| Sendt: 10 September 2006 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
BTB, WTW og hvordan man kalibrere det via DVE og AVIA; http://www.ramelectronics.net/html/Video-calibration.html
Grunden til at jeg vil køre signalet igennem min scaler er;
1. Den har en deinterlacer der er 100 gange bedre end hvad der for øjeblikket er på markedet i div normale dvd afspillere, dog kommer Denon med 2930 og 3930 med HQV løsning skule være det bedste der findes men de bliver dyre!
2. Jeg kan kalibrere ALT via min scaler, gamma, grå skala, farver, CUE, kontrast, black level, white level, croma delay + alle mulige andre ting!
3. Dog er det vigtigste at jeg kan scale alle signaler, HDMI, component, RGB, VGA, s-video og composit, fra hvilken som helst opløsning så som, 480/576i, 480/576p, 720p, 1080i + alle PC signaler fra 640x480 til og med 1280x1024 + en del andre til 1366x768 som er mit TV's native opløsning og på den måde opnå 1:1 pixel mapping fra alle mine signalkilder!
Grunden til at jeg gerne vil vide om Pio 696 kan vise BTB og WTW er at min LumagenDVI klart levere det bedste billede hvis den får en digital signal kilde, via HDMI/DVI, som den så kun skal deinterlace og scale før den sender det videre via DVI til mit display, på denne måde slipper jeg for al digital/analog/digital konvertering og kan opnå 1:1 pixel mapping fra normal dvd uden at skulle bøvle med f.eks en HTPC !
MVH Denner
|