| Sendt: 30 September 2006 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
|
Medmindre man har et projektor-setup med fast højde, så kan jeg ikke se det fede i dét?
|
|
|
Det er det, man vil have 
Otto, TC skrev:
|
Faroudja'en er efterhånden en gammel chip, men et fint valg for en billig afspiller. Der er dog stor forskel på implementationen af den - jeg har ikke prøvet de nyere Samsung afspillere, men i de lidt ældre var der foretaget nogenlunde alle de fejl man kan lave med en faroudja chip og en DVI udgang... Billedkvaliteten var helt forfærdelig. Forhåbentlig har de forbedret sig siden.
|
|
|
Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til, er noget af grundet til den knap så gode billedkvalitet på de tidligere modeller, den benyttede decoder og ikke så meget scaleren/deinterlaceren. Decoderen i 960'eren er en Zoran Vaddis 886, men om den er god eller dårlig ved jeg ikke.
Men jeg er da meget interesseret i at høre, hvis der skulle være nogen, der har et godt forslag til, hvordan man får underteksterne væk fra de sorte bjælker i 2.35:1. Desværre lader det til, at det kun er de billige afspillere der har en såden feature. __________________ mvh Jesper
|