Bruger siden: 13 Maj 2010 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 128
Sendt: 21 Januar 2011 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
Jeg efterlyser en rengørings ting, til at komme ind under div apparater man har stående i en reol / rack, højden er som regel et par cm, men der kan min kærste jo ikke komme ind , og når effekterne vejer 30 kg, kan hun jo heller ikke løfte på dem, enten en støvsuger ting, eller en børste af en art.
Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
Sendt: 21 Januar 2011 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
Sådan en Swiffer skulle kunne gøre det, den er fladere end en normal støvbørste (som vist), og den holder rigtig godt fast på støvet. Til gengæld er den ikke uendeligt brugbar, den "løber fuld" på et tidspunkt, og så sætter man en ny børste på den lilla dings.
Bruger siden: 13 Maj 2010 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 128
Sendt: 21 Januar 2011 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
Den der Sviffer, er sikkert effektiv, men den kan ikke nå ind under apparaterne, de er jo som regle 45 / 50 cm dybe så jeg må nok nøjes med sådan en dusk, som kjeldsen foreslår
Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
Sendt: 21 Januar 2011 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
kimz skrev:
Den der Sviffer, er sikkert effektiv, men den kan ikke nå ind under apparaterne, de er jo som regle 45 / 50 cm dybe så jeg må nok nøjes med sådan en dusk, som kjeldsen foreslår
Det er korrekt - med 17 cm når de ikke helt "i bund" selv når man tilgår fra alle sider. Til gengæld holder den bedre fast på støvet end jeg oplever med en almindelig støvkost som nogle gange kun flytter støvet.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum