Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 00:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Selvbyg med ambitioner (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Gela
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tager en pause!

Bruger siden: 09 Marts 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 28 December 2011 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Jeg vil lige dele lidt info:

En dag sidste vinter under lidt hovedløs hifi-surfing, faldt jeg tilfældigt over det her:

http://www.diybuy.net/thread-101946-1-6.html

Teksten (kinesisk) fatter man ikke en sk.. af, men billederne fortæller det hele: Kloner af Audio Research VT60SE og LS7.

Som tidligere ejer af ARC og aktiv selvfusker, blev jeg nød til at skrive en af de mailadresser som fremgår. Jeg fik hurtigt svar med yderligere info og venlig hjælp.

Bagved ligger firmaet V-AUDIOLABS i byen Nanning i Kina. Manden bag hedder Zhan Haifeng (efternavn første). Flere links:

http://www.diybuy.net/thread-70550-1-1.html

http://www.diybuy.net/thread-169995-1-1.html

Jeg har kun interesseret mig for VT65 (let ændret udgave af VT60SE) og LS7SE (let ændret udgave af LS7), men som man kan se af det sidste link, kan gutten levere også levere andet.

Til VT65 har købt kabinet (123 USD), powertrafo (129 USD), udgangstrafoer (289 USD) og print (43 USD).

Til LS7SE har jeg købt kabinet (103), trafo (43) og print (39 USD).

I fragt har jeg i alt betalt ca. 160 USD - ad søvejen.

Her kommer så den ”uldne” del. Man betaler via Western Union. Man har INGEN sikkerhed!

Jeg tog chancen og købte ført ind til en LS7SE. Pengene blev overført og jeg fik et track-and-trace nummer, som ikke var til megen gavn. Varerne kom efter ca. 4 ugers tid – hurtigere end lovet. Varerne kom helskindet frem.

Derefter bestilte jeg til en VT65. Samme skete, dog var en skrue på en af trafoerne bukket – mindre problem.

Ved første ordre havde jeg betalt for meget i fragt. Det fik jeg modregnet i anden ordre. Manden er altså ærlig nok.

Alt er bestemt af fin kvalitet – printene er af meget høj kvalitet. Typisk kinesisk er der stavefejl i teksttrykkene på kabinetterne, men det er efter min mening til at leve med.

Hvis nogle lader sig friste så skriv til v_audiolabs@126.com.

Han taler og skriver kun kinesisk men maskinoversætter til/fra engelsk.

Jeg er ikke kommet i gang med at bygge endnu, men jeg har efterhånden fået samlet, hvad der skal bruges. Styklister levere V-AUDIOLABS. Jeg regner med meget snart at begynde på VT65.

Er der stemning for lidt billeder af det som jeg har købt? Som sagt er det ikke samlet endnu.

Til top Vis Gela's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gela

Gela
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Tager en pause!

Bruger siden: 09 Marts 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 28 December 2011 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Gela's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gela

snod
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 28 December 2011 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Bestemt stemning for billeder
Til top Vis snod's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snod

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes