Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 22:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Gode råd til en nybegynder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Paaskeland
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Jeg er virkelig nybegynder i hifi-verden, men har sat mig for at nu skal det være. Pt. har jeg intet, og da jeg ikke har penge som skidt, er planen at starte lige så stille op og så bygge ud med tiden.

Det jeg har kigget på, til at starte op på, er et sæt Dali Concept 8 gulvhøjtaler og en Denon ARV-1705 surround receiver. Men er det noget jeg vil have gælde af på længere sigt, og er der gode muligheder for at bygge videre på det, så jeg om nogle få år kan ende op med godt surround-system?

Samlet vil det vel komme til at koste mig lige under 9.000,-, hvilket jeg godt nok synes er lidt dyrt, men på den anden side vil jeg jo gerne have noget jeg kan få glæde af.

Men lad mig da hører hvad du mener, og kom gerne med din vurdering, gode ideer/forslag eller hvad der nu falder dig ind.

Martin V

Til top Vis Paaskeland's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Paaskeland Besøg Paaskeland's Websted

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

hej Paaskeland! Velkommen Til!

hvis dusynes at 9k er for meget for et setup, så er der et ganske udemærket brugt marked her på siderne og andre steder på nettet som dba.dk og på hifiklubbens cybertainment.

prøv at skrive lidt om hvorvidt du vil have surround eller stereo, og hvad musik du hører.... så kan det være at vi kan finde noget der passer bedst til dig.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes