| Sendt: 08 Juli 2008 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik I så set det, I gik og glædede jer til?
Min top-koncert var Neil Young - ham har jeg besøgt ved tidligere lejligheder, og det var imponerende at se den gamle traver fyre så meget op under festen, at alle hærdede guitarister - ja selv de, der kun kan håndtere en luftguitar (undertegnede inklusiv) - godt kan gå hjem at lægge sig. Hele koncerten igennem kunne man mærke, at NY er mere end almindeligt glad for at spille på RF og resultatet udeblev da heller ikke: Vi fik "verdens bedste koncert"
Nej - min topkoncert var da Grinderman! Kendte ikke så meget til Nick Cave i forvejen, men besøget på Roskilde har øget interessen. Aldrig har jeg været til en koncert, hvor musikken blev afleveret så præcist, så beskidt, så konsekvent, så flabet selvsikkert, at min kæbe stadig hænger dernede, hvor det ender med at se bøvet ud.
Nej, jeg tror det må blive Band Of Horses, der løber med titlen, eller måske burde det være Kings Of Leon ...
Som det fremgår fandt jeg mange højdepunkter, selv om solens tilstedeværelse i sig selv var et højdepunkt ... men Judas Priest (som jeg blot så af nysgerrighed) A Kid Hereafter i 3 omgange, Raveonettes, Von Hertzen Brothers og et par andre, gjorde sit til at jeg tilslutter mig talsmandens egen udlægning: Vellykket!
Skuffet over mig selv, blev jeg da jeg vragede Mugison til fordel for Band Of Horses da det af programmet fremgik han kom alene og akustisk - det blev med band og elektrisk og hamrende godt ifølge en pålidelig kilde ... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|