Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 01:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: HIFI klub - Vestsjælland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 102
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
Eventuelle uoverensstemmelser, vil jeg gerne bede folk om at holde til at diskutere per PB.

Mvh

Takker, de hørte ikke til her.

B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
Eventuelle uoverensstemmelser, vil jeg gerne bede folk om at holde til at diskutere per PB.

Mvh

Ikke et ord mere fra mig om det....undskylder
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 16 Januar 2010 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

God morgen drenge.

Skal love for at et par DALI7A med 2*500w i røven kan spille særdeles godt op til fest, konen var nemlig til fest på Ortopæd kirurgisk afd igår, og der stillede jeg lige lidt grej op , og det gik efter konens udsagn særdeles godt .

Stemningsbilleder er et godt tema for weekenden, jeg vil lige få taget nogen fine billeder ad de nye kabinetter der er kommet hjem, flot Dansk håndværk vil jeg sige.

Busk

PS.: Jeg legede lidt vores egen moderator igår, håber det er i orden, jeg syntes det er vigtig med god tone i vores tråd.

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 16 Januar 2010 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

Det var helt fint, jeg står dog stadig uforstående overfor de udefrakommende kommentar som rigtig nok har INTET med vores tråd af gøre.
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

Claus Olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2007
Sendt: 16 Januar 2010 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:
tonykart007 skrev:
PeKo skrev:

Jamen, så vil jeg da lige høre den nye Tomas Ledin på mine gode gamle Omegaer  Er lige alene en time, så kinøjser-grejet kan få en over nakken!

Skal vi have lidt stemningsbilleder op i weekenden?

HYGGE til alle

Hmm skulle du ikke have fat i de Snell´er

Var tæt på, men besluttede at beholde mine IRS Omega

Hej Per, jeg har fulgt et par tråde omhandlende Snell's højtalere, og der er meget ros til dem. Der er også indimellem nogle til salg til rimelig priser... Må man havde lov at spørge hvad du finder rigtigt godt ved dem og hvorfor Omegaerne overtog pladsen...

Hilsen Claus

jenssmed
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006
Sendt: 16 Januar 2010 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Hej Hifinøder

ja der er en del der skal vendes ved næste samling, indtil da er det nemmeste at ignorere indlæg der måske kan provokere en lille smule om ikke andet ind til nogen måske ligefrem prøver at hi jacke tråden

er ellers gået i gang med den gamle Transcriptors Hydraulic Reference, glæder mig rigtigt meget til at få den gjort spilleklar, det er en pladespiller der igennem tiden har været meget hype omkring og meningerne om den er delte, selv ved jeg ikke hvad jeg skal mene, ud over at den er flot, så må tiden vise om den også kan bruges til at spille plader på, skal dog nok have fundet en anden pickup end dennon 103r.

det eneste jeg mangler er silikocone olie, det er dog ikke det nemmeste at skaffe, bestilte for 1 år siden dele hjem fra england, deriblandt også olie, har efter mange skriverier med transcriptors fået rem ny diode ny motor og nogle gummidutter hjem, så nu mangler jeg bare armboard og siliconeolie.   diode og armboard er til lager.

God weekend til alle

Smeden

Til top Vis jenssmed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jenssmed

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 Januar 2010 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

jenssmed skrev:

Hej Hifinøder

ja der er en del der skal vendes ved næste samling, indtil da er det nemmeste at ignorere indlæg der måske kan provokere en lille smule om ikke andet ind til nogen måske ligefrem prøver at hi jacke tråden

er ellers gået i gang med den gamle Transcriptors Hydraulic Reference, glæder mig rigtigt meget til at få den gjort spilleklar, det er en pladespiller der igennem tiden har været meget hype omkring og meningerne om den er delte, selv ved jeg ikke hvad jeg skal mene, ud over at den er flot, så må tiden vise om den også kan bruges til at spille plader på, skal dog nok have fundet en anden pickup end dennon 103r.

det eneste jeg mangler er silikocone olie, det er dog ikke det nemmeste at skaffe, bestilte for 1 år siden dele hjem fra england, deriblandt også olie, har efter mange skriverier med transcriptors fået rem ny diode ny motor og nogle gummidutter hjem, så nu mangler jeg bare armboard og siliconeolie.   diode og armboard er til lager.

God weekend til alle

Smeden

Hejsan.

Købte silicone olie her til min TriPlanar arm.

Go' weekend.

jenssmed
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006
Sendt: 16 Januar 2010 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

alpape skrev:
jenssmed skrev:

Hej Hifinøder

God weekend til alle

Smeden

Hejsan.

Købte silicone olie her til min TriPlanar arm.

Go' weekend.

det prøver jeg

Smeden

Til top Vis jenssmed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jenssmed

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 16 Januar 2010 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

jenssmed skrev:

Hej Hifinøder

God weekend til alle

Smeden

Nå ja det var den pladespiller du havde stående på gulvet, hvad skal der så ske med den fine Denon maskine?

Tror du ikke du kan finde silikoneolie i matas? du kan i hvert fald få vaselineolie, det ville i hvert fald være mit bud. Du kunne jo spørge næste gang du alligevel ska have læbestift og eyeliner .

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 16 Januar 2010 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Claus Olsen skrev:

PeKo skrev:
tonykart007 skrev:
PeKo skrev:

Jamen, så vil jeg da lige høre den nye Tomas Ledin på mine gode gamle Omegaer  Er lige alene en time, så kinøjser-grejet kan få en over nakken!

HYGGE til alle

Hej Per, jeg har fulgt et par tråde omhandlende Snell's højtalere, og der er meget ros til dem. Der er også indimellem nogle til salg til rimelig priser... Må man havde lov at spørge hvad du finder rigtigt godt ved dem og hvorfor Omegaerne overtog pladsen...

Hilsen Claus

Jeg tillader mig at svare lidt for Per, snellerne skulle have skiftet en del ting (af mig) og et opgraderet filter og diskant. Og da Per jo skal have højttalere jeg bygger senere i år, så er det jo lidt tosset at begynde at bruge penge på at renovere nogen højttalere som alligevel skal skiftes ud inden for ret forholdsvis kort tid.

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

Claus Olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Januar 2010 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:
Claus Olsen skrev:

PeKo skrev:
tonykart007 skrev:
PeKo skrev:

HYGGE til alle

Hilsen Claus

Jeg tillader mig at svare lidt for Per, snellerne skulle have skiftet en del ting (af mig) og et opgraderet filter og diskant. Og da Per jo skal have højttalere jeg bygger senere i år, så er det jo lidt tosset at begynde at bruge penge på at renovere nogen højttalere som alligevel skal skiftes ud inden for ret forholdsvis kort tid.

Busk

Ja, højtalere holder jo ikke evigt...Kunne alligevel være interessant at høre lidt om snellerne.. Men det kan jo også vente til en anden gang..

Mvh Claus

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005
Sendt: 16 Januar 2010 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Claus Olsen skrev:
Busk skrev:
Claus Olsen skrev:

PeKo skrev:
tonykart007 skrev:
PeKo skrev:

HYGGE til alle

Hilsen Claus

Busk

Ja, højtalere holder jo ikke evigt...Kunne alligevel være interessant at høre lidt om snellerne.. Men det kan jo også vente til en anden gang..

Mvh Claus

Hej Claus

Jeg har ikke lige fået svaret dig, da jeg har haft mega travlt hele dagen  Jeg svarer i morgen, kan tale i dagevis om Snell B! Det er en fed model med en ekstra god bund... Nu til kødgryderne!

HYGGE

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Til top Vis PeKo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeKo Besøg PeKo's Websted

Claus Olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Januar 2010 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:
Claus Olsen skrev:
Busk skrev:
Claus Olsen skrev:

PeKo skrev:
tonykart007 skrev:
PeKo skrev:

HYGGE til alle

Hilsen Claus

Busk

Mvh Claus

Hej Claus

Jeg har ikke lige fået svaret dig, da jeg har haft mega travlt hele dagen  Jeg svarer i morgen, kan tale i dagevis om Snell B! Det er en fed model med en ekstra god bund... Nu til kødgryderne!

HYGGE

Lyder fedt!..Altså det med højtalerne

Hygge

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 16 Januar 2010 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Hej alle der læser denne tråd.

Efter at der på side 78 kom et spørgsmål til hvad vores kontingent skulle gå til, hvortil vi svarede at det lige var internt lige nu, er der kommet lidt problemer. Jeg svarede dog lidt senere med lidt løst om hvad vi havde snakket om det skulle gå til. Men jeg har ikke syntes vi skulle snakke mere om det på tråden før vi sådan rigtig var på plads i klubben. For vi har jo ikke engang fået alt på plads endnu og vi har andet møde her den 30. hvor de punkter vi var igennem på stiftende generalforsamling skal tages op igen og debateres videre om. Vi har jo ikke engang vores vedtægter på plads endnu. Så det kan jo være lidt svært at komme ud med ting der ikke er på plads.

Men vi har jo ellers været åbne hele vejen igennem og på side 78 finder man også vores referat af det første møde (generalforsamlingen), så alt hvad der hidtil er besluttet ligger frit tilgængeligt, intet er skjult.

I forbindelse med at der blev spurgt til hvad kontingentet skal gå til, kontaktede jeg Brok som er moderator for at høre om vi gjorde noget galt i at gøre som vi gjorde. Da vi ikke ønkskede at træde nogen over tærerne. Og jeg vil da lige tilføje her at vi jo kun lige løst har snakket om hvad kontingentet kunne bruges til, men det er vi jo ikke færdige med at snakke om. Plus er den der spørg på side 78 også vil vide om vi tager i mod gæstevisit mod betalling, her blev der svaret at det skulle vi lige tage på næste møde. Der blev måske lidt hurtígt sagt nej, der er ikke et endegyldigt nej, vi skal bare lige drøfte det. Her kunne jeg forestille mig, dette står for egen regning, at man kan komme med som gæst til et enkelt arangement, mod en symbolsk betaling. Men at man skulle kunne komme i klubben som man havde lyst mod kun at betale et symbolsk beløb de gange man gider, kan jo ikke være rigtig, det findes mig bekendt heller ikke andre steder. Det er lidt som om man gerne vil være med til at bestemme uden af skulle tage ansvar.

Nå det blev lidt ekstra fyld, men Brok har svaret mig med følgende, og i får lige min besked til Brok med:

Hej Brok

Jeg skriver fordi jeg vil vide om vi i vores tråd om Vestsjællands Hi-Fi Klub er røget ind i beskyldning for at reklamere, hvilket vi ikke må, og at vores tråd burde lukkes.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=78136&T PN=80

Er vi galt på den eller følger vi reglerne?

Ingen af os ønsker at lave balade.

Busk

------------------------------------------------------------ ---------------------------------

Hej Busk.
Efter at have vendt jeres tråd med de vørige moderatorer kommer her følgende:
Tråden er som udgangspunkt meget velkommen på siden.
Samtidig er det dog problematisk, at man ikke kan få nogle som helst konkrete oplysninger uden at melde sig ind i klubben. Det er der en række brugere der undrer sig over, og det kan vi godt følge dem i.
Tråden har fungeret som en hjælp til opstart af jeres fede initiativ, men hvis man kun kan få oplysninger om klubbens konkrete virke etc ved at melde sig ind, vil vi ikke lægge serverplads til den. Så, I må tage stilling til hvad I tænker en evt. fortsættelse af tråden skal bruges til, og vi vil så vurdere dens fortsatte eksistens. Skal vi sige, I har en uges tid til at overveje?
Venligst,
Brok

------------------------------------------------------------ --------------------------------- --------

Tak for svaret, jeg vender det med resten.

Syntes nu ellers vi ikke rigtig skjuler noget, men okay, jeg siger det videre.

Busk

------------------------------------------------------------ --------------------------------- ------------

Det synes jeg egentlig heller ikke, I gør, men jeres tråd opfattes sådan af en række brugere. Derfor er vi opmærksomme på det.
Vi ser frem til at høre, hvad I finder frem til. I er også velkomne til at skrive i løbet af ugen med henblik på at få vendt forslag eller andet
Venligst,
Brok

________________________________slut________________________ _________________

Jeg forstår ikke helt hvorfor der så egentlig er et problem og det har jeg prøvet at forklarer ovenover. Og dette skal ikke ses som om jeg vil lave balade, men jeg vil bare være åben omkring det, da der er folk derude som er i tvivl om hvad vi vil.

Og jeg har kun kendskab til Spencer som har spurgt, og ikke har fået et klart svar, da vi ikke var helt på plads med det. Men hvis der er andre der er i tvivl så skriv endelig, så vil vi være behjælpelig med at svare så godt vi kan, ud fra hvad der er på plads, og referat af møderne vil klart komme på lige så snart de er skrevet. Jeg indrømmer gerne at jeg havde glemt at smide det sidste på.

Jeg vil nu gå tilbage til arbejdet med at finde ud af at få lavet nogen vedtægter og nogle af alle de andre ting som skal til, så vi kan få det hele på plads. Og efterhånden som tingene er på plads vil de blive postet her. Der er også bestilt domæne og her vil det hele komme på så hurtigt som muligt, tager måske lidt tid men jeg er ikke lige så skrab til Hjemmeside som jeg er til højttalere , men der arbejdes på det.

Jeg håber at dette hjælper lidt på den undren der skulle være ude i krogene, ellers så spørg, så skal vi svare efter bedste evne.

Mvh Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 16 Januar 2010 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg jo skrevet at jeg bor i cykelafstand fra jeres klublokale, så jeg ved ikke om man ser mig som potentiel gæst eller medlem.

Men... hvis jeg var medlem, ville jeg absolut se det som en ekstra kvalitet, hvis der hver gang var nye ansigter (gæster) til møderne, og ikke blot 'Tordenskjolds soldater'.
Ikke at man behøver løbe tør for emner at snakke om - men nye ansigter indimellem, er kilde til mere inspiration.

Man kan evt. begrænse det antal møder hvor gæster kan inviteres, til et lille antal, hvis man finder det uhensigtsmæssigt ikke at vide hvor mange, der kommer.

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 16 Januar 2010 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Nu har jeg jo skrevet at jeg bor i cykelafstand fra jeres klublokale, så jeg ved ikke om man ser mig som potentiel gæst eller medlem.

Men... hvis jeg var medlem, ville jeg absolut se det som en ekstra kvalitet, hvis der hver gang var nye ansigter (gæster) til møderne, og ikke blot 'Tordenskjolds soldater'.
Ikke at man behøver løbe tør for emner at snakke om - men nye ansigter indimellem, er kilde til mere inspiration.

Man kan evt. begrænse det antal møder hvor gæster kan inviteres, til et lille antal, hvis man finder det uhensigtsmæssigt ikke at vide hvor mange, der kommer.

Hej Spencer

Punktet er helt klart med til mødet den 30. og der vil komme et referat her på siden, lige så snart jeg har skrevet det, tak for indsparket.

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Januar 2010 kl. 08:35 | IP-adresse registreret  

Forslag til gæsteordning, kom med jeres forslag til hvordan en sådan kunne se ud, gør det ved at citere på dette indlæg, så alle forslag kommer til at hænge sammen og der med at lettere for mig at cpy paste og tage med til den 30.

Jeg kan se flere forslag til dette.

I den skytteforening jeg var medlem i i mange år, kunne man komme som gæst og prøve 3 gange, derefter skulle man være medlem. Dette kunne være et forslag, om det lige skal være 3 gange kan vi jo snakke om.

Man kunne også en gang om året lave en slags træf i større eller mindre grad, hvor vi lejede os ind et større sted og gav mulighed for at åbne dørene for intersserede. Dette ville give folk en mulighed for at se hvad vi laver og hvem vi er, hører noget musik og sprede hi-fi budskabet.

Det var lidt indspark fra mig.

Godmorgen til alle.

Busk

Husk at trykke Citer ved dette indlæg og smid dit forslag, så samler jeg dem.

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

madmax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Oktober 2008
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 08:55 | IP-adresse registreret  

God morgen til alle i klubben , ville lige høre om nogle kender lidt til System Audio 1280 mk II da jeg kan få dem billigt .

Er det en højtaler med kvaliteter eller skal man holde nallerne væk fra disse.

madmax

Til top Vis madmax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madmax

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Januar 2010 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

madmax skrev:

God morgen til alle i klubben , ville lige høre om nogle kender lidt til System Audio 1280 mk II da jeg kan få dem billigt .

Er det en højtaler med kvaliteter eller skal man holde nallerne væk fra disse.

madmax

http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=374&zoneid=3

har ikke selv hørt den, men har generelt hørt godt om System Audio

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

daniels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Sendt: 17 Januar 2010 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Er noget skuffet over den aggressive tone der er kommet overfor dette tiltag med en klub.

Vi har aftholdt ét enkelt møde indtil videre, og allerede forventer flere at alt er på plads med lokaler, regler etc.. ALT!

Giv dog for pokker folk en chance for at starte klubben op, før man brokker sig over åbenhed og hemmelige aftaler!

Der er jo rent faktisk ikke endeligt vedtaget noget som helst, kun en række stråtanker har været oppe at vende - der har ikke været diskuteret noget som helst omkring hvordan man håndtere potientielt nye medlemmer - Vi har jo reelt ikke et eneste medlem endnu, da foreningen jo ikke endeligt er oprettet med kontigenter etc..

Suk... Hele ideen skulle være startskudet til noget positivt og hifi-interesse-fremmende, men som så ofte før ender det i slagsmål om det ene og det andet om forfordeling, udelukkelse og hemmelighedskræmmeri. Der er altid nogen der ser konspirationer og onde karteller alle steder.

En ærgerlig måde at starte et godt initiativ på.

<< Forrige Side af 102 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes