Emne: HIFI klub - Vestsjælland ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
HELLO BOYS
Sidder på Roskilde sygehus efter operation i begge armhuler - bundet ind som et kors med tøj på, gæt hvad jeg skriver med... Har fået fjernet "armsved-systemet" da jeg led af springvands lignende effekt, hver gang den øverste etage var i omdrejninger. Som Busk siger, hvad var så problemet.... GRRRR...
Er glad for at jeg tog pc'en med mig, så tiden kan gå lidt hurtigere!!
Til den lange snak om B&W, bas, rumkorrektion osv. - vil jeg sige, at efter min mening er det jo en smagssag om man er til den stramme hurtige (hihi) eller den mere bløde, dybe (hoho). Kan smag diskuteres overhovedet? Det tror jeg ikke man får noget ud af, hver sin smag - heldigvis for det. Med hensyn til rumkorrektion, er dette jo også et valg man kan træffe, om man sætter en boks op der klarer det på sin måde, eller om man går til værks og arbejder med selve rummet.
Jeg vil sige til Busk's ros, at det er en fornøjelse for mig, at se en ildsjæl der arbejder intenst med sagerne og deler ud af godterne til andre. Jeg vil sige til Smedens ros, at det var en kæmpe fornøjelse at lytte til grejet med rumkorrektion i den fede ende - det spillede KONGE. To forskellige stuer, hver sit setup - hver sin smag. Begge dele var en oplevelse. Og hjemme på eget setup, finder jeg en anden lyd, som jeg er glad for indenfor de rammer jeg har.
Busk - du har IKKE blævre-bas og får det heller aldrig Du får blævre maveskind når du bliver gammel, med mindre du tager med ud at cykle 
Nu vil jeg gøre mig gode venner med smerterne, det er den eneste måde at overvinde det på 
|
|
|
Hvaf fa**en er formanden på sygehus, en skam vi ikke har fået afsat beløb til blomster endnu
he he, ingen får ret, alle har ret, ligesom en hvis here der lavede sjov.  
og hvor lang tid skal du befinde dig der?
Smeden __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Busk skrev:
PeKo skrev:
|
Busk - du har IKKE blævre-bas og får det heller aldrig Du får blævre maveskind når du bliver gammel, med mindre du tager med ud at cykle 
Nu vil jeg gøre mig gode venner med smerterne, det er den eneste måde at overvinde det på 
|
|
|
Vil gerne med ud og cykle i naturen, trænger sku til det.
Jeg har nogen gode piller fra min OP hvis det er, der følger dog nogen kvalme stillinde med også .
Busk
|
|
|
Har lige fået en omgang piller af sygeplejersken, ikke så ringe endda ;)
|
|
|
lige en til, mener du sygeplejesken ikke er ringe, eller er det pillerne?
hvis de/hun er god så tag nogen med ved næste møde, der bliver sq nok brug for det
Smeden __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
alpape skrev:
Busk skrev:
|
Åh det lyder bare godt.
Hvordan rødvinsryger man en oksesteg??
Busk |
|
|
Har nu i 2 dage haft noget, dertil indkøbt, træflis liggende i blød i rødvin.
Når kullene er klar og kommet i grillen, så lægges træflisen oven på kullene, stegen i, låget på. Dette giver en KOLONORM røgudvikling, og det yderste af stegen bliver røget.
Er dog første gang jeg prøver med rødvin, var for nærig til at bruge whisky, hvilket jeg har hørt skulle være rigtig godt.
|
|
|
Kanon, det skal jeg prøve.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 22 Januar 2010 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Lad os da lige få gang i møllen her, mangler kun 25 indslag efter dette, så er der dømt "fuldt medlem" - hehheh...
Busk, kommer der billeder fra produktionen af mine drømmekabler? Tænk, de napper lige Nordost i opløbet! Nordost kabler sælges 
|
|
|
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=80467&T PN=1
så er der kabeltråd __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 616
|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
jenssmed skrev:
PeKo skrev:
|
HELLO BOYS
Sidder på Roskilde sygehus efter operation i begge armhuler - bundet ind som et kors med tøj på, gæt hvad jeg skriver med... Har fået fjernet "armsved-systemet" da jeg led af springvands lignende effekt, hver gang den øverste etage var i omdrejninger. Som Busk siger, hvad var så problemet.... GRRRR...
Til den lange snak om B&W, bas, rumkorrektion osv. - vil jeg sige, at efter min mening er det jo en smagssag om man er til den stramme hurtige (hihi) eller den mere bløde, dybe (hoho). Kan smag diskuteres overhovedet? Det tror jeg ikke man får noget ud af, hver sin smag - heldigvis for det. Med hensyn til rumkorrektion, er dette jo også et valg man kan træffe, om man sætter en boks op der klarer det på sin måde, eller om man går til værks og arbejder med selve rummet.
Jeg vil sige til Busk's ros, at det er en fornøjelse for mig, at se en ildsjæl der arbejder intenst med sagerne og deler ud af godterne til andre. Jeg vil sige til Smedens ros, at det var en kæmpe fornøjelse at lytte til grejet med rumkorrektion i den fede ende - det spillede KONGE. To forskellige stuer, hver sit setup - hver sin smag. Begge dele var en oplevelse. Og hjemme på eget setup, finder jeg en anden lyd, som jeg er glad for indenfor de rammer jeg har.
|
|
|
Hvaf fa**en er formanden på sygehus, en skam vi ikke har fået afsat beløb til blomster endnu
Smeden
|
|
|
Hej Smed 
Jeg er kommet hjem og går nundt og kigger på hjemmesygeplejersken her - det er sgu OK!! Skal nok lige have et par dage mere på piller før jeg er fartbar og farlig igen Så nu skal jeg have lokket familien ud i det fri så jeg kan høre lidt fed tråd!
HYGS __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
alpape skrev:
|
Hej "rødder".
Her lige et "før weekend" stemningsbillede.

I aften skal der grilles pølser, i morgen rødvinsrøget oksesteg 
Så skal der ellers hygges med øl, vin, whisky og MASSER af musik 
Hygge, og god weekend til allezuzammen.
|
|
|
HALLO - HVAD TID SKAL VI KOMME??? __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
jenssmed skrev:
PeKo skrev:
|
HELLO BOYS
|
|
|
Smeden
|
|
|
Hej Smed 
Jeg er kommet hjem og går nundt og kigger på hjemmesygeplejersken her - det er sgu OK!! Skal nok lige have et par dage mere på piller før jeg er fartbar og farlig igen Så nu skal jeg have lokket familien ud i det fri så jeg kan høre lidt fed tråd!
HYGS
|
|
|
Hvordan f..... bære du dig ad per, hvad har du som jeg ikke har
De gange jeg har været syg har sygeplejeskerne aldrig været med på en piller, hverken den ene aller anden vej 
de giver bare nogle tabeletter og bare man antyder noget med pille så får man er rap over fingerne
nå men bare du har det godt, så er alt vel ok  __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
HELLO BOYS
Sidder på Roskilde sygehus efter operation i begge armhuler - bundet ind som et kors med tøj på, gæt hvad jeg skriver
med... Har fået fjernet "armsved-systemet" da jeg led af springvands lignende effekt, hver gang den øverste etage var
i omdrejninger. Som Busk siger, hvad var så problemet.... GRRRR...
Til den lange snak om B&W, bas, rumkorrektion osv. - vil jeg sige, at efter min mening er det jo en smagssag om man er
til den stramme hurtige (hihi) eller den mere bløde, dybe (hoho). Kan smag diskuteres overhovedet? Det tror jeg ikke man
får noget ud af, hver sin smag - heldigvis for det. Med hensyn til rumkorrektion, er dette jo også et valg man kan træffe, om
man sætter en boks op der klarer det på sin måde, eller om man går til værks og arbejder med selve rummet.
Jeg vil sige til Busk's ros, at det er en fornøjelse for mig, at se en ildsjæl der arbejder intenst med sagerne og deler ud af
godterne til andre. Jeg vil sige til Smedens ros, at det var en kæmpe fornøjelse at lytte til grejet med rumkorrektion i den
fede ende - det spillede KONGE. To forskellige stuer, hver sit setup - hver sin smag. Begge dele var en oplevelse. Og
hjemme på eget setup, finder jeg en anden lyd, som jeg er glad for indenfor de rammer jeg har.
Busk - du har IKKE blævre-bas og får det heller aldrig Du får blævre maveskind når du bliver gammel, med mindre
du tager med ud at cykle 
Nu vil jeg gøre mig gode venner med smerterne, det er den eneste måde at overvinde det på  |
|
|
God bedring. Det bliver vel også lækkert at kunne køre løs på cyklen uden at være lige så våd som når man har været i
bad. __________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
polmann skrev:
PeKo skrev:
|
HELLO BOYS
|
|
|
God bedring. Det bliver vel også lækkert at kunne køre løs på cyklen uden at være lige så våd som når man har været i bad. |
|
|
Takker Jeg er altid gennemblødt efter spin og efterlader en pyt på et par meter Problemet var i arbejdstøjet, skjorte, at der var springvand uden fysisk udfoldelse - dette er nu suget ud og ligger i Roskilde Så alt er som det skal være, men det er slut med at afgive sved under armene! HURRA, har glædet mig i flere år til det... Nu skal det bare hele op og jeg skal da lige hilse og sige, at man kan mærke at man lever efter sådan en omgang... 
God weekend!! __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Grill.... oksesteg... piller.... sygeplejesker... hvor melder man sig til den Hifiklub der!??!?!?!?  |
|
|
HAHA - det gør du da bare her Send mig en mail, så er du på! __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Sjoenne skrev:
Grill.... oksesteg... piller.... sygeplejesker... hvor melder man sig til den Hifiklub der!??!?!?!?  |
|
|
HAHA - det gør du da bare her Send mig en mail, så er du på!
|
|
|
Glem ikke Whiskey, helstegt pattegris og Hi-Fi. __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
PeKo skrev:
Sjoenne skrev:
|
|
|
|
|
Glem ikke Whiskey, helstegt pattegris og Hi-Fi. |
|
|
Ikke helstegt Hifi
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
WEBSIDE
Så er der hul igennem og jeg har lavet en simpel startside til en begyndelse...
Jeg fylder indhold på efterhånden tiden tillader det! Jeg regner med at vi fordeler nogle forskellige skribentområder d. 30/1
Se derfor vores nye hjemmeside: www.vshk.dk
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
WEBSIDE
Jeg fylder indhold på efterhånden tiden tillader det! Jeg regner med at vi fordeler nogle forskellige skribentområder d. 30/1
|
|
|
Det ser sgu lækkert ud Peko. Meget professionelt design.
|
| Til top |
|
| |
Grislingen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 65
|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
WEBSIDE
|
|
|
Sådan! Det rykker sgu. Fedt design. __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser godt ud, især taget i betragtning at det er lavet med 3. ben, haleluja for touchpad 
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker  Snart får MASTER OF TWEAKS sit eget afsnit  __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
PeKo skrev:
Sjoenne skrev:
|
|
|
|
|
Glem ikke Whiskey, helstegt pattegris og Hi-Fi.
|
|
|
Ja, vi kan sgu det hele - snart er det forår og SÅ skal der ske noget hos BONDEN... __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
|
Det ser godt ud, især taget i betragtning at det er lavet med 3. ben, haleluja for touchpad 
Busk
|
|
|
HAHAHAHHAAA... rigtigt, Gitte er sekretær og hun får et lille KLASK i rumpen når hun gør det godt... __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|