Emne: HIFI klub - Vestsjælland ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
polmann skrev:
PeKo skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
Olsen skrev:
| Er det ironi og er Emotiva da ikke noget at råbe hurra for? |
|
|
Det holder vel standarden for hvad kina grej nu kan præstere.
Men det stærkt ment, at det pænt lavet taget i forhold til hvor det kommer fra. 
|
|
|
Tror der er en stor del af de ting de andre fabrikater sælger, der også er samlet i Kina, men designet er Amerikansk. Jeg er i hvert falde positivt overrasket, og vil ikke kalde det for noget kineserknald. Men det er jo så kun min mening 
|
|
|
Hej med jer 
- en ting er HELT SIKKERT: man skal ikke være forhåndsintaget med produkter fra Kina, det har jeg da lært. Det "Kinøjser grej" jeg har - er det bedste jeg har haft i mange år! For det første, kan man ikke tage alle produkter fra Kina over en kam. For det andet, er det også et spørgsmål om pengepung - vi har jo forskelligt råderum på det punkt. Skal du bruge 10.000 på en forstærker, og ikke 100.000, hvor får du så BEST BUY?..
|
|
|
Ganske rigtigt  Jeg er i hvert falde en tilfreds kunde, og jeg mener at du skal betale langt mere end 6000 kr for at få et tilsvarende produkt. Men som sagt så er det bare min mening .
|
|
|
Lydmæssigt tror jeg godt det kan lade sig gøre, effektmæssigt nej.
|
|
|
???????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????
Hvodan hulen kan du sige det? Den er simpelthen tynd den der. Nå nok om det manden er glad og jeg prøver den gerne her på nogen besværlige højttalere. __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
Olsen skrev:
|
|
|
|
|
Tror der er en stor del af de ting de andre fabrikater sælger, der også er samlet i Kina, men designet er Amerikansk. Jeg er i hvert falde positivt overrasket, og vil ikke kalde det for noget kineserknald. Men det er jo så kun min mening 
|
|
|
Tror næppe designet er amerikansk hehe. Firmaet er måske på papiret, men du kan rolig regne med det kina baseret det hele. Også ret tydeligt og se. Har set ligende konstruktioner flere steder.
Hvis I viste hvor meget hifi der bliver lavet i kina som stort set er ens, så ville I tabe kæben. Byggekvaliteten er ikke overvælden god, heller ikke komponentvalget.
Og ja, der MANGE der for bygget sine stumper i kina også meget kendte mærker, eksvis Quad. Dog er Quad bygget under nogen andre forhold og med teknikere der ved hvad de laver.
Husk på jeg siger ikke Emotive er dårligt, men jeg har mine anelser, for jeg har igennem tiden aldrig hørt noget kina hifi som har lydt på tilnærmelsesvis godt.
|
|
|
Det er jo ren gætteri det du kommer med. Har du lyttet til det?
|
|
|
Ikke Emotiva, men får snart muligheden da jeg kender en bekendt der købt deres monoblokke. Men ud fra billeder ser jeg ikke det som noget specielt i forhold til så meget andet kina hifi. Og har hørt en god sjat med tiden, ikke en eneste gang har jeg syntes det var noget og skrive om.
Du velkommen til og komme forbi med din forstærker, ligger gerne øre til. 
|
|
|
Så må vi jo se om det er noget du finder værdigt  Jeg må indrømme at jeg ikke lige gider til at flytte rundt på den.
|
|
|
Det syntes jeg heller ikke du skal, han har jo truffet sin mening for flere år siden, og det har han sin ret til, men det er lidt at træde på en som er glad for sit nye produkt og en af de ting der bare er for meget af herinde. __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 616
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
Olsen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Tror næppe designet er amerikansk hehe. Firmaet er måske på papiret, men du kan rolig regne med det kina baseret det hele. Også ret tydeligt og se. Har set ligende konstruktioner flere steder.
Hvis I viste hvor meget hifi der bliver lavet i kina som stort set er ens, så ville I tabe kæben. Byggekvaliteten er ikke overvælden god, heller ikke komponentvalget.
Og ja, der MANGE der for bygget sine stumper i kina også meget kendte mærker, eksvis Quad. Dog er Quad bygget under nogen andre forhold og med teknikere der ved hvad de laver.
Husk på jeg siger ikke Emotive er dårligt, men jeg har mine anelser, for jeg har igennem tiden aldrig hørt noget kina hifi som har lydt på tilnærmelsesvis godt.
|
|
|
|
|
|
Ikke Emotiva, men får snart muligheden da jeg kender en bekendt der købt deres monoblokke. Men ud fra billeder ser jeg ikke det som noget specielt i forhold til så meget andet kina hifi. Og har hørt en god sjat med tiden, ikke en eneste gang har jeg syntes det var noget og skrive om.
|
|
|
Så må vi jo se om det er noget du finder værdigt  Jeg må indrømme at jeg ikke lige gider til at flytte rundt på den.
|
|
|
Det syntes jeg heller ikke du skal, han har jo truffet sin mening for flere år siden, og det har han sin ret til, men det er lidt at træde på en som er glad for sit nye produkt og en af de ting der bare er for meget af herinde.
|
|
|
100% ENIG PROFESSOR!! __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
kennethjensen skrev:
polmann skrev:
PeKo skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
Olsen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Hej med jer 
- en ting er HELT SIKKERT: man skal ikke være forhåndsintaget med produkter fra Kina, det har jeg da lært. Det "Kinøjser grej" jeg har - er det bedste jeg har haft i mange år! For det første, kan man ikke tage alle produkter fra Kina over en kam. For det andet, er det også et spørgsmål om pengepung - vi har jo forskelligt råderum på det punkt. Skal du bruge 10.000 på en forstærker, og ikke 100.000, hvor får du så BEST BUY?..
|
|
|
Ganske rigtigt  Jeg er i hvert falde en tilfreds kunde, og jeg mener at du skal betale langt mere end 6000 kr for at få et tilsvarende produkt. Men som sagt så er det bare min mening .
|
|
|
Lydmæssigt tror jeg godt det kan lade sig gøre, effektmæssigt nej.
|
|
|
???????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????
Hvodan hulen kan du sige det? Den er simpelthen tynd den der. Nå nok om det manden er glad og jeg prøver den gerne her på nogen besværlige højttalere.
|
|
|
Som sagt tidligere, så venter jeg med at udtale mig om Emotiva indtil jeg har hørt det. __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
Olsen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det syntes jeg heller ikke du skal, han har jo truffet sin mening for flere år siden, og det har han sin ret til, men det er lidt at træde på en som er glad for sit nye produkt og en af de ting der bare er for meget af herinde.
|
|
|
Kæft hvor kan i dog fare i flint...
Hvor skriver jeg Emotiva er noget l**t!? Er da spændt på at høre det. Så spænd lige hjælmen Busk __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er min HELT KLARE MENING at enhver del af hifi setup , skal vurderes suspektivt og individuelt, uanset hvilken baggrund det har. Alt andet er snæversynet og man snyder sig selv for en masse oplevelser.
Det er RIGTIG farlig ytre sig om noget man ikke har suspektiv erfaring med, især herinde.
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey, i kender jo Lee Ritenour Se så lige her - PeKo og Lee efter koncerten i går Vuf - det var stort!! Jeg har været "draget" af hans musik hele livet og så fik jeg lige et billede sammen med stjernen, som jeg betragter som et geni! Jamen jamen... hehheh

__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 03:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Hey, i kender jo Lee Ritenour Se så lige her - PeKo og Lee efter koncerten i går Vuf - det var stort!! Jeg har været "draget" af hans musik hele livet og så fik jeg lige et billede sammen med stjernen, som jeg betragter som et geni! Jamen jamen... hehheh

|
|
|
Godmorgen
Sådan Per, fedt billede som skal i ramme og op i hi-fi rummet.

Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Seriøst Busk , 3.45 det hedder GODNAT
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godmorgen fra Kalundborg  __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
Seriøst Busk , 3.45 det hedder GODNAT  |
|
|
Har redet mig en gang influenza med lidt over 39 i feber, så jeg kunne ikke holde ud at ligge ned, så kunne jeg jo lige så godt se hvad der skete herinde.
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
tonykart007 skrev:
|
|
Har redet mig en gang influenza med lidt over 39 i feber, så jeg kunne ikke holde ud at ligge ned, så kunne jeg jo lige så godt se hvad der skete herinde.
Busk
|
|
|
OK, så var det ikke kun efter V'er - men også influenza! God bedring Håber din kære kone sørger godt for dig, hun er jo fagmand  __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Busk skrev:
tonykart007 skrev:
|
|
Busk
|
|
|
OK, så var det ikke kun efter V'er - men også influenza! God bedring Håber din kære kone sørger godt for dig, hun er jo fagmand 
|
|
|
Nej det sku hårdt både med tømmermænd efter 2dages druk og så ramme en influenza. Ja konen med ordinere noget godt, har prøvet at lokke hende til at "putte" mig lidt ekstra, men hun mener ikke det hjælper på sygdom .
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
PeKo skrev:
Busk skrev:
tonykart007 skrev:
|
|
Busk
|
|
|
OK, så var det ikke kun efter V'er - men også influenza! God bedring Håber din kære kone sørger godt for dig, hun er jo fagmand 
|
|
|
Nej det sku hårdt både med tømmermænd efter 2dages druk og så ramme en influenza. Ja konen med ordinere noget godt, har prøvet at lokke hende til at "putte" mig lidt ekstra, men hun mener ikke det hjælper på sygdom .
Busk
|
|
|
HAHA - hvis du kan DET er du heller ikke så syg igen Har hørt at en 2-fingers Royal S. kan hjælpe og en lur på 5-6 timer... __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Busk skrev:
PeKo skrev:
Busk skrev:
tonykart007 skrev:
|
|
Busk
|
|
|
|
|
|
Busk
|
|
|
HAHA - hvis du kan DET er du heller ikke så syg igen Har hørt at en 2-fingers Royal S. kan hjælpe og en lur på 5-6 timer...
|
|
|
En rigtig mand kan altid , den med med whiskeyen vil jeg prøve, det kan ikke skade  __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle 
Jeg sidder og funderer om vi kan bruge MSN til et godt formål? Der er et par smarte muligheder, som fx:
- Messenger - online chat
- Netværk - lukket forum, kun for medlemmer...
- Space - alle der opretter sig, kan lave sin egen side med billeder, video og tekster. En super mulighed for at vise stuen og grejet!
Hvad siger i til det? Skal vi rykke? Jeg assisterer gerne med support, hvis nogen er i tvivl om hvordan man gør! __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Hej alle 
Jeg sidder og funderer om vi kan bruge MSN til et godt formål? Der er et par smarte muligheder, som fx:
- Messenger - online chat
- Netværk - lukket forum, kun for medlemmer...
- Space - alle der opretter sig, kan lave sin egen side med billeder, video og tekster. En super mulighed for at vise stuen og grejet!
Hvad siger i til det? Skal vi rykke? Jeg assisterer gerne med support, hvis nogen er i tvivl om hvordan man gør! |
|
|
Jeg er frisk nok  - den e-mail adresse jeg bruger til msn messenger står også inde på min profil, så dem der funder det relevant at tilføje mig til deres liste kan gøre det. __________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
Friman Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 608
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Busk skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
polmann skrev:
kennethjensen skrev:
Olsen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kæft hvor kan i dog fare i flint...
Hvor skriver jeg Emotiva er noget l**t!? Er da spændt på at høre det. Så spænd lige hjælmen Busk
|
|
|
Det er da vist dine sko der klemmer lidt! Der er da ingen der skriver noget om, at du siger, at "Emotiva skulle være noget l**t"...
Men du er da nødt til at give ham ret i, at du er fordomsfuld mht. kinesisk hifi. Hvis man kigger lidt i øvrige tråde her på sitet, så har du jo ikke ligefrem rost produkter fra østen. Det er da ret indlysende hvad du mener....!
I øvrigt så kan jeg da heller ikke se hvorfor han skulle tage sin forstærker med under armen, så du kunne sidde og fortælle ham at han har spildt sine penge.... Han er jo glad for produktet, og det er jo ikke alle der bruger samme midler på hifi som dig selv. __________________ Mvh. friman
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billig forstærker søges 
Jeg er på udkig efter en billig forstærker, da min bror skal i gang med at lytte lidt musik. Budgettet er lavt - max 1.000,-...
Hvis du har noget i gemmerne vi kan hande, så kom frit frem  __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen i klubben der har en fasefinder, eller hvad man nu kalder sådan en, som man kan låne. Eller kan fortælle mig hvordan jeg kan måle det med et multimeter?
__________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|