, forstærker og 2 fronter hvis du ikke har penge nok til hele sættet endnu. Hvis du vil have ordentlig lyd, så forstår jeg ikke hvorfor du bliver ved med at snakke om det Samsung alt i 1 når vi nu har fortalt dig adskillige gange at du vil få meget mere ud af det ved at søge andre veje . Hvis du gerne vil have det Samsung så køb det - det er dit valg, og det er kun dig der kan afgøre om du kan leve med det. Vi er her kun for at vejlede dig i sidste ende.

det er selvfølgelig rigtig... Ja man kan jo altid starte med 2 fron højtallere, dvd'en og frostærkeren jo :) også bygge det op heh...

min ven tilbyder mig at købe en samsung DVD afspiller selvfølgelig med HDMI til 500kr af ham, han gav selv 1900kr for den for et stykke tid siden, og han siger den er lækker i film afspilning og sådan... her kommer så mit spørgsmål, skal jeg nappe den også dermed have penge nu til en god receiverm og fronthøjtallere eller skal jeg stå ved min bestilling af DENON 1930 ?!?! 

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Dyzio skrev:

BlackWidow skrev:
Dyzio skrev:

det er selvfølgelig rigtig... Ja man kan jo altid starte med 2 fron højtallere, dvd'en og frostærkeren jo :) også bygge det op heh...

min ven tilbyder mig at købe en samsung DVD afspiller selvfølgelig med HDMI til 500kr af ham, han gav selv 1900kr for den for et stykke tid siden, og han siger den er lækker i film afspilning og sådan... her kommer så mit spørgsmål, skal jeg nappe den også dermed have penge nu til en god receiverm og fronthøjtallere eller skal jeg stå ved min bestilling af DENON 1930 ?!?! 

Du skal låne den med ned i HiFi Klubben når din Denon 1930 kommer hjem, og teste dem direkte mod hinanden... Og hvis du ikke mener at Denon'en er bedre, eller måske ikke merprisen værd, ja så er valget jo klart... Vi kan på ingen måde sige hvad der ville være det bedste køb... Det må du selv afgøre...

Dyzio
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Exxtreme skrev:
Dyzio skrev:

BlackWidow skrev:
Dyzio skrev:

Du skal låne den med ned i HiFi Klubben når din Denon 1930 kommer hjem, og teste dem direkte mod hinanden... Og hvis du ikke mener at Denon'en er bedre, eller måske ikke merprisen værd, ja så er valget jo klart... Vi kan på ingen måde sige hvad der ville være det bedste køb... Det må du selv afgøre...

ja det kunne jeg jo gøre... Men jeg kunne også tage i hifiklubben også låne en denon 1930 også en anden de har der derinde umiddelbart... men ved ikke vhilken det skal være... men nok også en til de 2000-3000kr nogen foreslag?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes