Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 109
Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
Ska ha ny surround forstærker. men hva ska jeg vælge..? har fundet ud af at den ska være med preout da jeg har en effekt forstærker som jeg ska ha tilsluttet..
regner med at jeg vil bestille fra www.digitalo.de og prisen må helst ikke overstige den 300 euro.. kan ikke selv se hvorfor nogen som har preout..
Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
der er måske ik særlig mange surround forstærker som har preout så man kan tilslutte sin effekt forstærker..?
ville helst købe nyt nemlig.. og inde på www.digitalo.de får man rimelig meget for pengene men kan da godt se det er et problem hvis der ik er nogen af dem som har preout..
Jep, din effektforstærker kan godt bruges derpå. Prisen er dog i overkanten - ret opmærksomheden mod brugtmarkedet istedet, her får du mere for pengene!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
ja men inde på www.digitalo.de kan man få den til omkring 2200kr så det er ik så galt igen.. virker det så sådan at jeg kan sætte mine 5 surround højtaler og bas til men ikke mine stue højtaler når jeg vil se film og når jeg så vil høre musik spiller den kun over effektforstærkeren så kun mine stuehøjtaler spille og mine 5 surround højtaler er slukket for..
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
Sendt: 15 Oktober 2004 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
2200 kr er afgjort billigt!
Lige nøjagtigt - effektforstærkeren skal trække frontkanalerne, og receiveren klarer resten. Så handler det bare om at tilpasse niveauet i højttalerne så det hele spiller lige højt. Hertil bruger du testtonen når du kommer så langt!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum