| Forfatter |
|
PeKo Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 616
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vedr. møde d. 30. januar 2010 
Så er vi tæt på at skulle fyre møde to af, denne gang med gensynets glæde – det hele er ikke så nyt J
Busk og jeg sætter os som sagt sammen i denne uge og laver vores agenda og derfor vil det være super, at få nogle ønsker og input fra jer!
Send derfor en mail med de punkter DU HAR på hjertet, så vi får en god, bred og dyb mødeagenda, der tjener alle interesse…
Samtidig skal jeg bede jer om at tilmelde jer via mail.
VI HØRES ;) __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk : Er du stadig i live og hvor ledes går det med benet ?
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
|
Busk : Er du stadig i live og hvor ledes går det med benet ?
|
|
|
Hej hej
Jo jeg er bestemt i live, benet har det bedre og bedre, ingen smerter fra anklen længere, foden lige en god tyk babyfod med sjove farver pga. hævelsen, og den er ikke så glad for at vende nedad da der så kommer ekstra pres på og det hiver i den 15-20cm lange syning. Men det kan klares med et par panodiler. Men jeg han vippe med den unden noget så det er super godt.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |

Forever!
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fremskridt ...godt af høre
|
| Til top |
|
| |

Forever!
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der ikke ret meget gange i vores tråd. Når men jeg har lige fået fat i et par gamle Dali 300 som jeg er ved at renovere. Jeg aner stort set intet om dem men de spille udemærket. De skal drives af en Onkyo Integra A-807 amp på mit computer-setup, så jeg håber de bliver det værd.
|
| Til top |
|
| |

Forever!
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen af jer i klubben som kender disse Dali 300 og det er ikke Helicon´erne ?
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 07:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder spændende Tonykart, har ikke haft fat i 300, men det er forgængeren til 350 (rød serie) hvor jeg har 450 stående i køkkenet, og det er jo fra dengang hvor DALI gad at lave højttalere, så det kan kun være godt.
Jeg får mine DALI 7A hjem igen idag, og der er et sæt DALI 400 og et sæt Dali 107 på vej til samlingen også så inden måneden ar ovre er der 3sæt højttalere mere i huset , plus at jeg har budt på et sæt Peak Consult kabinetter med Moel diskant og en Peerless bas/mellemtone til, hvor der bare skal laves filtre til, overvejer dog at benytte en Scan Speak 18w i stédet for, hvis den kan være i den undersænkning der er lavet.
Plus at jeg er igang med at designe nogen ret hæftige effektforstærkere, det er dog IcePower moduler der skal i men kabinettet er en 7cm tyk alublok på 44*44cm som bliver udskåret og udhulet så det passer, og så kommer der 1cm tyk alu top og bund på, og designet er lidt specielt. Men nu må vi se, det er stadig i opstartsfasen.
Roder også med nogen meget store delefiltre til en ven, kan ses lidt om det under delefilter udvikling innde på min hjemmeside, de fylder 40*40cm pt .
Så jeg keder mig ikke i øjeblikket, og gider jeg ikke rode med hi-fi (utænkeligt), eller lad os kalde det: holder en pause, så har konen jo givet mig Modern Warfare 2 til x-box 360, hvis nr 1 var flot, så er 2eren dobbelt så flot. 
Nå ja, jeg er ved at designe kabinetter til hi-fibondemanden og til min ven fra lyngdorf også , så alt i alt keder jeg mig ikke.
Dr. Bonelock __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
hifi-bondemand Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Busk ,Er du ved at designe kabinetter til mig?! Nu tror jeg da du har fået for mange af de der små lyseblå...
Jeg kan ikke mindes at have efterspurgt kabinetter men hvis det endelig skal være så kunne jeg bedre
bruge hjælp til at får lavet filtre til de her bånd/ dipol speakers jeg har på beding,så måske var det et
bedre tid at kontere timerne på det.....
De venligste hilsner fra Bonden
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 08:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
ahhh så har jeg fået blandet de 2 bonder sammen , men filtre kikker vi da bare på når den tid kommer.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godmorgen 
Så er der 10 tilmeldte til d. 30/1 - så med lidt hovedregning vil jeg antage, at der er omkring 10 pladser tilbage til møde 2... Kom så gutter, giv et praj!
Ha' en god dag  __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |

Forever!
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
Lyder spændende Tonykart, har ikke haft fat i 300, men det er forgængeren til 350 (rød serie) hvor jeg har 450 stående i køkkenet, og det er jo fra dengang hvor DALI gad at lave højttalere, så det kan kun være godt.
Jeg får mine DALI 7A hjem igen idag, og der er et sæt DALI 400 og et sæt Dali 107 på vej til samlingen også så inden måneden ar ovre er der 3sæt højttalere mere i huset , plus at jeg har budt på et sæt Peak Consult kabinetter med Moel diskant og en Peerless bas/mellemtone til, hvor der bare skal laves filtre til, overvejer dog at benytte en Scan Speak 18w i stédet for, hvis den kan være i den undersænkning der er lavet.
Plus at jeg er igang med at designe nogen ret hæftige effektforstærkere, det er dog IcePower moduler der skal i men kabinettet er en 7cm tyk alublok på 44*44cm som bliver udskåret og udhulet så det passer, og så kommer der 1cm tyk alu top og bund på, og designet er lidt specielt. Men nu må vi se, det er stadig i opstartsfasen.
Roder også med nogen meget store delefiltre til en ven, kan ses lidt om det under delefilter udvikling innde på min hjemmeside, de fylder 40*40cm pt .
Så jeg keder mig ikke i øjeblikket, og gider jeg ikke rode med hi-fi (utænkeligt), eller lad os kalde det: holder en pause, så har konen jo givet mig Modern Warfare 2 til x-box 360, hvis nr 1 var flot, så er 2eren dobbelt så flot. 
Nå ja, jeg er ved at designe kabinetter til hi-fibondemanden og til min ven fra lyngdorf også , så alt i alt keder jeg mig ikke.
Dr. Bonelock |
|
|
oki Jeg har osse et par Dali 400 som jeg bruger til front højttalere, de er ikke stock længere men har fået opgradreret diskant og taget lidt på i vægt samt er blevet afkoblet. Dem er jeg meget tilfredse med. Jeg overvejede et par 850ere men tøver da jeg flere steder har læst at 400/450 er en bedre højttaler .
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Godmorgen 
Så er der 10 tilmeldte til d. 30/1 - så med lidt hovedregning vil jeg antage, at der er omkring 10 pladser tilbage til møde 2... Kom så gutter, giv et praj!
Ha' en god dag 
|
|
|
Hvad tid starter mødet??????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????
skal nemlig til rund føs'da fra 13-17 __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
PeKo skrev:
|
Godmorgen 
Ha' en god dag 
|
|
|
Hvad tid starter mødet??????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????
skal nemlig til rund føs'da fra 13-17
|
|
|
Der er endnu ikke sat tidspunkt på, hvilket også afhænger af værten Men jeg vil da tro, at vi kan ramme et tidspunkt mellem 17 og 18...
Denne gang skal vi bestille PIZZA fra den lokale og HAN FÅR TRAVLT
MERE INFO FØLGER...
HYGGE __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Finn29 skrev:
PeKo skrev:
|
Godmorgen 
Ha' en god dag 
|
|
|
skal nemlig til rund føs'da fra 13-17
|
|
|
Der er endnu ikke sat tidspunkt på, hvilket også afhænger af værten Men jeg vil da tro, at vi kan ramme et tidspunkt mellem 17 og 18...
Denne gang skal vi bestille PIZZA fra den lokale og HAN FÅR TRAVLT
MERE INFO FØLGER...
HYGGE
|
|
|
Nå, så kom man i nærheden af noget der kunne sende beskeder . __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Claus Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
|
ahhh så har jeg fået blandet de 2 bonder sammen , men filtre kikker vi da bare på når den tid kommer.
Busk
|
|
|
Hej Martin,
Glæder mig til at se tegningerne til mine nye kabinetter Men få nu ikke stress, vinteren er lang endnu..
Hilsen halv-bonden
|
| Til top |
|
| |
mikkelfrost Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er klar til at komme med den 30 :)
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Så er vi tæt på at skulle fyre møde to af, denne gang med gensynets glæde – det hele er ikke så nyt J
Busk og jeg sætter os som sagt sammen i denne uge og laver vores agenda og derfor vil det være super, at få nogle ønsker og input fra jer!
Send derfor en mail med de punkter DU HAR på hjertet, så vi får en god, bred og dyb mødeagenda, der tjener alle interesse…
VI HØRES ;) |
|
|
Bliver referaterne fra møderne (også) offentliggjort i dette forum? Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 13 Januar 2010 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er heldigvis flere pizzariaer lige om hjørnet, flere grillbarer og sushi-take-a-way muligheder.
Det skulle nok kunne lade sig gøre
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2010 kl. 07:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
PeKo skrev:
|
VI HØRES ;)
|
|
|
Bliver referaterne fra møderne (også) offentliggjort i dette forum?
Mvh. Niels
|
|
|
Hej Niels
Ja, det er som du antyder, et åbent forum hvor der offentliggøres mange ting... Jeg mener at Busk satte referatet på tråden, men er ikke helt sikker - prøv at spole tilbage til omkring midt/slut december 2009. Ellers kan du måske få Busk til at sende det til dig..
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Januar 2010 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
Der er heldigvis flere pizzariaer lige om hjørnet, flere grillbarer og sushi-take-a-way muligheder.
Det skulle nok kunne lade sig gøre
|
|
|
MUMS, det lyder godt! Og kalorieholdigt ;) Jeg tror vi hurtigt kommer op på samme antal som ved sidste møde, så der kan blive behov for flere leverandører, så vi ikke skal have kold mad... Det er lige før du skal spørge efter en rabataftale til dagen Og de skal sørge for at have masser af hvidløg og chili på lager... __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |